Sfeerloos, megavol tokkies en buitenlanders, vijandige sfeer, lelijke gebouwen, lelijke binnenstad (op een paar leuke grachtjes na), lelijke wijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het went. Ik vond het eerst groot Deventer.
Tokkier en buitenlanders zijn een stuk aardiger dan je denkt, als je er eenmaal woont.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sfeerloos, megavol tokkies en buitenlanders, vijandige sfeer, lelijke gebouwen, lelijke binnenstad (op een paar leuke grachtjes na), lelijke wijken.
Maar: In Enschede praten ze allemaal als mongolen. Je kan de helft daar niet verstaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:04 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sfeerloos, megavol tokkies en buitenlanders, vijandige sfeer, lelijke gebouwen, lelijke binnenstad (op een paar leuke grachtjes na), lelijke wijken.
Woehoei!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef missbehavin het volgende:
Kluts, ik denk dat ik het wel een leuke manier vind om de (nog) ouderdom in te luiden!
Dat is net zo'n kwestie van gewenning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar: In Enschede praten ze allemaal als mongolen. Je kan de helft daar niet verstaan.
Het Utregs accent lach ik me soms juist helemaal kapot om.
Inderdaad, de Utregse buitenlanders zijn een stuk minder irritant dan die enkelen die bijv. in Apeldoorn wonen en een soort van compensatiedrang hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tokkier en buitenlanders zijn een stuk aardiger dan je denkt, als je er eenmaal woont.
Vijandige sfeer herken ik niet.
Lelijke gebouwen, yep, maar welke stad niet.
Binnenstad is juist prachtig imo.
Dat Tukkeraccent went nooit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net zo'n kwestie van gewenning..
Hoi tieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk
Maar goed, ik kom uit brabant.
Haarlem vind ik een mooie stad. Maar 1 keer geweest, had een meeting georganiseerd in het Teylers Museum. (overigens ook een heel mooi museum). Ik was echt verrast, mooie stad is dat!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind utrecht wel ok eigenlijk. Dat HC nou lelijk is, ach. De rest van de binnenstad is best leuk en gezellig. Soort mini haarlem
.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net zo'n kwestie van gewenning..
gezellig ook, maar wel echt klein, als je er een tijdje komt heb je het ook wel weer gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Haarlem vind ik een mooie stad. Maar 1 keer geweest, had een meeting georganiseerd in het Teylers Museum. (overigens ook een heel mooi museum). Ik was echt verrast, mooie stad is dat!
Ik heb toen een korte tour door haarlem gehad van een collega die er woonde, dat was wel leuk, wat bezienswaardigheden bekeken, tof voor een dagje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
gezellig ook, maar wel echt klein, als je er een tijdje komt heb je het ook wel weer gezien.
Dans je de hele nacht met mij?quote:
Hell Yeah!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dans je de hele nacht met mij?
Krea Krea Krea, kijk je nog steeds Breaking Bad? Want hell, seizoen 4 is zooooo leuk.quote:
Ik sta 10 posts boven je ofzo. In dat topic. Was tof.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krea Krea Krea, kijk je nog steeds Breaking Bad? Want hell, seizoen 4 is zooooo leuk.
Oh, niet gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik sta 10 posts boven je ofzo. In dat topic. Was tof.
Ik ook, ik dacht ik deel het evenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:26 schreef Kluts het volgende:
Nou heb ik dat liedje van de Sjonnies in mijn kop. Miss B, bedankt!
Jaaaahaaa, ga jij nou maar pasta/pizza eten.quote:
kon ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht ik deel het even
Doe voortaan maar niet meer denken danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook, ik dacht ik deel het even
Ik vind het al met al maar een lastige kwestie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Pik is niet stom. In de juiste context is pik een best geil woord.
Lul is... plat en scheldwoorderig.
Piemel is kinderachrtig. Plasser is kinderlijk.
Penis is smerig.
Loeloe? Worstje? Jongeheer? Junior? baby-armpje?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe voortaan maar niet meer denken dan
Drank en eten mag je altijd delen, nederlandstalige muziek mag je voor je houden ouwequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]Ondankbare jonkies. Ik zal nog eens wat delen met jullie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Drank en eten mag je altijd delen, nederlandstalige muziek mag je voor je houden ouwe
pik doet me altijd denken aan zo'n begroeting: Hee pik! Hoe is t?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:29 schreef Ang3l het volgende:
Pik is niet stom. In de juiste context is pik een best geil woord.
Lul is... plat en scheldwoorderig.
Piemel is kinderachrtig. Plasser is kinderlijk.
Penis is smerig.
Loeloe? Worstje? Jongeheer? Junior? baby-armpje?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger dat liedje als kind heel leuk vond en er nu nog vrolijk van word.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]Ondankbare jonkies. Ik zal nog eens wat delen met jullie.
Ik voel een ronnie tober opkomen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vroeger dat liedje als kind heel leuk vond en er nu nog vrolijk van wordt.
Don't push it.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik voel een ronnie tober opkomen!
Hou het binnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, jou vind ik toch niet in één woord geweldigquote:
Woorden schieten tekort om mij te beschrijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou, jou vind ik toch niet in één woord geweldig
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:37 schreef Kluts het volgende:
Qua nederlandse liedjes is dit natuurlijk mijn alltime favourite.![]()
quote:
Mijn ma kreeg het singletje toendertijd als kraamkado.quote:
Er komt regelmatig een Bosnische jongen bij mij in het cafe en die vind dat nummer helemaal geweldig. Zal wel een oorlogstrauma zijn ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:37 schreef Kluts het volgende:
Qua nederlandse liedjes is dit natuurlijk mijn alltime favourite.![]()
Hey, ik heb net Haarlem op zitten hemelen, krijg ik dit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:40 schreef Godtje het volgende:
Utreg, vergaarput voor het oosten en noorden van het land.
Je komt uit Apeldoorn. Waarom zou je Utreg verdedigen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hey, ik heb net Haarlem op zitten hemelen, krijg ik dit!
Omdat Apeldoorn verdedigen helemaal niet nodig is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je komt uit Apeldoorn. Waarom zou je Utreg verdedigen.
Het is inderdaad beter in vergelijking met Utregquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat Apeldoorn verdedigen helemaal niet nodig is.
Apeldoorn heeft vooral heel veel meer groen dan hier. En gek genoeg mis ik dat nog het meest.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter in vergelijking met Utreg
Snap ik. Apeldoorn is ook best leukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Apeldoorn heeft vooral heel veel meer groen dan hier. En gek genoeg mis ik dat nog het meest.
Het is ook echt één grote bouwput vol fietsers, eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snap ik. Apeldoorn is ook best leuk
Utreg vind ik zo beperkt leuk dat het teniet wordt gedaan door al het slechte.
Het centrum met de grachtjes best leuk maar er staat voor de rest zoveel puinhoop.
Die hebben geen duitsers nodig gehad om het te verneuken.
In Apeldoorn zijn ze juist doorgeslagen met het slopen van oude gebouwen, wat in het centrum aan oude gebouwen staat heeft bij de winkels nieuwe gevels zodat je er niks van ziet, dat is wel jammer. Buitenstaanders zeggen dan ook vaak dat het weinig karakter heeft daardoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snap ik. Apeldoorn is ook best leuk
Utreg vind ik zo beperkt leuk dat het teniet wordt gedaan door al het slechte.
Het centrum met de grachtjes best leuk maar er staat voor de rest zoveel puinhoop.
Die hebben geen duitsers nodig gehad om het te verneuken.
Waar blijdt die tetten PM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:55 schreef Evie het volgende:
Iemand nog zoetsappige verhalen te vertellen??
Stuur je die wel door als het zover is? Ik ben ook wel nieuwsgierig namelijk.quote:
eerst eten. daarna koffie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:16 schreef Evie het volgende:
[..]Toch doe ik dat maar!! Koffie is een goed plan!!
Ik verwacht ze elk moment!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je die wel door als het zover is? Ik ben ook wel nieuwsgierig namelijk.
Klinkt goed. Ik wacht rustig af.quote:
Evie wekt niet de indruk dat ze van nature dienstbaar is. Hooguit als je haar eerst flink de les leest dat ze een kopje koffie inschenkt voor een ander.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef dawg het volgende:
misschien schenkt ze in de tussentijd wel een kopje koffie voor je in.
O ken je me of?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evie wekt niet de indruk dat ze van nature dienstbaar is. Hooguit als je haar eerst flink de les leest dat ze een kopje koffie inschenkt voor een ander.
Nee, ik doe een schot voor de boeg. Hoe dichtbij ben ik?quote:
keer goed over de knie leggen.. dan trekt dat wel bijquote:
Hm niet erg dichtbij.. meestal schenk ik wel een kopje in voor andere mensen.. maar daarna mogen ze dat mooi zelf doen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, ik doe een schot voor de boeg. Hoe dichtbij ben ik?
Bijna jammer... Ik zou je graag eens de les lezen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:47 schreef Evie het volgende:
Hm niet erg dichtbij.. meestal schenk ik wel een kopje in voor andere mensen.. maar daarna mogen ze dat mooi zelf doen!
Naakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bijna jammer... Ik zou je graag eens de les lezen.Mag je na afloop een bakkie voor mij inschenken.
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:
Je mag zeggen wat je wil hoor, terwijl je naakt koffie opdient.quote:
Ben je weer op de hosseltoer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil hoor, terwijl je naakt koffie opdient.
Hm denk dat het geen realiteit gaat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je mag zeggen wat je wil hoor, terwijl je naakt koffie opdient.
Nee, sinds jij hier post is het één grote lading aan preutse wijven alhier. Jij was slechts het eerste schaap dat over de dam wam, zo blijkt nu.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, sinds jij hier post is het één grote lading aan preutse wijven alhier. Jij was slechts het eerste schaap dat over de dam wam, zo blijkt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |