Omdat ik geen hulp nodig heb, het is al af. Wil jij toevallig de code hebben ofzo?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Kan beter. Hoezo zet je het niet op github, dan kunnen mensen helpen.
Spiegel reflex want natuurlijk.quote:
Spiegel reflex van tegenwoordig zijn ook digitaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spiegel reflex is toch nooit digitaal?
Mijn papa heeft een digitale spiegel reflex. Of dat liegt hij altijd als hij erover vertelt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spiegel reflex is toch nooit digitaal?
Nikon spiegelreflexcameraaaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:47 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie camera, met welke zou dat gemaakt zijn?
Nee, hij liegt waarschijnlijk niet, mijn kennis klopte gewoon niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een digitale spiegel reflex. Of dat liegt hij altijd als hij erover vertelt.
ik wil dat, dslrquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn papa heeft een digitale spiegel reflex. Of dat liegt hij altijd als hij erover vertelt.
Over welke code gaat het?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
Oja, DEVvers, ik moet jullie iets vragen, maak anders even een accountje aan op de devsite en kom naar de chat
die van udowu.nlquote:
Nee joh, echt waar?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ik wil dat, dslr
tuurlijk is dat digitaal anders heb je ook niet zo'n schermpje. digitaal betekent met sensor, analoog dan zou er nog een rolletje inzitten
Nee bedankt. Ik zeg alleen dat zo mensen kunnen helpen. Leer jij er ook weer van. Weet niet of je beter wil worden, of op dat niveau wil blijven pruttelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:49 schreef Dalando het volgende:
Omdat ik geen hulp nodig heb, het is al af. Wil jij toevallig de code hebben ofzo?
Trustenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:51 schreef Flippiee het volgende:
Slapen, welterustenen kusjes aan de schatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |