Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:33 schreef YUR het volgende:
Zo, papers zijn de digitale snelweg opgestuurd
Nu eindelijk weer ff rust...
Succes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Eens
Zo maar weer eens fijn naar het ziekenhuis
Ah, rsi?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Succes.
Moet eigenlijk ook weer naar de huisarts, maar heb geen zin.
Weet toch al hoe het gesprek gaat verlopen. Als ik de aio heb is het: "Ah ja vervelend, misschien moet je toch gaan proberen om minder achter de computer te zitten. En als je arm pijn doet neem maar een aspirine."
En als ik de huisarts zelf heb: "Ah ja vervelend, misschien moet je toch gaan proberen om minder achter de computer te zitten. Ik zal je wat pijnstillers meegeven, kijk het nog even een week of twee aan en als het nou blijft pijn doen kom dan even terug en dan kunnen we kijken wat we verder kunnen doen."
Dat vroegen WheeleE en ik ons ook al afquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
zeg..
bowlen..
wanneer is die spelletjes avond nou??
Ze kunnen niet zonder jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef YUR het volgende:
Fucking hell...een paar dagen niet op je werk komen levert hier gegarandeerd chaos op
Hoe noem je het in de bezemkast boinken van de koffiejuffrouw dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ben blij dat mijn relatie niet op mn werk lijkt
Ehm....overwerk, offee... vergaderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Hoe noem je het in de bezemkast boinken van de koffiejuffrouw dan?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Ehm....overwerk, offee... vergaderen.
Hoezo?
Positieve feedback geven?quote:
Ontwikkeling stimuleren...quote:
Wonen in Den Haag: waar wil je wel/ niet wonenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit erover te denken om misschien in den haag te gaan wonen na mijn studie ( over driekwart jaar ofzo) wat zijn de wijken waar ik wel, en wat zijn de wijken waar ik zeker weten niet moet willen wonen?
ik woon nu namelijk in een gigantische ghetto met een leuke schiet of steekpartij voor de deur zo nu en dan, en dat hoeft voor mij niet meer
een heel topicquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Wonen in Den Haag: waar wil je wel/ niet wonen
Misschien heb je hier wat aan
Npquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
een heel topicwoei thnx
ik woon nu in rotterdamquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef GotC het volgende:
[..]
NpHelpt wel, aangezien hier met enige regelmaat mensen langskomen met dezelfde vraag
Waar woon je nu dan?
Is idd lastigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik woon nu in rotterdam![]()
wel jammer van zon topic is altijd dat mensen allerlei verschillende dingen vindendus dat je eigenlijk nog niet echt wat weet
beste is gewoon gaan kijken natuurlijk, maar ik ben totaal niet bekend in de stad. en was wel van plan deze keer langer dan een paar jaar in hetzelfde huis te blijven wonen
huurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Is idd lastigWij (Yur en ik) wonen in de wijk Leyenburg en ben daar erg tevreden over
Verder kan ik er weinig over zeggen
.
Zoek je koop, huur..?
Dat beperkt je opties natuurlijk wel wat, maar gewoon lekker alvast gaan rondkijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huurik begin volgend jaar met werken, maar denk niet dat ik meteen kan kopen dan
jammer, heb net eentje te koop staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
huurik begin volgend jaar met werken, maar denk niet dat ik meteen kan kopen dan
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
ik zit erover te denken om misschien in den haag te gaan wonen
hoiquote:
Kelder ja, maar die is niet bedoeld om in te wonen, wel geschikt voor activiteiten van tijdelijke aard.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef littledrummergirl het volgende:
hoi![]()
had jij niet nog een hondenhok/schuilkelder/kruipruimte waarin ik mocht wonen?
Maharani in Delftquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nice GotC, waar hebben jullie gegeten???
Whatsapp doet het alweer niet
Ohja. Die is sinds kort standaard. En dan na Goude nog eens tot Bodegrave/Nieuwerbrug.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:52 schreef YUR het volgende:
Best leuk, zo'n file nog voor Gouda ....
Oh dat is nog rottiger. Op normale dagen begint het bij Waddinxveen te stropen. Klotefilesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:06 schreef YUR het volgende:
Klopt! Was een ongeluk gebeurd geloof ik
Wanneer nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:06 schreef YUR het volgende:
Klopt! Was een ongeluk gebeurd geloof ik
* WheeleE klopt afquote:
Geen zin in reizenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef nectarientje het volgende:
Je kan ook naar het bokbierfestival in UtrechtOok leuk.
Ga naar de Chinese buurt, loop een willekeurige supermarkt binnen en graai wat duistere Aziatische biertjes uit het schap. Ni haoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:43 schreef Den_Haag het volgende:
Hmm, zaterdag weer eens speciaalbiertjes drinken. nog aanraders qua kroeg? (vrees dat ik alles onderhand al gehad heb).
quote:
Hehe, thanks!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 06:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]gefeliciteerd met je vrouwtje
![]()
al bijna weer een oldtimer
Ik had je eigenlijk ook nog geen 35-ish gegokt hoor. Je bent zo oud als je je voelt zegt men.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:49 schreef YUR het volgende:
[..]
I know!
En Wheelee... zo oud voel ik me echt niet hoor!
Ik ben ook nog helemaal geen 35-ish...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:56 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik had je eigenlijk ook nog geen 35-ish gegokt hoor. Je bent zo oud als je je voelt zegt men.
Nou dan zat ik toch goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:58 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ben ook nog helemaal geen 35-ish...
Oei...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:07 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Nou dan zat ik toch goed.
Let maar niet op mij, ik lijd aan licht slaapgebrek, dan ben ik nog waziger dan anders.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 06:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]gefeliciteerd met je vrouwtje
![]()
al bijna weer een oldtimer
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:01 schreef YUR het volgende:
[..]
Hehe, thanks!
Ik zei tegen d'r: Nu ben je bijna 30!
Zegt ze terug: Tegen die tijd ben jij al 37!
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
het feestvarken is gearriveerd
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD
Hey! Who are you calling varken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
het feestvarken is gearriveerd
![]()
![]()
![]()
GEFELICITEERD
Thanks! Niet teveel spannendsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:46 schreef Jill-RMC het volgende:
Gefeliciteerd GotC! Ga je nog wat leuks doen vandaag?
24...wat een jonge blom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:24 schreef GotC het volgende:
Oh en WheeleE, sterkteSlaapgebrek is niet leuk...
Enne, ik ben 24 gewordenYou do the math!
Dank je wel!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:10 schreef Barreltje het volgende:
GotC!
gefeliciteerd!![]()
![]()
* Barreltje komt straks wel langs voor een stukje taart
ohh en ik zag vanochtend de mooie blauwe lucht en dacht:
"GotC kan weer foto's maken van het stadhuis vandaag"
Dank jequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:41 schreef MissMSX het volgende:
Gefelicitaart Gotje
En een kus op je rug Wheelee
Rustig bewegen, niet forceren, dan zou het in een paar dagen al een stuk minder moeten zijn. Hij heeft me pijnstiller/ontstekingsremmer voorgeschreven tegen de pijn. Even doorbijten dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef nectarientje het volgende:
Gezellig!
Wat zei de huisarts over je rug?
Helpt iets van fysio niet? Dit klinkt als symptoombestrijdingquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:21 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Rustig bewegen, niet forceren, dan zou het in een paar dagen al een stuk minder moeten zijn. Hij heeft me pijnstiller/ontstekingsremmer voorgeschreven tegen de pijn. Even doorbijten dus.
Ik ben gisterochtend bij de fysio geweest, nog onderdeel van het onderhoud n.a.v. de vorige keer dat het in mn rug schootquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt iets van fysio niet? Dit klinkt als symptoombestrijding
Thanksquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:18 schreef GotC het volgende:
[..]
Dank je!
Hoop dat t snel overgaat WheeleE
Lief aangebodenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:44 schreef nectarientje het volgende:
Als je iets van boodschappen of voedselvoorziening moet hebben, geef dan even een gil
Ik zie dat het schorsenerenseizoen weer is geopendquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef nectarientje het volgende:
oki! Geen idee of je mams in de buurt woont, maar ik kan er natuurlijk zo zijn.
Ik ga straks of morgen verse rode kool maken met hacheeKreeg er bij de groentemeneer ineens zo'n zin in! Heb me ook heel hard voorgenomen om alleen seizoensgroenten te gaan kopen. Over een paar weken ook maar even een grote pan erwtensoep en pompoensoep maken
jummiejummiejummie!
Omdat de huur te hoog is geworden las ik. Nou, dan zoek je toch een goedkoper pandje?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
Marinello gaat verdwijnen na zondag
Geen goed Italiaans ijs mee, behalve Florencia
http://www.schorseneren.nl/ dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:08 schreef nectarientje het volgende:
Schorseneren.. Echt geen maar dan ook geen idee wat ik daarmee zou moeten doen!
Ik heb het ooit eens op bij een fancy leverancierdiner, maar kan me niet meer herinneren hoe het smaaktequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:09 schreef nectarientje het volgende:
Oh, daar staan wel lekkere dingen tussen! Alleen geen idee wat de smaak is van een schorseneer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |