quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:45 schreef Oceanview het volgende:
Wat niet rekken wilt moet maar scheuren.
anderen kunnen dat vast wel beter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Maak jij maar een leuke, ik moet even boodschappen halen.
quote:
internetten achter het stuur, goed bezig beetje andere weggebruikers in gevaar brengen hoorquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
internetten achter het stuur, goed bezig beetje andere weggebruikers in gevaar brengen hoor
* Boterbartje geeft het teken: 'thumbs up!'
Altijd Hsdpa of 3G omdat het kan; alleen twitter, facebook, altijd msn aan, whatsapp en Internet Explorer 9 mobile om te surfenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]!
Ik zit nooit op 3G omdat bijna alleen Whatsapp en internetten doe ik met Opera Mini.
IE is de grootste bagger ooit gemaaktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Altijd Hsdpa of 3G omdat het kan; alleen twitter, facebook, altijd msn aan, whatsapp en Internet Explorer 9 mobile om te surfen
Windows Phone 7 niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
IE is de grootste bagger ooit gemaakt
Half wel half niet, ik weet het niet zeker :quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:54 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
IE is de grootste bagger ooit gemaakt
dit.quote:
windows mobile isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Half wel half niet, ik weet het niet zeker :Ben blij met Android, weet niets van windows mobile, geen ervaring dus kan niet oordelen
Windows Mobile was bagger dat had ik, wel dikke pret want ik koos er zelf voor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Half wel half niet, ik weet het niet zeker :Ben blij met Android, weet niets van windows mobile, geen ervaring dus kan niet oordelen
maar toch iets minder dicht getimmert.. tevens WinMo was wel chil in combinatie met HD2 (bazenphone)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Windows Mobile was bagger dat had ik, wel dikke pret want ik koos er zelf voor.
Windows Phone is meer net als iPhone dicht getimmerd
Mangoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Oceanview het volgende:
Alhoewel NoDo ook niet echt goed is.
Ik had de HD, Android met haret was wel leuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar toch iets minder dicht getimmert.. tevens WinMo was wel chil in combinatie met HD2 (bazenphone)
wat is haret? Ik had HD2.. eerst met winmo daarna met android.. leuk toestel maar hij ging dood door mijn poging tot mobiel pakken in dronken toestandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had de HD, Android met haret was wel leuk.
Haret was het programma dat Android opstartte, maar met de HD2 had je meer devs en hadden al snel toegang tot NAND en dat was bij ons nog niet zo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is haret? Ik had HD2.. eerst met winmo daarna met android.. leuk toestel maar hij ging dood door mijn poging tot mobiel pakken in dronken toestand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |