Dat idee heb ik ook wel een beetje bij haar.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:49 schreef Rebecca123 het volgende:
De meisjes in de volgorde dat ik ze het gun om te winnen:
5. Michelle
Echt een krengetje, dat lief doet en lijkt maar ondertussen achterbaks en arrogant is. Ze is ontzettend vol van zichzelf. Iedere keer als ik haar zie denk ik "wauw", maar dan doet ze dr mond open met dat valse kinderstemmetje van dr om andere af te kraken en dan denk ik: opzouten jij
Ik ken meerdere meisjes die aan hntm hebben meegedaan, en eentje lag er ook vrij snel uit vanwege te weinig drama. Zij hoorde de productie letterlijk bespreken: "Ze moet nu wel wat meer drama gaan opleveren.." Dat deed ze niet, dus ze kreeg een onmogelijke opdracht op de shoot en een slechte foto en doeeeiii.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:44 schreef megamandy het volgende:
Vandaag wel een grappig artikel in de NRC Next. Iemand die jaren bij reality-series op tv heeft gewerkt heeft daar een boek over geschreven. Het ging er dus over dat ongeveer halverwege de serie wordt bepaald wie de winnaar zal zijn.
Na dit nog eens te lezen, heb ik het idee dat Mieke niet voor genoeg "leuke" tv zorgt en ze dus gewoon slechtere foto's uitkiezen. Nu al twee weken na elkaar terwijl de fotograaf haar helemaal geweldig vond. Op film zie je gewoon ook dat hele lichaam veranderen van meisje --> Model.
verder vond ik de foto van Mandy juist mooi, met de kleuren en de capuchon en haar gezicht daarin. En dan zegt de jury dat ze zich verstopteIk denk dat als ze die capuchon had afgezet tijdens de shoot ze daar commentaar op had gekregen.
Klein stukje wat op internet van het artikel te vinden is
Ik vraag me ook altijd af wie dat allemaal betaalt, ze zetten soms ontzettend dure bomen in de tuin.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:45 schreef June. het volgende:
Ik heb ook wel eens een verhaal gehoord dat een gezin bij eigen huis en tuin mocht komen en dat de tuin onder handen werd genomen. Allemaal leuk en aardig totdat de opnames erop zaten: alles werd weer meegenomen
Ook de plantjes en tegels of alleen het meubilair.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:45 schreef June. het volgende:
Ik heb ook wel eens een verhaal gehoord dat een gezin bij eigen huis en tuin mocht komen en dat de tuin onder handen werd genomen. Allemaal leuk en aardig totdat de opnames erop zaten: alles werd weer meegenomen
Ok.. dus je post hier anoniem.. dus dan kan je het vertellen toch? Tenzij je het meisje zelf bent..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef Sushimonster het volgende:
Dat wil ik niet zeggen, omdat ik hier anoniem post.
Nee, als ik hier ga vertellen wie mijn vrienden zijn, dan is het vrij gemakkelijk om te achterhalen wie ík ben, vooral voor mensen uit de "business".quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok.. dus je post hier anoniem.. dus dan kan je het vertellen toch? Tenzij je het meisje zelf bent..
wie dan? (in spoiler!)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:32 schreef RedGuy het volgende:
Volgens mij heb ik net per ongeluk op Facebook gelezen wie de finalisten zijn...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Most Incredible, Baby
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:36 schreef RedGuy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh vertel even! Ik heb het gemist afgelopen week.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef Starlie het volgende:
Ben nu de herhaling aan het kijken... Ben opeens erg nieuwsgierig naar de oudera van Riquele! Wat voor een mensen hebben dat verwende nest op de wereld gezet!
Moet je ff op rtl8 kijken nu! Maar ik ben juist benieuwd naar ze heb ze dus niet gezien! Maar Riquele is echt vreselijk! En Tamara heeft echt een rare kledingsmaak dat jurkje bij de co sees (of hoe je dat ook schrijft) kon echt niet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh vertel even! Ik heb het gemist afgelopen week.
Zijn het Gooische kakkeRRRrrrss?
Nou inderdaad wat is Elise dan wel niet!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Nancy een tokkie, wat is Elise zelf dan? Bijlmers trailertrash?![]()
Echt dat gelach toen Nancy die bus binnen kwam![]()
En Rikwelle's ouders gemist, gelukkig maarKan dat verwende geval niet aanhoren of zien
Ik las dat ik snel moest zijn dus halverwege je post heb ik de duidelijkheid gemist denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou inderdaad wat is Elise dan wel niet!!!
Maar lieve schat de ouders van Riquelle waren er NIET!! ik bedoelde dat ik ze juist wil zien uit pure nieuwsgierigheid!
Het is je vergeven!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik las dat ik snel moest zijn dus halverwege je post heb ik de duidelijkheid gemist denk ik
Ik heb niet alle afleveringen gezien, maar Nancy kan dan wel het koppie hebben van een straatschoffie, maar meer ook niet. Elise is de trash met haar fijne karakter en manieren, maar ze ziet het zelf alleen nog nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:44 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou inderdaad wat is Elise dan wel niet!!!
Fiew!quote:
Kent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:39 schreef Sosha het volgende:
Riquelles gezeur ook over het Engels van die IJslandse dames... Was prima te verstaan. Geef dan gewoon toe dat je geen Engels kunt...
Kent?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Kent.
En het is gewoon heel duidelijk doorgestoken kaart.
Ik vind het ook lelijk klinken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:32 schreef Sosha het volgende:
Oh ja, klopt. Ik weet dat dat correct is, maar vind het zo lelijk klinken. Bedankt voor de correctie.
Ze mogen Riquelle vast niet wegsturen vanwege dat modellenbureau dat haar blijkbaar heel graag wil hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef Keroppi het volgende:
Heeft niemand het hier over de trailer voor de volgende afl? Waar Fred -in mijn ogen terecht- ontploft tegen Riquelle?
"We hebben niet samen geknikkerd!"
Vanwege het jury commentaar kreeg ik het idee dat de ergernis rondom het gemekker van Riquelle nog groter is dan wij meekrijgen.
Iets opbouwends moet je echt met een loep zoeken. En het blijven wel kinderen, ze moeten nog veel leren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Sosha het volgende:
Ik weet niet, zijn ontploffing is vast gedeeltelijk terecht, maar ik vind de jury over het algemeen wel al bij voorbaat heel zuur, boos en denigrerend doen tegen de meiden. De grote hoeveelheid negativiteit is gewoon gênant om naar te kijken.
Klopt, vind ik ook wel ergerlijk, alsof je alleen tv kunt maken waarnaar gekeken wordt als je er "afbrandtv" van maakt. Een beetje jammer, en dan aan het roer zo iemand als Daphne Dekkers die nu zelf nu ook niet echt een vooraanstaand model is geweest. Dan vond ik Yfke nog beter op haar plaats. Beide kunnen ze toch voor geen meter presenteren, dus dat maakt ook niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets opbouwends moet je echt met een loep zoeken. En het blijven wel kinderen, ze moeten nog veel leren.
De Nederlandse jury is veruit de negatiefste. Ook niet betrokken, nooit aanwezig bij een shoot.
Jammer dat het in die wereld altijd van die relnichten moeten zijn, maar dat zal gewoon niet anders zijn ben ik bangquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
Hmm, ik vind Fred eigenlijk ook niet zo leuk. Eigenlijk vind ik niemand in dit programma leuk
Dat maakt het voor mij juist wel leuk. Ergeren aan alles en iedereenquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
Hmm, ik vind Fred eigenlijk ook niet zo leuk. Eigenlijk vind ik niemand in dit programma leuk
Je kunt geen engels praten. Het lijkt me stug dat ze nog helemaal nooit van Engels gehoord heeft. Ze zal de taal waarschijnlijk wel kennen.quote:
Maar ik zei niet dat ze geen Engels kon praten, ik zei dat ze geen Engels kon. Zonder het woordje praten erbij is dat incorrect en had ik het werkwoord kennen moeten gebruiken. Ja, 't is lelijk maar 't is echt waar. Ik werd terecht verbeterd.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je kunt geen engels praten. Het lijkt me stug dat ze nog helemaal nooit van Engels gehoord heeft. Ze zal de taal waarschijnlijk wel kennen.
Relnichten rulen juistquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Samson het volgende:
[..]
Jammer dat het in die wereld altijd van die relnichten moeten zijn, maar dat zal gewoon niet anders zijn ben ik bang
Fred vind ik de minst erge van het programma.quote:Op zondag 23 oktober 2011 21:14 schreef Sosha het volgende:
Grote kans van wel, vind Mieke een leuke meid maar niet echt een modelquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:21 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ben benieuwd wie er vandaag uit moet. Ik hoop geen Mieke.
Ah, toch nog andere mensenquote:
echt hequote:Op maandag 24 oktober 2011 20:38 schreef Idgnkb het volgende:
Hahaha, wat een bitchy sneer weer van Tamara naar Nancy "Ja zij is denk ik ook beter achter de camera dan voor de camera"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |