hee ja ik had dat trouwens ook haret! (nu herken ik het weer) ik had namelijk ook gewoon SD android zodat ik altijd nog terug kon naar winmo als ik dat wou en zulksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Haret was het programma dat Android opstartte, maar met de HD2 had je meer devs en hadden al snel toegang tot NAND en dat was bij ons nog niet zo.
Als je erin zit, wohhhquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:02 schreef Intronic het volgende:
Vanmorgen in de bus zat ik hem goed te spacen op Strobe, OV. Zat er helemaal in.
Juist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hee ja ik had dat trouwens ook haret! (nu herken ik het weer) ik had namelijk ook gewoon SD android zodat ik altijd nog terug kon naar winmo als ik dat wou en zulks
Nou elke keer zegt hij van niet ingelogd of verkeerd ingelogd (iets met error 410) en nu wilt hij niet uit Offline modus.quote:
was id3 tag en zulkensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:07 schreef Oceanview het volgende:
Mensen die smileys tussen hun ID3 tags doen om het stoer te laten lijken om op msn.
Even op de site kijken, heb dit nog niet gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nou elke keer zegt hij van niet ingelogd of verkeerd ingelogd (iets met error 410) en nu wilt hij niet uit Offline modus.
Ja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef FreezePop het volgende:
spotify ja of neebisbhet handiger dan bv winamp of itunes
Ik ben ook een free user, accepteer het wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Even op de site kijken, heb dit nog niet gehad.
Watquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:24 schreef Flippiee het volgende:
Wheheer komt een prentenboekje uit voor 4-jarigen waarin gemeld wordt wat seks is
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |