abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:37:23 #176
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_103031814
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:32 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ja... heel greenpeace 30 jaar de cel in.... zal ze leren :7

Zou geen gekke optie zijn _O-
Op dinsdag 2 september 2008 22:59 schreef Danny het volgende:
sorry.
leukste topic aller tijden
Voor computergerelateerde vragen klik hier
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:38:18 #177
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103031844
Ohw, de Greenpeace activist wilde de boel indd opblazen:

quote:
'Lid Greenpeace verstopte kist tussen rails'
Laatste update: 13 oktober 2011 11:26 info
RIJSWIJK - Een actievoerder van Greenpeace is vorige week opgepakt nadat hij bij het spoor waarover later een kerntransport zou rijden, een kistje had begraven.

Foto: ANP
Dat heeft de milieuorganisatie donderdag laten weten.
Dinsdag vertrok vanuit Borssele over dat spoor een kerntransport. Daartegen protesteert Greenpeace. De organisatie benadrukt dat met haar actie niemand in gevaar is gebracht. De arrestant zou dinsdagavond weer zijn vrijgelaten.
In het kistje, dat was begraven tussen de rails, zat een grote opblaasballon.
bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)st-tussen-rails.html
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:39:05 #178
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103031858
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Zou geen gekke optie zijn _O-
Greenpeace maakt de burger veel te wijs, dus sluiten we ze maar op.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_103031937
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:39 schreef t-8one het volgende:

[..]

Greenpeace maakt de burger veel te wijs, dus sluiten we ze maar op.
Nee, geenpeace zaait angst en is achterlijk om kuiltjes te gaan graven onder een treinspoor. Dat is terrorisme zoal hierboven uitgelegd. nou optyfen met je harses.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:42:32 #180
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_103031962
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:38 schreef t-8one het volgende:
Ohw, de Greenpeace activist wilde de boel indd opblazen:

[..]

bron: http://www.nu.nl/binnenla(...)st-tussen-rails.html
Dat is in mijn ogen toch gewoon de boel opzettelijk willen saboteren, en volgens mij kan je dan gewoon de terreurwetgeving erbij pakken. En het maakt helemaal niet uit of het nu een kern"afval" transport is of niet...dit soort dingen moeten niet kunnen
sorry.
pi_103031985
quote:
Greenpeace voert al decennialang actie tegen de gevaren van kernenergie.
Lekker succesvol ook. :')

Denken die gasten nou nooit es; waar zijn we eigenlijk mee bezig, deze zinloze acties?

quote:
Het gesleep met hoogradioactief afval, zoals deze week van Borssele naar het Franse Cap La Hague, brengt altijd risico's met zich mee
En dus gaan we de risico's nog vergroten door transporten te frustreren.

Dommer kan gewoon niet.

Omwonende: "Ik heb last van grote vrachtwagens die vlak langs de school van mijn kinderen rijden"
Greenpeace: "Sla een gat in het asfalt en zorg dat de vrachtwagen een ongeluk veroorzaakt"

1000x :')

quote:
en het afval zelf kan nog 240.000 jaar gevaar opleveren voor mens en milieu.
Kan. Onverwacht genuanceerd gebracht door die milieuterroristen.

En ja, dat is de prijs van onze welvaart. Maar Greenpeace wil ook niet terug naar berenvelletjes. Hypocriet gelul dus.
quote:
Minister Verhagen kiest er voor dit soort risicovolle transporten in het diepste geheim te laten plaatsvinden. Hij weigert omwonenden te vertellen dat deze langs hun huizen gaan.
"Diepste geheim"... :') Daarom zeker al die foto's op internet. Ongelooflijk wat een domheid.

En men wil -begrijpelijk- terroristen niet op ideeen brengen.

quote:
Hij wil ook niet uitleggen wat er in de toekomst met dit kernafval moet gebeuren.
Wellicht omdat hij dat A) niet kan en B) niet de verantwoordelijkheid over heeft? :')

quote:
De burgemeesters van 22 gemeenten gelegen naast het afvaltraject hebben zich uitgesproken tegen deze risicovolle transporten.
NIMBY's. :r

quote:
Vreedzaam protest
Greenpeace bracht dit transport in de openbaarheid, waarschuwde omwonenden en was bij het kerntransport aanwezig om stralingsmetingen uit te voeren. Daarnaast organiseerde Greenpeace een vreedzaam protest met een spandoek. Het spandoek ontvouwen ging niet door omdat een Greenpeace-medewerker werd opgepakt bij het verstoppen van het doek onder de grond. Dit protest heeft het transport geen moment in gevaar gebracht. Het meten van straling, die 25 keer hoger was dan normaal, is wel doorgegaan.
Bewijs hiervan. Anders is het weer de zoveelste radicale onzin die verkondigd wordt.

quote:
Schone energie is geen toekomstmuziek
Kernenergie is een gevaarlijke, dure en vooral overbodige vorm van energieopwekking. Voor de elektriciteitsbehoefte heeft Nederland geen kerncentrales nodig.
Nee, we importeren alles lekker uit Frankrijk. _O-

quote:
In 2020 zal ons land meer elektriciteit opwekken met alleen al gas en schone energiebronnen dan nodig is voor de binnenlandse vraag.
- Een bronnetje is teveel gevraagd zeker
- Gas? Gaan we ons waardevolle aardgas (wat zelf een energiebron is) verbranden om electriciteit op te wekken? Dat is onnodig. Gas kunnen we gebruiken voor verwarming en voor verbrandingsmotoren. Het verstoken om electriciteit op te wekken is dubbel werk.

quote:
Schone energiebronnen zijn allang geen toekomstmuziek meer, de energierevolutie is op dit moment gaande. Het is dan ook niet de vraag of een overstap naar een duurzame energievoorziening zal plaatsvinden, maar wanneer. Nu kolen- en kerncentrales bouwen zal deze overstap vertragen. Nederland loopt in vergelijking met andere Europese landen nu al ver achter in zijn duurzame ontwikkeling. Een tweede kerncentrale bouwen, betekent dat ons land nog tot 2080 vastzit aan een levensgevaarlijke vorm van energieopwekking.
Geen enkel onderbouwd stuk over de "revolutie" van energiebronnen. Gewoon lekker schreeuwen, daar is Greenpeace erg goed in.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:43:26 #182
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103031988
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee, geenpeace zaait angst en is achterlijk om kuiltjes te gaan graven onder een treinspoor. Dat is terrorisme zoal hierboven uitgelegd. nou optyfen met je harses.
Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het graven van dat kuiltje gevaarlijk was.

Mocht mijn mening je niet aanstaan, dan lees je mijn reacties niet, maar optyfen voor jou doe ik niet.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_103032020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef t-8one het volgende:

[..]

Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het graven van dat kuiltje gevaarlijk was.

Mocht mijn mening je niet aanstaan, dan lees je mijn reacties niet, maar optyfen voor jou doe ik niet.
point taken.
pi_103032022
quote:
Het meten van straling, die 25 keer hoger was dan normaal, is wel doorgegaan.
Lekker ronkende zin, maar;
- Welk type straling?
- Welk niveau hebben ze als "normaal" genomen, Randstad, Groningen, Noordpool?
- Hoe hebben ze gemeten, welke afstand, welke verstorende invloeden, kwaliteit van apparatuur?
- 25x meer dan wat, 25x meer dan 0,01 is nog steeds bijna niets (kun je beter gaan vliegen)
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_103032046
quote:

[..]

Dus een bijzonder goed beschermd transport (heb je al die agenten op de foto gezien?) van kernafval is "levensgevaarlijk" (woorden van Greenpeace en xenobinol), maar het graven van een kuil onder de spoorbaan waarover dat transport gaat is "niet gevaarlijk" (woorden van xenobinol en Greenpeace)?? _O- _O- _O-

Domheid is niet erg, maar om het nou zo aan de grote klok te hangen is wel erg treurig... :D :D
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_103032068
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dus een bijzonder goed beschermd transport (heb je al die agenten op de foto gezien?) van kernafval is "levensgevaarlijk" (woorden van Greenpeace en xenobinol), maar het graven van een kuil onder de spoorbaan waarover dat transport gaat is "niet gevaarlijk" (woorden van xenobinol en Greenpeace)?? _O- _O- _O-

Domheid is niet erg, maar om het nou zo aan de grote klok te hangen is wel erg treurig... :D :D
_O_
pi_103032073
quote:

[..]

Nee je snapt het niet, Greenpeace zegt dat het niets was dus het was niets. Wij van WC-Eend..
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:47:16 #188
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_103032078
quote:

[..]

En dat nu bericht heb je ook niet gezien?

Speciaal voor jou:
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-tussen-rails.html
sorry.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:50:23 #189
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103032169
quote:

[..]

Dat jij alles wat in de Telegraaf staat blindelings geloofd zegt meer over jou dan over mij. Ik probeer enkel informatie te verzamelen, tot nog toe heb ik geen bron gezien dat de gegraven kuil het transport in gevaar heeft gebracht. Sterker nog, de actie voerder is al weer vrij gelaten door de rechter commissaris. Dat zal denk ik niet gebeuren als het transport werkelijk in gevaar was gebracht.
Maar toon mij meer informatie over die kuil, waar die kuil is gegraven hoe groot, hoe diep etc. et.c en misschien haal je me wel over.

Mij voor dom uitmaken maakt jou trouwens niet slimmer hoor.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_103032176
quote:
10s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:45 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Lekker ronkende zin, maar;
- Welk type straling?
- Welk niveau hebben ze als "normaal" genomen, Randstad, Groningen, Noordpool?
- Hoe hebben ze gemeten, welke afstand, welke verstorende invloeden, kwaliteit van apparatuur?
- 25x meer dan wat, 25x meer dan 0,01 is nog steeds bijna niets (kun je beter gaan vliegen)
Je had de reacties op mijn afgelopen vakantie naar Tsjernobyl en Pripyat moeten horen... "levensgevaarlijk!".

Terwijl je op een gemiddelde vlucht meer straling "oploopt" dan een paar uurtjes rondlopen in Noord-Oekraine. :D

donderdag 13 oktober 2011 @ 11:51:44 #191
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103032219
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:47 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

En dat nu bericht heb je ook niet gezien?

Speciaal voor jou:
http://www.nu.nl/binnenla(...)st-tussen-rails.html
Ik heb dat bericht zelfs al gequote ;)

Maar als het dan zo gevaarlijk was, waarom is de actievoerder dan al weer vrij gelaten?

daarnaast, een kistje van 10x10 cm begraven tussen de kiezels op het spoor brengt echt niet het transport in gevaar hoor.
ok, lets go again
danku lieve fans
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:52:52 #192
95194 SpeedyRich
doe ff normaal
pi_103032249
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:51 schreef t-8one het volgende:

[..]

Maar als het dan zo gevaarlijk was, waarom is de actievoerder dan al weer vrij gelaten?
Omdat er mischien is besloten dat hij/zij in vrijheid op zijn vervolging mag wachten zoals dat heet...
sorry.
pi_103032254
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:50 schreef t-8one het volgende:

[..]

Dat jij alles wat in de Telegraaf staat blindelings geloofd zegt meer over jou dan over mij. Ik probeer enkel informatie te verzamelen, tot nog toe heb ik geen bron gezien dat de gegraven kuil het transport in gevaar heeft gebracht. Sterker nog, de actie voerder is al weer vrij gelaten door de rechter commissaris. Dat zal denk ik niet gebeuren als het transport werkelijk in gevaar was gebracht.
Maar toon mij meer informatie over die kuil, waar die kuil is gegraven hoe groot, hoe diep etc. et.c en misschien haal je me wel over.

Mij voor dom uitmaken maakt jou trouwens niet slimmer hoor.
Jij geloof"d". Gast, maak je school es af voordat je hier begint te blaten over dingen waar je geen verstand van hebt... Voor je eigen bestwil.

Kuilen graven rondom een transport dat an sich -volgens GP- "levensgevaarlijk!!!!1!!EINS!11" is, maakt het er vast veiliger op. Wat denk je nou zelf?

Ik maak je niet voor dom uit, jij etaleert je eigen domheid zo overweldigend goed, dat het onmogelijk is dat niet ter sprake te brengen. :D

pi_103032284
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:51 schreef t-8one het volgende:

[..]

Als je iemand de tering inslaat op een willekeurig perron ga je ook maar 1 nachtje de cel in. :*

Is die mishandeling dan "niet gevaarlijk"? :')

donderdag 13 oktober 2011 @ 11:54:47 #195
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103032311
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:52 schreef SpeedyRich het volgende:

[..]

Omdat er mischien is besloten dat hij/zij in vrijheid op zijn vervolging mag wachten zoals dat heet...
Of misschien niet.
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_103032438
quote:

[..]

(1) Ik heb nog geen enkel bewijs gezien dat het graven van dat kuiltje gevaarlijk was.

(2) Mocht mijn mening je niet aanstaan, dan lees je mijn reacties niet, maar optyfen voor jou doe ik niet.
(1) opleiding: IVBO
beroep: student

Hoe wil je dit met elkaar rijmen? :')

(2) En je hebt gelijk, ik tyf op hier. Ik ga mijn kostbare tijd niet verspillen aan zinloze discussie met domme pubertjes. :W

donderdag 13 oktober 2011 @ 11:58:47 #197
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103032445
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kuilen graven rondom een transport dat an sich -volgens GP- "levensgevaarlijk!!!!1!!EINS!11" is, maakt het er vast veiliger op. Wat denk je nou zelf?

Geen idee, ik weet nog steeds niet hoe die kuil eruit ziet.
Een kuil van 10 bij 10 cm kan bijvoorbeeld niet zoveel kwaad.
ok, lets go again
danku lieve fans
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:59:29 #198
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_103032469
quote:
14s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

(1) opleiding: IVBO
beroep: student

Hoe wil je dit met elkaar rijmen? :')

(2) En je hebt gelijk, ik tyf op hier. Ik ga mijn kostbare tijd niet verspillen aan zinloze discussie met domme pubertjes. :W
nou, doeidoei :W
ok, lets go again
danku lieve fans
pi_103032850
quote:
6s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:32 schreef El_Matador het volgende:

Als energiebron; absoluut.

Als directe vervanging voor kernenergie; helaas, zoveel energie als 1 kerncentrale opwekt, moet je een hoop geothermische bronnen voor hebben.

Een non-argument, het is net zo goed een kwestie van schaalgrootte als dat dit bij kernenergie het geval is. Meer output vergt een grotere installatie... lijkt mij een no-brainer.

quote:
Welja, als het allemaal zo simpel was, dan was dit allang gebeurd, denk je niet? :')
Nog een vals argument, computers worden ook ieder jaar sneller, goedkoper en energiezuiniger. Als het zo simpel was waarom deden we het dan 50 jaar geleden niet? Zoiets heet technologische innovatie... zonnecellen worden beter omdat de technologie beter wordt maar dit is wel een proces dat chronologisch verloopt... met hier en daar een grote sprong vooruit.
Momenteel zijn zonnecellen nog te duur en is het rendement te laag om de concurrentie met fossiele brandstoffen aan te kunnen gaan op grote schaal maar deze technologie is heel hard op weg om de strijd te gaan winnen.

quote:
Zonnecellen zijn leuk, maar brengen gewoon weinig energie in het laadje. Bovendien zijn zonnecellen ook niet vrij van uitputting van natuurlijke hulpbronnen. De hoeveelheid ertsen nodig om zonnecellen te produceren is groot. Bovendien is het geen constante bron van energie.
Wederom een kwestie van schaalgrootte en rendement, heb je wel enig idee hoeveel energie zonlicht bevat per m2?
De zon is wel degelijk een constante bron van energie, zijn er dagen waarop de zon uitgaat? Mij is dat nooit opgevallen. Waar je rekenschap mee moet houden is de minimale en maximale opbrengst, hier pas je de schaalgrootte van je installatie op aan, zo simpel is het. Voor de energievoorziening in de nacht moet je energie opslaan. Dit kan op diverse manieren en ook hier is nog zat ruimte voor technologische innovatie.
Kom nou eens met een argument waarom het niet zou kunnen dan weerleg ik deze wel weer even :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_103032963
quote:
1s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Jammer dat de vrijgekomen straling bij een kernongeval niet net zo makkelijk weg te nuanceren is... :')
Inderdaad... daarom probeert de industrie zo min mogelijk informatie over kernrampen naar buiten te laten komen. Het liefst zou men een verbod op de verkoop van stralingsmeters zien... nergens voor nodig, u kunt rustig gaan slapen.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')