avondquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef superkokje het volgende:
[..]
tuurlijk hebben die gewonnen![]()
avond
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - enquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef superkokje het volgende:
[..]
hoeveel talen heb je vandaag geleerd
quote:
is dit het begin van verhuizenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen maar noors en zal de rest van de week nog wel blijven oefenen op ti - ni - åtte - sju - seks - fem - fire - tre - to - en
quote:
MMquote:
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef superkokje het volgende:
muis, heb je al gehoord dat het hier alleen om jou en mij draait
ach jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag het zojuist toen Pietje melde dat hij nog alive and kicking is...
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
MM![]()
wat zie ik. ben je noors aan het leren? plannen voor een verhuizing?
Edit: ik lees al![]()
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als ik een leuke smak geld in de SL win ga ik verhuizen naar Frankrijk.
En yep, van 10 terug tellen tot 1 in het Nederlands, Engels, Duits, Frans en Italiaans ging mij te makkelijk af. Dus gister spoedlesje Noors gehad.
Tja, wat moet ik zeggen, we zijnquote:
Yep van Fogelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Van Fogel zeker? Echt.. frankrijk. Komop zeg..
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep van Fogel![]()
Waar zou ik dan naar toe moeten verhuizen volgens jou? Noorwegen zeker niet, veel te koud
Lekker warm, lekker etenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Geen idee. Der zijn genoeg andere landen. Maar waarom frankrijk ?
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :pquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
en in de buurt van Bolquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lekker warm, lekker etenen nog bereikbaar voor vrienden en familie
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dan zou ik liever naar griekenland gaan. Mja daar is het bekant oorlog :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |