Dat is voor mij geen raden. Maar het is geen 100% wat Krantenman wel beweerde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mag jij raden wie van die 2 in 99% van de gevallen wint?
quote:• Several phrases and a heading in this article were amended on 11 October 2011 to make clear that the report on children was produced by Reg Bailey with Department of Education staff, not by the Mothers' Union.
Nee 100 procent niet uiteraard, maar kijk naar de natuur man (vrouw). Elk levend wezen plant zich voort, en ik wijk hiermee zeer ver af van het onderwerp, dus laat het hier maar bij. Akkoord?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is voor mij geen raden. Maar het is geen 100% wat Krantenman wel beweerde.
Dat natuurlijke instinct is in meerdere of mindere mate denk ik wel in 99% van de bevolking aanwezig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Nee 100 procent niet uiteraard, maar kijk naar de natuur man (vrouw). Elk levend wezen plant zich voort, en ik wijk hiermee zeer ver af van het onderwerp, dus laat het hier maar bij. Akkoord?
Nee hoor, niet elke vrouw heeft een kinderwens. Ken genoeg vrouwen die hun neefjes en nichtjes geweldig vinden, maar zelf geen behoefte hebben aan kinderen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:35 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ja hoor dat mag. Alleen geloof ik je niet. En de mensen bij de bank ook niet (helaas).
Je wil wél kinderen, net zoals elke vrouw dat wil.
Hoeveel van die vrouwen zijn 45+ ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, niet elke vrouw heeft een kinderwens. Ken genoeg vrouwen die hun neefjes en nichtjes geweldig vinden, maar zelf geen behoefte hebben aan kinderen.
Geen idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoeveel van die vrouwen zijn 45+ ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |