Avondje thuisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
Je eet van twee walletjes met je overdag en 's avonds posten.
Niet van je externe HD?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Godtje het volgende:
Avondje thuis![]()
En een film op de televisie aan het kijken![]()
Uniek!
Dan niet bitchen morgen he!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Avondje thuis![]()
En een film op de televisie aan het kijken![]()
Uniek!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Wie gaat er mee op dansles met mij? Miss, jij hebt een hobby nodig he?
Briljant shirt!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee echt! Echt op RTL7. Zo een zender waar ik ooit nooit kom!![]()
Maar ik heb een zwak voor LOTR![]()
[ afbeelding ]
Niet morgenquote:
Consider me your dansmariekequote:
Nog beter!quote:
Ssssst!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij was dat shirt gesoept. Maar hij blijft leuk.
Ik mocht morgen niet bitchen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
Oh Gabrielle the sun is shining in your eyes
* missbehavin zingt mee, boeiend dat het vals is.
Ik! Gaan we salsadansen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef L-E het volgende:
Wie gaat er mee op dansles met mij? Miss, jij hebt een hobby nodig he?
Dan zal je er wel om vragen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je loopt me godtverdomme al de hele dag uit te schelden
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik mocht morgen niet bitchen.
Dan moet je niet nu al de kat op het spek gaan binden.
Owquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen met een pittig kort kapsel en een ingekakt huwelijk.
Is dat niet line dancing?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is voor vrouwen met een pittig kort kapsel en een ingekakt huwelijk.
Dan geen salsedansen met zo een 4e rangs niggerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ow... Maar ik wil nooit meer trouwen en ben blij met mn lange haar...
Frodo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Godsamme die eerste LOTR film is ook alweer tien jaar oud.
Vrees niet, ik ben er.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef L-E het volgende:
Linedancing, salsa, ik word bang van jullie.
Nee, wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Voor kortharige vrouwen die levensmoe zijn?
Wat ben jij toch streng en onverbiddelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan geen salsedansen met zo een 4e rangs nigger
Dat is mijn taak in het leven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch streng en onverbiddelijk
Ik ben een heel gelukkig en vrolijk knaapje met een sterke mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Word je daar niet een beetje miserabel van?
knaapje doet me altijd aan de voorvoeging schand- denken..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben een heel gelukkig en vrolijk knaapje met een sterke mening.
Een echte ventquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Schimmelwerende middelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maarrrrr... wat definieert een echte vent precies??
quote:
Leuke kop en ik kan wat spieren echt wel waarderen, maar dit is gewoon too much...quote:
"Mijn vriend" zegt ze. Ik ben zo trots.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mijn vriend?!
Ja, die kwam ik ook tegenquote:
Way too muchquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuke kop en ik kan wat spieren echt wel waarderen, maar dit is gewoon too much...
Het is veel erger dat je waarschijnlijk gesmoord wordt tussen zijn borstenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
Als ie je knuffelt heb je een gebroken ribbenkast.
*gloei*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
"Mijn vriend" zegt ze. Ik ben zo trots.
Deze dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Leuke kop en ik kan wat spieren echt wel waarderen, maar dit is gewoon too much...
quote:
Ik ben helemaal niet cynisch mens!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]![]()
Laat iedereen maar cynisch zijn, ik vind het
Nee jij niet, jij bent een romanticusquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind het wel tof voor Spirit. Ook wel goed voor de status van heren, als ook Spirit nog een leukie weet te vinden then it can't be all bad.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:30 schreef xFriendx het volgende:
Ik vind het wel tof voor Spirit. Ook wel goed voor de status van heren, als ook Spirit nog een leukie weet te vinden then it can't be all bad.
Het heeft niet eens een leuke kop. Het is net Peter Andre die Zoolander nadoet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben het dieptepunt...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij de graadmeter. Als 'zelfs' Spirit een vent weet te vinden..
Mysterious girl meteen weer in m'n kop...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het heeft niet eens een leuke kop. Het is net Peter Andre die Zoolander nadoet.
O kut, sorry. Dat wil ik niemand aandoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mysterious girl meteen weer in m'n kop...
thanksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Hoe dan ook, ik vind het tof voor je Spirit, het is je gegund
Sweet dreamsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, laatste stukje heroes kijken, laptop uit en dan slapen
Welterusten allemaal
Niet stiekem nog wat bestanden uit PRIVATE kijken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, laatste stukje heroes kijken, laptop uit en dan slapen
Welterusten allemaal
Ìeuw nou idd, bah godt.quote:
Anabooltje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mijn vriend?!
Dat is natuurlijk wle lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:02 schreef El_Matador het volgende:
Anders ga je om 20:15 even liggen en word je om 6:30 weer wakker.
Mogguh.
Slecht verhaal welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 07:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wle lekker![]()
ik ging om half 10 slapen en werd eventjes wakker, verwacht dat het zo'n 2 uur zal zijn, is het pas half 12. En zo'n gevoel heb ik nog 2x gehad later in de nacht gehad. Best lekker
Hou je niet van MJ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:15 schreef CherryLips het volgende:
Daar had ik ook wel zonder gekund, eigenlijk.
Ik denk zijn familie niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:18 schreef CherryLips het volgende:
Nee sorry, maar ik vind het wel sneu voor hem en z'n nabestaanden dat die foto's vrijkomen.
Welke dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
Kinderverkrachters blijven nieuws he
niet gehoord dat hij tot twee keer toe mensen heeft afbetaald om de details van de sleepovers in zijn bed stil te houden?quote:
Ik heb nooit een veroordeling gezien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
niet gehoord dat hij tot twee keer toe mensen heeft afbetaald om de details van de sleepovers in zijn bed stil te houden?
Het is ook nooit bewezen dat Hitler opdracht heeft gegeven om 6 miljoen joden te vergassen, ook maar laten gaan?quote:
Ik heb geen veroordeling nodig om te zien dat hij zeer verkeerde dingen heeft gedaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb nooit een veroordeling gezien.
Smartphones...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef BukkakeBaas het volgende:
Smartphones...Goed voor vermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Knap van jequote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen veroordeling nodig om te zien dat hij zeer verkeerde dingen heeft gedaan.
Het is wel bewezen dat hij verantwoordelijk was voor het beleid in die periode.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is ook nooit bewezen dat Hitler opdracht heeft gegeven om 6 miljoen joden te vergassen, ook maar laten gaan?
Ik heb MJ horen zeggen dat hij minderjarige jongetjes in zijn bed liet slapen. De ouders van die jongetjes zijn betaald om verder hun bek te houden. Rook, vuur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Knap van je
Ik heb wel heb tot twee keer toe vrij dubieuze ouders gezien.
Niks appels en peren. Twee gevallen zonder sluitend bewijs, de één is wel onschuldig, de andere niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is wel bewezen dat hij verantwoordelijk was voor het beleid in die periode.
Appels met peren vergelijken.
Dat het verdacht is/lijkt betekend nog niet dat er daadwerkelijk iets gebeurd is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb MJ horen zeggen dat hij minderjarige jongetjes in zijn bed liet slapen. De ouders van die jongetjes zijn betaald om verder hun bek te houden. Rook, vuur.
Gelukkig heb je meer verstand van plasseks.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks appels en peren. Twee gevallen zonder sluitend bewijs, de één is wel onschuldig, de andere niet.
De één is een top-3 oorlogsmisdadiger, de andere een popartiest die al 15 jaar geen fatsoenlijk album heeft gebracht. Ik snap het verschil prima.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig heb je meer verstand van plasseks.
Met elke post is dat duidelijk ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De één is een top-3 oorlogsmisdadiger, de andere een popartiest die al 15 jaar geen fatsoenlijk album heeft gebracht. Ik snap het verschil prima.
Waarom niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet het nou weer over Hitler gaan
http://img.photobucket.co(...)1129733248321804.jpgquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
Waarom moet het nou weer over Hitler gaan
Ach zo veel gaat het er niet over. Daarbij is het een stuk beter onderwerp dan kinderenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het geen gezellig onderwerp.
tieten!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://img.photobucket.co(...)1129733248321804.jpg
We kunnen het ook over Morgan hebbenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach zo veel gaat het er niet over. Daarbij is het een stuk beter onderwerp dan kinderen
Dat is andersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt daar een HD met allemaal maantjes en zonnetjes
Sushi!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
We kunnen het ook over Morgan hebben
Orka Morgan, vrijlaten ja of nee?
Ben niet zo heel diervriendelijk, dus vind het allemaal wat overtrokken gedoe allemaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef Godtje het volgende:
We kunnen het ook over Morgan hebben
Orka Morgan, vrijlaten ja of nee?
Geen mooi weer meer in NL?quote:
Pure dierenmishandeling.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben niet zo heel diervriendelijk, dus vind het allemaal wat overtrokken gedoe allemaal.
quote:
Ja willen ze m opsluiten op tenerifequote:
Ja echt he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
Snow Patrol in de melkweg, daar zou ik graag bij zijn.
Ik ook, maar dat gaat me denk ik niet lukkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
Regen Barb... niks dan regenquote:
Zullen we t vriendje dan ook gelijk verwijderen? Dan zuig jij ook niet meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Regen Barb... niks dan regenIk word er zoooo depressief van...
En ik moet werken... maar ik heb zoooo geen zin... En ik wil whatsappen maar mn stomme blackberry doet het niet![]()
Mijn leven zuigt
Nee nog nietquote:
Er zijn nog wel 300+ bandjes die hetzelfde klinken om te kijken hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:19 schreef missbehavin het volgende:
Nee hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat gaat me denk ik niet lukken
Ik zou mij niet verbazen als Spirit niet blijkt te pijpen (of te slikken), want bah, vies.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we t vriendje dan ook gelijk verwijderen? Dan zuig jij ook niet meer
Dat is het ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou mij niet verbazen als Spirit niet blijkt te pijpen (of te slikken), want bah, vies.
Ocharme Spirit toch, wat een aaneenschakeling van tragediesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Regen Barb... niks dan regenIk word er zoooo depressief van...
En ik moet werken... maar ik heb zoooo geen zin... En ik wil whatsappen maar mn stomme blackberry doet het niet![]()
Mijn leven zuigt
Hijs tof! Traag een naargeestig, dat welquote:
Daar zul jij nooit achter komen! Wat heerlijk mysterieus, vind je ook niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zou mij niet verbazen als Spirit niet blijkt te pijpen (of te slikken), want bah, vies.
Ik denk dat ik mezelf maar van een brug in de Zaan werpquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ocharme Spirit toch, wat een aaneenschakeling van tragedies
Ah cool, ik ga eens zoekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hijs tof! Traag een naargeestig, dat wel
Ik heb wel een linkje voor een torrent voor je, even zoeken...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah cool, ik ga eens zoekenVorig weekend La Horde weer eens gekeken, was weer leuk.
Niet doen, boek dan een ticket naar een zonnig landquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf maar van een brug in de Zaan werpMaar dan kun je er op wachten dat ik dat gewoon overleef...
TR Gemacht voor de FOK! Politie!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb wel een linkje voor een torrent voor je, even zoeken...
Maar wel een befbeurt eisen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je een man bent met een vrouwenicoontjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:35 schreef BukkakeBaas het volgende:
[..]
Maar wel een befbeurt eisen.Ik ken het soort...
OMG, dat zou dan mijn eerste zijnquote:
Moet je maar geen zaken ruilen op het forum wat niet mag van Danny.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMG, dat zou dan mijn eerste zijn
Nu je het zegtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom heb ik het gevoel dat je een man bent met een vrouwenicoontje
Gewoon Krea of 100%loserquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ie een intrieste nick heeft gok ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
op een hand?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat de neuk is dat gelul met werkende singles toch, waar slaat het op?.
Oke. En nu?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef Godtje het volgende:
[..]
Moet je maar geen zaken ruilen op het forum wat niet mag van Danny.
Toch jammer dat het banmeldtopic gesloten isquote:
+1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toch jammer dat het banmeldtopic gesloten is
Ja, ik dacht dat het daarom was. Helaasch....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Hebben ze die weggehaald ja?
Wss omdat men nu een dm'tje krijgt dat ze gebant zijn
Die werden er meestal niet in gezetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Er kwamen toch alleen maar trollen en spamlui langs
Ik ben meer van de full-disclosurequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Daar zul jij nooit achter komen! Wat heerlijk mysterieus, vind je ook niet?
Wat ben jij nou voor een matige ramptoerist?quote:
Cue_ begon!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Wat de neuk is dat gelul met werkende singles toch, waar slaat het op?.
Een erg matigequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor een matige ramptoerist?
Oeh! En heb je direct rondgetwitterd dat je een politieauto hebt gezien en dat het allemaal nu toch wel heel dichtbij komt?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Een erg matige![]()
al stond er wel voor de flat een politieauto gister en ben ik een paar keer uit het raam gaan kijken. Maar er was niets boeiends te zien
Ja, als je naar zijn/haar profiel gaat #teluiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Je schijnt nu wel iets van een doorgestreepte naam te kunnen zien.. ergens... als iemand gebant is.
Maar blijft jammer dat je niet makkelijk op één plek ziet wie en waarom.
Ik zit in text-only layout, en dan zie je het niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, als je naar zijn/haar profiel gaat #telui
die wil ik voor als ik op kantoor zit!!! HOE?!?! Do tell please??O+quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in text-only layout, en dan zie je het niet.
Maar jij hebt een abbo, kun je dan niet meer zien dan wij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zit in text-only layout, en dan zie je het niet.
Ja, hoe zou DAT nou moeten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
die wil ik voor als ik op kantoor zit!!! HOE?!?! Do tell please??O+
Ik zag die doorgestreepte naam al een tijdje maar ik wist niet of dat alleen voor modjes was of dat iedereen dat kon zienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Je schijnt nu wel iets van een doorgestreepte naam te kunnen zien.. ergens... als iemand gebant is.
Maar blijft jammer dat je niet makkelijk op één plek ziet wie en waarom.
Och jeetje.. dat ziet er werkelijk niet uit...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Muts:
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
2de menutje.
Nee gek he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Och jeetje.. dat ziet er werkelijk niet uit...
Nee.quote:
Wat komt dichtbij?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:54 schreef Barbusse het volgende:
Oeh! En heb je direct rondgetwitterd dat je een politieauto hebt gezien en dat het allemaal nu toch wel heel dichtbij komt?
Misschien, je komt toch niet langs he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
[..]![]()
Ben je vrijdagavond in de waterhole?
En dat is juist de bedoeling van text-only op het werk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:03 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Och jeetje.. dat ziet er werkelijk niet uit...
De grote boze wereld, waar de kreet "Dat dit KAN in Nederland!" geen loze kreet isquote:
Met het abbo kun je alleen je layout compleet veranderen. Je ziet niet meer info (op het ABO forum na dan).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt een abbo, kun je dan niet meer zien dan wij?
Ah, ok. Ik dacht dat je daadwerkelijk meer kon zien dan anderen. Waar gaat het ABO forum dan eigenlijk over?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met het abbo kun je alleen je layout compleet veranderen. Je ziet niet meer info (op het ABO forum na dan).
Ieuw!! dat ga ik de andere mensen toch niet zo maar vertellen?! Die willen dat niet weten joh!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De grote boze wereld, waar de kreet "Dat dit KAN in Nederland!" geen loze kreet is
Over hoe goed we zijn, en hoe jullie allemaal losers zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik dacht dat je daadwerkelijk meer kon zien dan anderen. Waar gaat het ABO forum dan eigenlijk over?
Als je zo gaat doen niet neequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Misschien, je komt toch niet langs he?.
Mooiquote:
Ja, wat een kut forum is dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over hoe goed we zijn, en hoe jullie allemaal losers zijn.
Ik ook niet. Vriend gaat stappen tot 12 a 1 uur.. het ongelofelijke mietjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi.
Maar ik moet Zaterdag nog werken helaas, dus zelfs al ben ik er ben ik er niet tot laat.
Ah. Een forum dus voor zulke kleine ego´s dat normale mensen ze niet kunnen zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Over hoe goed we zijn, en hoe jullie allemaal losers zijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ah. Een forum dus voor zulke kleine ego´s dat normale mensen ze niet kunnen zien.
Zolang je er NSFW bij vermeldt en het in spoilertags zet is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ieuw!! dat ga ik de andere mensen toch niet zo maar vertellen?! Die willen dat niet weten joh!
ga je nou met hem of juist zonder?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vriend gaat stappen tot 12 a 1 uur.. het ongelofelijke mietje
Die functionaliteit heeft twitter nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zolang je er NSFW bij vermeldt en het in spoilertags zet is er niks aan de hand.
Kuttwitterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die functionaliteit heeft twitter niet
Morgen International Suit Up Day!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:21 schreef stbabylon het volgende:
Waar is het feestje, hier is het feestje
Maar helaas, pas over 2,5 week weer feestjes
Wattes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Morgen International Suit Up Day!
Neenquote:
Ja, maar wel makkelijke (en lelijke) wijven, waar de mannen hoop van krijgen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb KSC ook even geprobeerd, maar dat is echt een heel hoog kusjekroel gedoe...
Voor de zachtaardige zieltjes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb KSC ook even geprobeerd, maar dat is echt een heel hoog kusjekroel gedoe...
Ben jij achterlijk geworden? Vrijwillig een apenpakkie aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/event.php?eid=153966584642044
Ach, soms een leuke afwisseling na het sarcasme en cynisme hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:32 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben altijd al achterlijk geweest, thank you very muchquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben jij achterlijk geworden? Vrijwillig een apenpakkie aan?
why?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Vind dat feestje bij goldfinger voor KSC wel 'interessant'...
Kan je de intimate details dan oko even delen want ik ben niet ingelezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
Vind dat feestje bij goldfinger voor KSC wel 'interessant'...
Ik heb wel FB, en dat vind ik genoegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat mag je zelf bepalen, ik vind hetvoor mij.
goldfinger is uitbater van een parenclub. Elk jaar met Halloween heeft hij daar een feestje. En dit jaar gaan er een bups KSC-ers heen. Waarvan er sommige denken dat je daar ook gewoon in kleding bij kan zijn. Om 22:30 is het lingerie/ondergoed only.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je de intimate details dan oko even delen want ik ben niet ingelezen.
Waar gaat het over?
Wat goed van je!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb wel FB, en dat vind ik genoeg
EN iedereen kan/mag komen? Lijkt me voornamelijk eng....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goldfinger is uitbater van een parenclub. Elk jaar met Halloween heeft hij daar een feestje. En dit jaar gaan er een bups KSC-ers heen. Waarvan er sommige denken dat je daar ook gewoon in kleding bij kan zijn. Om 22:30 is het lingerie/ondergoed only.
Okquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
goldfinger is uitbater van een parenclub. Elk jaar met Halloween heeft hij daar een feestje. En dit jaar gaan er een bups KSC-ers heen. Waarvan er sommige denken dat je daar ook gewoon in kleding bij kan zijn. Om 22:30 is het lingerie/ondergoed only.
Dan zie je de (makkelijke en lelijke - zoals jij ze noemt) wijven in lingerie/ondergoed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang 18+ en 35e per stel betaald.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN iedereen kan/mag komen? Lijkt me voornamelijk eng....
Sommige heb ik dan ook al wel in minder dan dat gezienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan zie je de (makkelijke en lelijke - zoals jij ze noemt) wijven in lingerie/ondergoed.
Als ze zo makkelijk zijn hoef je niet naar die parenclub
Hoezo dat?quote:
Namenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Sommige heb ik dan ook al wel in minder dan dat gezien
Ik sla even over.....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Als het aan mij lag wel hoor, maar vrijwel elke user van FOK! die ik heb gehad, heeft meer schaamte dan ik.quote:
Ik ben er vorig jaar geweest, was wel een leuk feestje, mooie club. Maar het was veel te rustig. Helaas.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
We hebben je opgegeven als onze vertegenwoordiger.
mannen of vrouwen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neen. Als het aan mij lag wel hoor, maar vrijwel elke user van FOK! die ik heb gehad, heeft meer schaamte dan ik.
Whehehe.... "D´ruit! Dit soort gedrag tolereren wij hier niet!"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je dus om half 11 niet je kleren uittrekt word je het pand uitgezet?
Bijnaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:47 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga me bijna afvragen hoeveel fokkers babs heeft gehad:+
Zo snel zal het niet gaan, maar als je blijft weigeren, ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
Maar als je dus om half 11 niet je kleren uittrekt word je het pand uitgezet?
Schiet je ze toch gewoon dood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo snel zal het niet gaan, maar als je blijft weigeren, ja.
Tssk, tssk, zelfs met een vrije seksuele moraal is het tegenwoordig al conformeren of oprottenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo snel zal het niet gaan, maar als je blijft weigeren, ja.
"Double tap"quote:
Tuurlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is in België, misschien mag het daar wel..
Nee, daar hebben ze herten voorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Anders word je met buitenseks al doodgeschoten
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:00 schreef Cue_ het volgende:
Anders word je met buitenseks al doodgeschoten
Om één of andere reden moet ik, als je het zo spelt, altijd aan Lost in Space denken. "Danger, Will Robinson! Danger!"quote:
het is een garpje...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:09 schreef Cue_ het volgende:
tis sowieso een bagger spelling.. why in godsnaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |