er stonden maar 2 namen op.quote:
ja :::$:$:$$$quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef FreezePop het volgende:
ov hing zeker weten bij mij op het lijstje :$
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef Dimens het volgende:
Ik had laatst een interessant gesprek met een meisje. Ze vond meisjes veel mooier dan jongens, maar zou het nooit voor elkaar krijgen om een relatie met een meisje te beginnen.
Je kunt altijd homo worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jullie niet lesbisch zijn, maken wij tenminste nog een kans.
Meisjes waren stom toen ik 7 was maar juffrouwen nietquote:
Klapjosti.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
... meisjes zijn iets anders dan unicorns hoor
(@autismworld)
Hey marokkaansekip voordat jij 11000 posts en famous was in dit topic praatte je tegen mij. Nu negeer je me te hele tijd. Jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja. Ik zat laatst in de trein en tegenover mij een vriendin en zegmaar de bankjes naast ons een jongen van mijn vorige school en ik weet dat hij homo is
dus mijn vriendin helemaal vertellen ditdat en ineens zegt ze 'dat was zo gay' terwijl die jongen dus homo is hihaho
Hahaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
omg omg moet ik hier nu iets achterzoeken
YVOOONNE! REQUEST CLONESCAN USER COBAN ASAP PLS
Hap maar naar mijn worst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je speelt vals, straks hap ik nog door te zeggen dat je zelf stom bent
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
... meisjes zijn iets anders dan unicorns hoor
(@autismworld)
jaahahahahahahahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan doe ik het voor jou.
Ginger
Ingerg
Ngergi
Nergig
Nrgige
Ngiger
Nigerg
Nigrge
Nigger
Ik schold vroeger vrij vaak met homo, tot een vriend van mij vertelde dat hij homo was. Nu durf ik niet meer met homo te scheldenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oja. Ik zat laatst in de trein en tegenover mij een vriendin en zegmaar de bankjes naast ons een jongen van mijn vorige school en ik weet dat hij homo is
dus mijn vriendin helemaal vertellen ditdat en ineens zegt ze 'dat was zo gay' terwijl die jongen dus homo is hihaho
Je zegt al genoeg stomme.dingen vandaag weet je nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je speelt vals, straks hap ik nog door te zeggen dat je zelf stom bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |