Eensch.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
64 duurt nog even. Kunnen we ook bij 32 of 48 beginnen?
Ik vind 25 aanmeldingen in 20 uur anders best vlotjes verlopenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
64 duurt nog even. Kunnen we ook bij 32 of 48 beginnen?
Ik heb zojuist hen die zich voor de reguliere competitie hadden aangemeld een PM gestuurdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:41 schreef D. het volgende:
Ik wil vanavond nog iedereen die in de OP van het reguliere topic staat een PM sturen om hen attent te maken op deze competitie.
Op zich wel zin, maar aangezien ik de komende 1,5 week totaal geen tijd heb, doe ik niet meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb zojuist hen die zich voor de reguliere competitie hadden aangemeld een PM gestuurd
Sluit ik mij bij aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
3 spellen in 72 uur is wat mij betreft geen probleem, vooral tegelijkertijd is wel handig. Drie spellen van ieder 24 uur achter elkaar aan vind ik wel wat krap.
Ik ook. Op dit moment heb ik wel tijd om te spelen maar voor mensen met een drukkebaan en wat dingetjes ernaast wordt t wel lastig.quote:
Uiteraard speel je ze gewoon tegelijkertijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
3 spellen in 72 uur is wat mij betreft geen probleem, vooral tegelijkertijd is wel handig. Drie spellen van ieder 24 uur achter elkaar aan vind ik wel wat krap.
We beginnen vanavond, met 48, of wanneer er voor vanavond nog 16 mensen bijkomen, met 64.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:37 schreef svk1985 het volgende:
48 aanmeldingen, beginnen of wachten op 64??
maar hoe werkt het met 48??
48=>24=>12 en dan 2 poules van 3 => finale??
dat is 72 uur voor een zet, niet voor de hele partijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:25 schreef AnneX het volgende:
Wat ik tot nu toe begrepen heb, zegt het spel gewoon verloren als het langer duurt dan 72 uur!
Dus daar zijn wij aangebonden.
Geen probleem toch?
Geen pm ontvangen (nog).(…
OK.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef svk1985 het volgende:
[..]
dat is 72 uur voor een zet, niet voor de hele partij
het spel geeft je 72uur per zet, dit toernooi 72 uur voor de partijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK.
Dan is het toch helemaal te doen?![]()
72 uur per rondequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:32 schreef svk1985 het volgende:
[..]
het spel geeft je 72uur per zet, dit toernooi 72 uur voor de partij
ook prima, maar neem aan dat je 2 of 3 bedoelt (met 3 of 4 spelers per poule)quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:26 schreef D. het volgende:
[..]
72 uur per ronde
In de poules rondes dus 72 uur voor 3 of 4 (afhankelijk van het aanal deelnemers per poule) partijen.
Dat neem je idd correct aan. En dat zei ik dus foutquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:30 schreef svk1985 het volgende:
[..]
ook prima, maar neem aan dat je 2 of 3 bedoelt (met 3 of 4 spelers per poule)
kan niet wachten!!!
Nee, dat werkt niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:49 schreef Homdeck het volgende:
Je kunt bij bv 51 deelnemers ook 17 poules van 3 maken. Na deze ronde vallen dan de nummers 3 en de 2 slechtste nummers 2 af.
Hoe meer mensen er mee kunnen doen des te beter natuurlijk! Als het dus even kan gewoon iedereen in een poule indelen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef D. het volgende:
Ik ga er om 20:00u even voor zitten om de competitie op te zetten.
Er zijn nog 14 mensen nodig voor 16 poules van 4 personen per poule.
Er zijn, als de 64 niet gehaald wordt, 2 opties.
- Om het voor iedereen hetzelfde te houden spelen we met 48 man.
Dan hebben we poules van 3 personen en speelt iedereen in de eerste ronde 2 spellen.
- We kunnen ook de mensen na de 48 verdelen over de andere poules
Er zijn dan dus sommige poules met 4 personen per poule.
Zij spelen dus allemaal een partij meer dan de poules met 3 personen.
De 2 spelers die dan doorgaan zijn dan dus 'best of 4' ipv 'best of 3'.
Er vallen dan dus ook 2 mensen af.
Hoe staan jullie hier tegenover?
Zo zie ik het dus ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:54 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hoe meer mensen er mee kunnen doen des te beter natuurlijk! Als het dus even kan gewoon iedereen in een poule indelen.
Dat snap ik, maar wat is erger? Ontevreden deelnemers of ontevreden mensen die niet mee kunnen doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie ik het dus ook.
Ik bedoel, of je nu doorgaat omdat je bij de 2 beste hoort van 3 mensen, of van 5 mensen
Maar hoe meer mensen meedoen, hoe meer er afvallen. Dus mensen die niet zo goed zijn (of gewoon een slecht spelletje hebben) hebben misschien het gevoel dat ze benadeeld worden doordat er in hun poule van 4 dus 2 afvallers zijn, en in de poule van 3 personen slecht 1.
Als er ook maar iemand is die er zo over denk ga ik liever voor een gelijk aantal spelers, want wil geen ontevreden deelnemers hebben
Misschien melden zich de komende 2 uur nog 14 mensen en hoeven we geen keuze te maken uit deze 2 optiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:01 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar wat is erger? Ontevreden deelnemers of ontevreden mensen die niet mee kunnen doen
Het aantal punten tegen je directe tegenstanders geeft juist heel goed je prestaties in je eigen poule weer. Maar het is jouw feestje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat werkt niet.
Men gaat door (of valt af) op basis van prestaties in de eigen poule, niet overall.
Zo werkt een poule nou eenmaal nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het aantal punten tegen je directe tegenstanders geeft juist heel goed je prestaties in je eigen poule weer. Maar het is jouw feestje.
Vertel dat ook even aan de uefa en de FIFA dan, die werken altijd zo bij kwalificatiesquote:
Ik volg het voetbal niet zo, maar ik zal overwegen ze te mailenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Vertel dat ook even aan de uefa en de FIFA dan, die werken altijd zo bij kwalificaties
Maar goed, zal er over ophouden nu
De wattes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef Rockfire het volgende:
Ik heb deze competitie ook nog even genoemd in de ABO SC, wellicht dat daar nog wat mensen zijn die wel mee willen doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:18 schreef Rockfire het volgende:
[..]
ABO is een subforum speciaal voor mensen met een abonnementen SC is de slowchat
Dat subforum is ontzettend leuk! neem ook een ABOquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Wist niet eens van het bestaan van dat subforum
Wat een SC is dat was me wel duidelijk
1. Maringo - MaringoDCquote:
Goed ideequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef D. het volgende:
Ideetje:
Ik zet de voorrondes op 4 dagen (de finales op 3)
Ik deel alle poules in met het aantal spelers die we nu hebben.
Bij de poules die 3 mensen hebben kunnen mensen de komende 24 uur nog in stappen.
Ik schrijf deze mensen dan bij en zij nodigen de 3 poule-genoten uit voor een partij.
Goed idee?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:00 schreef D. het volgende:
Ideetje:
Ik zet de voorrondes op 4 dagen (de finales op 3)
Ik deel alle poules in met het aantal spelers die we nu hebben.
Bij de poules die 3 mensen hebben kunnen mensen de komende 24 uur nog in stappen.
Ik schrijf deze mensen dan bij en zij nodigen de 3 poule-genoten uit voor een partij.
Goed idee?
quote:
De poules zijn bekend (heb de aanmeldingslijst door de randomizer gegooid), en staan in het documentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |