precies!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef jannekecompeer het volgende:
Hoeveel uur en hoeveel dagen in de week moet deze man wel niet werken.
De meeste mensen houden dit niet eens vol.
Dus nee ik vind dit niet onterecht.
Ach flikker toch op, een normaal 'luxe' hotel bevat genoeg comfort voor een fulltime job, niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef jannekecompeer het volgende:
Het beruchte fabeltje weer. Mensen die denken dat top managers heel veel werken. Ik kan je uit de droom helpen. Deze mensen doen over het algemeen helemaal niet zoveel werken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef jannekecompeer het volgende:
En die gaat hij natuurlijk terugbetalenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
hij krijgt met bonussen erbij enzo 1.8 miljoen per jaar ofzo? en je dan druk maken om dit soort bedragen. echt, journalistiek
Dat zou de raad van bestuur moeten zijn, maar die zitten ook maar elkaars hielen te likken om in andere raden te komen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef Brembo het volgende:
Vind het zelf ook niet netjes, dat ze niet gewoon een appartement regelen. Eigenlijk zou er een controlerend orgaan moeten zijn om dit soort praktijken af te kunnen straffen binnen de organisatie.
Omdat die lul 4 miljard aan belgisch belastinggeld kost en zelfs de financieele rating van Belgie heeft verlaagdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok hier even uitgespeld. die beste man kost aan salaris sowieso 4931 euro per dag, werkend of niet werkend. WAAROM maken mensen zich druk over 550 euro per dag voor een hotelkamer als je die context kent?
ow ok het gaat dus niet over die hotelkamer an sich.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Omdat die lul 4 miljard aan belgisch belastinggeld kost en zelfs de financieele rating van Belgie heeft verlaagd
Die randdebiel zou in de gevangenis moeten zitten op water en brood en rest van zijn leven alles terugbetalen wat hij ooit bijelkaar gejat heeft voor zich zelf
ach 1 pot nat allemaal. kijk naar zijn historie. het wordt tijd dat de graaicultuur flink wordt aangepakt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:10 schreef eleusis het volgende:
Ah daar hebben we de werkloze roddeltokkie weer. Is Astro-TV weer afgelopen?
Hij is juist binnengebracht als crisismanager in 2008, maar ja, wie de context niet kent denkt natuurlijk CEO, boef en boosdoener
Met groot succes, inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:10 schreef eleusis het volgende:
Hij is juist binnengebracht als crisismanager in 2008, maar ja, wie de context niet kent denkt natuurlijk CEO, boef en boosdoener
Ach, laten we het anders stellen. Is dit in lijn met het nieuwe, schone imago dat bank zo graag uit willen dragen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:10 schreef eleusis het volgende:
Ah daar hebben we de werkloze roddeltokkie weer. Is Astro-TV weer afgelopen dat je hier weer je braaksels moet dumpen?
Daarom moet hij waarschijnlijk binnenkort ook verkassen. Verder was Dexia nog niet van de overheid, dus het is weer een enorm: "Boehoe, schandalige banken, hij verdient meer als ik topic!" (sic)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef SeLang het volgende:
Wat ik wel een probleem vindt is dat de meeste banken tegenwoordig in feite zwaar gesubsidieerde semi-overheids instellingen zijn. Dan past het niet.
Mwoah, daar kun je alles wel mee afdoen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarom moet hij waarschijnlijk binnenkort ook verkassen. Verder was Dexia nog niet van de overheid, dus het is weer een enorm: "Boehoe, schandalige banken, hij verdient meer als ik topic!" (sic)
Dus jij maakt je geen zorgen over ruim 10% van de kosten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ok hier even uitgespeld. die beste man kost aan salaris sowieso 4931 euro per dag, werkend of niet werkend. WAAROM maken mensen zich druk over 550 euro per dag voor een hotelkamer als je die context kent?
Er is een verschil tussen meer als ik en elke dag 540 betalen voor een hotel overnachting.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:48 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Daarom moet hij waarschijnlijk binnenkort ook verkassen. Verder was Dexia nog niet van de overheid, dus het is weer een enorm: "Boehoe, schandalige banken, hij verdient meer als ik topic!" (sic)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |