quote:Dat ligt dan toch echt aan hemzelf.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:58 schreef joeplemmens het volgende:
Vriend van mij gaat de hele wereld over en vietnam (4 mnd.) vond ie maar een tegenvaller. Hij heeft niks meer gezien dan rijstvelden.
Is echt mooi maar dat heb je na een week ook wel weer gezien.
Je moet, als je geen geplande trip maakt, gewoon excursies boeken. Wat je zeker niet moet missen is Ha Long Bay:
Cu chi tunnels:
Omgeving Dalat:
quote:gaaf om te zien die foto's!!! cu chi ben ik ook geweest, erg indrukwekkend, en da lat was erg gaaf, vooral het bezoek aan de crazy monk
Op dinsdag 3 februari 2004 11:37 schreef Giovanni het volgende:[..]
Dat ligt dan toch echt aan hemzelf.
Je moet, als je geen geplande trip maakt, gewoon excursies boeken. Wat je zeker niet moet missen is Ha Long Bay:
Cu chi tunnels:
Omgeving Dalat:
Hmnee, we hadden wel wat visitekaartjes maar die hebben we allemaal weggegeven aan andere mensen. De beste tip is denk ik niet meteen de eerste de beste instappen, maar ook in achterafstraatjes gaan kijken. Degene waar wij waren had echt het naai-atelier in de winkel waar je binnenkomt, misschien heb je daar wat aan. Je kunt natuurlijk ook op meerdere paarden wedden, door bij verschillende kleermakers een pak te laten maken. Korting wordt dan wel wat moeilijker, maar de kans dat je rotzooi krijgt is wel wat kleiner. Bovendien moet je gewoon altijd passen en aanpassingen eisen als het niet naar wens is.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:07 schreef sivado het volgende:
Marietje: Hoi terug!
Thanks Svyatagor, je weet niet toevallig nog welk winkeltje jij uiteindelijk gekozen hebt?
Ik draag idd dagelijks pakken dus ik wel er daar een stuk of twee pakken en een stapeltje overhemden laten maken.... Maar het zou natuurlijk zonde zijn dit ergens te doen waar de kwaliteit echt te wensen over laat. Ik weet dat ik geen italiaanse kwaliteit mag verwachten maar ach... voor 50 dollar......![]()
Voor zover ik weet is van te voren regelen inderdaad de enige manier.quote:Op maandag 12 april 2004 16:17 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Mijn vraag is eigenlijk of het voor Vietnam de enige manier is. Niet dat ik de poen niet kan missen, maar ik bespaar me liever de moeite. Bijvoorbeeld mijn paspoort opsturen (ook al is het aangetekend), verdient bepaald niet mijn voorkeur.
Ik ga 25 dagenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Hier meer handige links.
Hoe lang ga je eigenlijk? In ieder geval veel plezier daar en laat ons weten hoe het was!
Hoe was het qua weer? We zitten een beetje in de overgangstijd qua seizoenen, in noord duurt het regenseizoen tot en met oktober, en in zuid begint het in november, of andersom. Dus ik hoop dat we er een beetje tussendoor laveren. Voor hetzelfde geld 25 dagen regen. Hopen maar dat dit korte, hevige buien zijn en dat de rest van de dag dan droog is...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:59 schreef crv het volgende:
Ben vorig jaar oktober naar Vietnam geweest en heb niets geslikt.
neem gewoon je standaard voorzorgsmaatregelen.
Het enige waar ik last van heb gehad daar was van een overvloed aan "indrukken" en te weinig slaap
Eenmaal terug in NL had ik geen jetlag maarwas een beetje Hyper in mijn kop van wat ik allemaal heb meegemaakt
In 1 woord superland.![]()
![]()
![]()
Let vooral op het verkeer en vervoer van personen en goederen en vee.![]()
En btw heerlijk eten daar, waar je maar wilt. Let gewoon op waar de vietnameesjes zitten en waar de doorvoer groot is.
Succes met oversteken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |