quote:
quote:
Door listig iets weet ik het, zal ik de dagvaarding inscannen?quote:
DM ff je naamquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Monopoly het volgende:
Jasha h00r. Ik handel in coke vanuit mijn cel
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Door listig iets weet ik het, zal ik de dagvaarding inscannen?
En geef Trollscience 2 jaar Nederlandse les.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:28 schreef Trollscience het volgende:
Goedzo Alkatraz, geef ons twee maandjes zonder dat incapabel debiel van een TS.
We zullen je niet missen TS.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Psy-freak het volgende:
Ik moet 50 dagen zitten, is er wel internet in de gevangenis?
Geen FOK! zou nog erger zijn
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We zullen je niet missen TS.
Dat is toch wel een opluchting, toch?
Primeur, ik ben het met je eens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:33 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
We zullen je niet missen TS.
Dat is toch wel een opluchting, toch?
We leven in Nederland.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Psy-freak het volgende:
Zal wel toch? Anders heb ik nog mn dongle.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:40 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
We leven in Nederland.
Wat denk je zelf?
Er valt niet te twisten over mijn grammaticale kennis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:30 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
En geef Trollscience 2 jaar Nederlandse les.
valt is met een dquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Er valt niet te twisten over mijn grammaticale kennis.
quote:
Nee, listige dingenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
Wat heb je gedaan? Illegaal je kontje verkocht?
tong80quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:46 schreef OverRated het volgende:
Print gewoon een stapel oude topics uit. Het hele repertoire van tong80 of zo, daarmee kom je wel langer dan 50 dagen door denk ik
Of neem je smartphone met mobiel internet mee, misschien pakken ze hem niet af
Jij hebt gezeten neem ik aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:29 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Sterkte gast.
50 dagen bajes is flink kut. Er is geen internet, geen telefoon, niets.
Alleen een gare televisie die je ook nog moet delen met tenminste een celgenoot en waar je ook nog voor moet betalen elke week.
Een uur luchten en sommige dagen nog een extra uurtje recreatie, de rest zit je op je cel waar nog net je bed en een klein tafeltje en een stoel in past.
's Nachts is het een takkeherrie en is het vrijwel onmogelijk in slaap te komen. Het eten is dermate slecht dat je het zelfs je hond nog niet voor zou schotelen.
50 dagen is echt zwaar kut, je overleeft het vast wel, maar het gaat niet tof worden.
Echt sterkte. Er is niets meer kut dan de bajes. Zelfs een wortelkanaalbehandeling onverdoofd bij de tandarts is veruit te prefereren. Serieus. (no troll).
Nee, ik studeer aan de OU Rechtsgeleerdheid. Dan krijg je ook excursie naar o.m. H.v.B. en zo. Ben 1e jaars.quote:
Aha. Vandaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:35 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Nee, ik studeer aan de OU Rechtsgeleerdheid. Dan krijg je ook excursie naar o.m. H.v.B. en zo. Ben 1e jaars.
Ik denk dat ik het echt niet langer dan 2 maanden uithoudt. Daarna zou ik gewoon knettergek worden en doordraaien. Of er blijvend mentale schade aan overhouden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:37 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aha. Vandaar![]()
Lijkt me zwaar kut om 23 uur per dag opgesloten te zitten.
Ik denk dat ik ook handen flapperend ergens in een hoek zou ga zitten uiteindelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het echt niet langer dan 2 maanden uithoudt. Daarna zou ik gewoon knettergek worden en doordraaien. Of er blijvend mentale schade aan overhouden.
Al die rechtse rukkers die roepen dat het een luxe is zijn echt totaal gestoord. Een normaal mens houdt het er echt niet langer dan 2 maanden uit.
Ik wil aan de andere kant TS ook niet onnodig bang maken. Iemand met een redelijke gezondheid en die redelijk fysiek sterk is en van zich kan bijten overleeft die 2 maanden wel. Maar die flauwekul praatjes over luxe, slaan echt nergens op. Het is het meest afgrijselijke dat een mens ooit mee kan maken in zijn of haar leven.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 02:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Het is het meest afgrijselijke dat een mens ooit mee kan maken in zijn of haar leven.
ja, internet, gamecomputers, en zelfs chips en cola. ok ik heb het over tbs maar in de gevangenis schijnt het ook niet slecht te zijn!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Psy-freak het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |