Heeft ie toch nog ergens in gepresteerdquote:
Na 4 opdrachtenquote:
Nadat Jaspers lekker passievrucht geslobberd heeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef Djokotron het volgende:
Diewke wil anal geraped worden door Jaspers
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:03 schreef Djokotron het volgende:
topchef gangbang live op de app. Zo voorover op het aanrecht, dikke zwetende sjuul er over heen. Met extra veel SAUS.
quote:
Ja vond ik ook wel opvallend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het raar dat ze Jesse niet naar huis sturen, terwijl hij kansloos is, terwijl Klara wel naar huisgestuurd werd op de 2e dag.
Dat dus. Ik had hem ook al weggestuurd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik vind het raar dat ze Jesse niet naar huis sturen, terwijl hij kansloos is, terwijl Klara wel naar huisgestuurd werd op de 2e dag.
Werd Klara alleen weg gestuurd of met nog iemand anders? Lijkt me lastig om 1 iemand weg te sturen, krijg je oneven groepjes...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Veel SAUS zelfsquote:
Mag niet van de chefsquote:
Echt wat erger ik me daaraanquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef zoem het volgende:
Heeft Dieuwke nog een dieuwke in de rug nodig?
Wat was dat ook alweer? Toch niet die getourneerde worteltjes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Komt de favoriete groente van Juul nog voorbij?
Zo'n beetje elke groente is de favoriete groente van Juulquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef zoem het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer? Toch niet die getourneerde worteltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |