Eensch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
64 duurt nog even. Kunnen we ook bij 32 of 48 beginnen?
Ik vind 25 aanmeldingen in 20 uur anders best vlotjes verlopenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
64 duurt nog even. Kunnen we ook bij 32 of 48 beginnen?
Ik heb zojuist hen die zich voor de reguliere competitie hadden aangemeld een PM gestuurdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef D. het volgende:
Ik wil vanavond nog iedereen die in de OP van het reguliere topic staat een PM sturen om hen attent te maken op deze competitie.
Op zich wel zin, maar aangezien ik de komende 1,5 week totaal geen tijd heb, doe ik niet meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist hen die zich voor de reguliere competitie hadden aangemeld een PM gestuurd
Sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
3 spellen in 72 uur is wat mij betreft geen probleem, vooral tegelijkertijd is wel handig. Drie spellen van ieder 24 uur achter elkaar aan vind ik wel wat krap.
Ik ook. Op dit moment heb ik wel tijd om te spelen maar voor mensen met een drukkebaan en wat dingetjes ernaast wordt t wel lastig.quote:
Uiteraard speel je ze gewoon tegelijkertijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
3 spellen in 72 uur is wat mij betreft geen probleem, vooral tegelijkertijd is wel handig. Drie spellen van ieder 24 uur achter elkaar aan vind ik wel wat krap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |