Heet dat merk zo ?quote:
Je moet gewoon je bek houden. En ik heb vanavond ook geen tijd om die shit uit te leggen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Heet dat merk zo ?![]()
Ik ga door met ''domme'' vragen zolang ik vage antwoorden op mijn specifieke vragen krijg.
Het was een serieuze vraagquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je moet gewoon je bek houden. En ik heb vanavond ook geen tijd om die shit uit te leggen.
Daar gaat mijn vraag helemaal niet overquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
In de Voeding sectie van DBB staan stickies over die ekv verhouding. Zelf moeite doen.
Ga zelf maar uitzoeken hoeveel eiwitten je nodig hebt, siktergit lan, siktergit.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:21 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag![]()
Dan leg je maar niks uit
[..]
Daar gaat mijn vraag helemaal niet overen stickies lezen kan ik zelf ook wel.
Je hoeft niet te doen alsof je heel veel weet over voeding door van DBB te copy pasten
Oh nu heb ik je boos gemaaktquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ga zelf maar uitzoeken hoeveel eiwitten je nodig hebt, siktergit lan, siktergit.
Nee je bent ondankbaar en irritant.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Oh nu heb ik je boos gemaakt![]()
En Nederlands graag.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee je bent ondankbaar en irritant.
Ja en Nee. Ja, geen melk-eiwit bevat, lactose Nee, het is geen echte Whey.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:07 schreef Weissman het volgende:
Bestaat er ook whey die geen melk-eiwit bevat, lactose en aspartaam vrij is ?
Dankjewel Zeta, aan dit soort antwoorden heb ik nou wat.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:35 schreef ZetaOS het volgende:
Ja en Nee. Ja, geen melk-eiwit bevat, lactose Nee, het is geen echte Whey.
Aspartaam... misschien, of een andere zoetstof.
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/musclemeds/carnivor
Mijn excuses dan, want ik dacht dat je aan het trollen was.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 05:53 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dankjewel Zeta, aan dit soort antwoorden heb ik nou wat.
Geen probleem, we cool brahquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mijn excuses dan, want ik dacht dat je aan het trollen was.
Maar toch ben ik nieuwsgierig waarom je perse een whey wilt zonder eiwit, glucose en aspartaam?quote:
Er is een reden dat ik geen zuivel producten nuttig. Vandaar het liefst geen melk-eiwit.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar toch ben ik nieuwsgierig waarom je perse een whey wilt zonder eiwit, glucose lactose en aspartaam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |