Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef YUR het volgende:
Zo, papers zijn de digitale snelweg opgestuurd
Nu eindelijk weer ff rust...
Succes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Zo maar weer eens fijn naar het ziekenhuis
Ah, rsi?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Succes.
Moet eigenlijk ook weer naar de huisarts, maar heb geen zin.
Weet toch al hoe het gesprek gaat verlopen. Als ik de aio heb is het: "Ah ja vervelend, misschien moet je toch gaan proberen om minder achter de computer te zitten. En als je arm pijn doet neem maar een aspirine."
En als ik de huisarts zelf heb: "Ah ja vervelend, misschien moet je toch gaan proberen om minder achter de computer te zitten. Ik zal je wat pijnstillers meegeven, kijk het nog even een week of twee aan en als het nou blijft pijn doen kom dan even terug en dan kunnen we kijken wat we verder kunnen doen."
Dat vroegen WheeleE en ik ons ook al afquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
zeg..
bowlen..
wanneer is die spelletjes avond nou??
Ze kunnen niet zonder jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef YUR het volgende:
Fucking hell...een paar dagen niet op je werk komen levert hier gegarandeerd chaos op
Hoe noem je het in de bezemkast boinken van de koffiejuffrouw dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn relatie niet op mn werk lijkt
Ehm....overwerk, offee... vergaderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe noem je het in de bezemkast boinken van de koffiejuffrouw dan?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ehm....overwerk, offee... vergaderen.
Hoezo?
Positieve feedback geven?quote:
Ontwikkeling stimuleren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |