abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:21:19 #126
8372 Bastard
Persona non grata
pi_103338020
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:49 schreef SteelDogg het volgende:
Ik krijg flashbacks naar Saddam, Bin Laden. Hoe erg de wereld 10 jaar geleden was.... Ik kon m'n familie in Irak niet bellen uit angst om afgeluisterd te worden door Saddam's bewind, en nu zijn al de regeringen gevallen. Heel het Midden-Oosten/Afrika/ Arabische wereld is ontzettend veranderd.... Ongelovelijk _O_
Zeker weten!
The truth was in here.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:22:30 #127
104871 remlof
Europees federalist
pi_103338087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:02 schreef paddy het volgende:

[..]

Het maakt je in mijn ogen niet anders dan deze moordenaar. Uiteraard snap ik de haat, maar hij komt er maar eenvoudig mee weg zo. De gevangenissen lijken me niet zo comfortabel daar.

En wanneer ik zie wat werknemers aan is gedaan, vertrouw ik niet zo op de rechtvaardigheid onder het nieuwe bewind, maar we zullen zien.

Nu Iran nog
Eerst Syri.
pi_103338101
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Dus wraak maakt ze niet anders dan de moordenaar van burgers. Ze zijn wat mij betreft net als de familie kadaffi. Zie gevluchte en vermoorde werknemers.
je kan een oorlog ingaan met schonen handen (de allereerste opstandelingen in ben gazi), maar je kan niet uit een oorlog komen met schone handen, dat bestaat gewoon niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103338169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet.

En nu?
Wie komt er nu aan de macht?
Alsof het nu ineens pais en vree is daar.
Zeker als ik de soms barbaarse beelden en primitieve reacties van het volk zie vraag ik me af wie dat land gaat leiden naar een democratie.
Ook hier weer geloof ik niet dat alle burgers zo zijn daar. Hooguit een bepaalde groep die samen zich verlagen tot dezelfde handelingen ald kadaffi.

Ik denk dus aan het woordje macht zoals ze in Egypte nu ook bezig zijn omdat macht. Gelukkig demonstreren veel burgers tegen de nieuwe machtsmisbruikers. Hoop dat de rebelerende daders ook bestraft gaan worden, anders vrees ik opnieuw ellende daar
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:24:15 #130
104871 remlof
Europees federalist
pi_103338190
Nee, Ghadaffi in leven laten had hem weer de show laten stelen en had het omvormen van Libi in een min of meer democratische staat alleen maar in de weg gestaan.

Tenminste, dat is mijn mening.
pi_103338361
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
Nee, Ghadaffi in leven laten had hem weer de show laten stelen en had het omvormen van Libi in een min of meer democratische staat alleen maar in de weg gestaan.

Tenminste, dat is mijn mening.
Dit.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_103338380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Niet.

En nu?
Wie komt er nu aan de macht?
Alsof het nu ineens pais en vree is daar.
Zeker als ik de soms barbaarse beelden en primitieve reacties van het volk zie vraag ik me af wie dat land gaat leiden naar een democratie.
veel recties uit irak waren na het einde van saddams bewind was, "toen saddam aan de macht was, was er geen hoop op een normale leven en als saddam dood zou gaan zou zijn zoon de vader opvolgen, maar nu hebben we iig hoop"

irak is nog steeds een tering zooi, ik denk dat het in de nabije toekomst ook erger zal worden voordat het beter wordt, maar ik denk dat als je de mensen in irak zou vragen of ze terug zouden wille naar het saddam tijdperk, denk dat daar op dit moment slechts een kleine groep op staat te wachten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_103338409
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:22 schreef remlof het volgende:

[..]

Eerst Syri.
Iran gaat denk ik ook niet gebeuren voorlopig ben ik bang.Wordt voorlopig alleen maar extremer door acties. Syri meer kans, want meer tegengas vanuit andere landen die dezelfde landen niet durven te geven tegen Iran
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:28:10 #134
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103338429
Confirmed:

Saif el Islam lijk is net gearriveerd in Misrata. Zijn lichaam is @ vliegveld. AlArabiya Bron

Muatassem is ook dood. Aljazeera Bron

ZE ZIJN ALLEMAAL DOOD *O*
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_103338441
vraag me af of er beelden zijn van het moment dat ie die ene kogel ving in zijn hoofd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:29:36 #136
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103338515
Beelden van lijk Muatassem net op Al Arabiya.




Deze kerel dus



En hij is ook dood. :D :D *O*
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_103338610

"No Comment"
:D
pi_103338713
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:24 schreef remlof het volgende:
Nee, Ghadaffi in leven laten had hem weer de show laten stelen en had het omvormen van Libi in een min of meer democratische staat alleen maar in de weg gestaan.

Tenminste, dat is mijn mening.
haal hem uit de media. ik ben tegen moord, en niet alleen voor omdat hiji mijn familie vermoord zou hebben. Waarom dan nog rechtbanken? Voor mij is moord gewoon moord. iedereen heeft recht op een eerlijk proces. Niet alleen de mensen waar ik respect voor heb,
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103338827
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:29 schreef rakotto het volgende:
Beelden van lijk Muatassem net op Al Arabiya.

[ afbeelding ]

Deze kerel dus

[ afbeelding ]

En hij is ook dood. :D :D *O*
ah, ze zijn dus precies als de familie kadaffi. moordenaars
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:37:44 #140
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103339003
Duidelijke beelden toen Kazafi opgepakt was:



Mensen roepen dat ze hem niet moeten vermoorden.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_103339116
ik hoop dat alle voormalige werknemers (al dan niet gedwongen) het land levend kunnen ontvluchten, want nieuwe moordenaars vervangen de oude moordenaars en er zal net zoveel gerechtigheid zijn als er was. Laten ze wel zien.

Hoop dat de bevolking rekening gaat houden met de volgende strijd tegen onderdrukking.Zoals nu in Egypte
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103339246
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef rakotto het volgende:
Duidelijke beelden toen Kazafi opgepakt was:


Mensen roepen dat ze hem niet moeten vermoorden.
Ze juichen anders best. En ja, er zullen vast een aantal mensen tussen lopen die wel geloven in rechtvaardigheid :) maar er zijn veel mensen vermoord. door rebellen uit lust en wraak. Wanneer dit niet zo was, zou zijn zoon in ieder geval nog leven toch? Andere plek toch?
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103339380
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef rakotto het volgende:
Duidelijke beelden toen Kazafi opgepakt was:


Mensen roepen dat ze hem niet moeten vermoorden.
Ik hoor alleen maar idoten 'Allah Akbar' schreeuwen. Als dit filmpje een indicatie is voor de nieuwe beschaving in Libi dan belooft dat veel goeds :X
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:45:01 #144
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103339433
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:44 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

Ik hoor trouwens alleen maar idoten 'Allah Akbar' schreeuwen. Als dit filmpje een indicatie is voor de nieuwe beschaving in Libi dan belooft dat veel goeds :X
Alsof dit wat te maken heeft met beschaving. :') Dit is je overwinning, na 42 jaar strijden en leven in angst. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:45:36 #145
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103339471
Alle kinderen van de generaal Gadaffi:

Muhammad al-Gaddafi : Leeft nog.
Saif al-Islam Gaddafi : Is vandaag gedood.
Al-Saadi al-Gaddafi : Leeft nog. Heeft zich overgegeven een aantal maanden terug. Hij was prof-voetballer.
Hannibal Muammar Gaddafi :Leeft nog.
Ayesha Gaddafi : Leeft nog, gevlucht naar Algerije.
Al-Mu'tasim-Billah al-Gaddafi : Is vandaag gedood.
Saif al-Arab al-Gaddafi : Is 30 April gedood. Oorzaak, NATO bombardement.
Khamis Gaddafi : Is 29 Augustus gedood. Oorzaak: Vrijheidstrijders hebbem hem gedood in Tarhuna tijdens een vuurgevecht.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_103339572
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:45 schreef rakotto het volgende:

[..]

Alsof dit wat te maken heeft met beschaving. :') Dit is je overwinning, na 42 jaar strijden en leven in angst. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben.
De ene gek wordt vermoord, de andere gekken staan er naast feest te vieren en allah te aanbidden :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:49:42 #147
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103339687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:47 schreef MrBadGuy het volgende:

[..]

De ene gek wordt vermoord, de andere gekken staan er naast feest te vieren en allah te aanbidden :')
Gek door overwinning. Overal ter wereld is dat hetzelfde. Zelfs hier zouden ze dat gedaan hebben als men Hitler zelf hard vermoord in Nederland.

Dit is de held van de dag, hij is diegene die Kazaffi heeft gedood. De gouden wapen die hij in zijn handen heeft, is de wapen van Kazaffi waar ik het een paar posts geleden over had. Ik presenteer u de 18-jarige Ahmed El Shabiny:

All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_103339889
Naja. Laten we een som maken.

* Vele mensen van verschillende stammen en overtuigingen.
* Vele mensen die wel een ruzie hebben lopen met iemand die ze kennen.
* Vele mensen die nu geen doel meer hebben.
* Vele mensen die wapens hebben gekregen van het Westen.

De komende maanden gaan vele mensen er achter komen dat het verdwijnen van Khadaffi pas het begin van hun moeilijkheden is. Ze zitten te wachten tot het beter wordt. Maar dat zal niet gebeuren, want ze zullen het helemaal zelf beter moeten maken.

Dan zullen er frustraties ontstaan. En met zoveel wapens als er nu zijn, denk ik dat de uitkomst wel voorspeld kan worden.

Veel liquidaties de komende tijd.

Nieuwe voedingsbodem voor nog 40 jaar ellende dus.

n troost, misschien heb ik het fout.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 19:55:34 #149
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_103340024
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:53 schreef RetepV het volgende:
Naja. Laten we een som maken.

* Vele mensen van verschillende stammen en overtuigingen.
* Vele mensen die wel een ruzie hebben lopen met iemand die ze kennen.
* Vele mensen die nu geen doel meer hebben.
* Vele mensen die wapens hebben gekregen van het Westen.

De komende maanden gaan vele mensen er achter komen dat het verdwijnen van Khadaffi pas het begin van hun moeilijkheden is. Ze zitten te wachten tot het beter wordt. Maar dat zal niet gebeuren, want ze zullen het helemaal zelf beter moeten maken.

Dan zullen er frustraties ontstaan. En met zoveel wapens als er nu zijn, denk ik dat de uitkomst wel voorspeld kan worden.

Veel liquidaties de komende tijd.

Nieuwe voedingsbodem voor nog 40 jaar ellende dus.

n troost, misschien heb ik het fout.
Het is geen Irak, waar Amerika alles vernietigd heeft. Dat is het nu van geen grondtroepen in Libie.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~Franois Fnelon
pi_103340323
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 19:37 schreef rakotto het volgende:
Duidelijke beelden toen Kazafi opgepakt was:


Mensen roepen dat ze hem niet moeten vermoorden.
Puike beelden. Ik zou het op een dvd'tje sturen naar Assad.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')