wat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
leeell, je bent niet grappig met je privacyzooi
Zie GlowMouse, leeell.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat was meer een ludieke actie dan dat ik danny eng vindt. ff dit topic teruglezen, misschien is ie dat toch
Terechte constatering. Heb je alles gelezen wat van het weekend is voorgevallen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:32 schreef GlowMouse het volgende:
leeell, je bent niet grappig met je privacyzooi
Modjes likker.quote:
Het is dat 'ik vond' ervoor staat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Kaasrol het volgende:
Oh, krijgen we dat weer. Ik vond het best amusant eigenlijk.
Die hap van jullie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte constatering. Heb je alles gelezen wat van het weekend is voorgevallen?
sigwaardig dezequote:
Uiteraard, ik ga geen ongecontroleerde feiten staan verkondigen.quote:
Wat wil je weten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is hier gaande Dastan praat me bij.
Niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Uiteraard, ik ga geen ongecontroleerde feiten staan verkondigen.
Waarom denk je dat de SC weer eens in de gaten wordt gehouden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte constatering. Heb je alles gelezen wat van het weekend is voorgevallen?
Ik weet niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de SC weer eens in de gaten wordt gehouden?
En waarom in vrédesnaam moet dat nodig zijn?
Spreek dan wel de juiste mensen aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Waarom denk je dat de SC weer eens in de gaten wordt gehouden?
En waarom in vrédesnaam moet dat nodig zijn?
Nee natuurlijk niet. Dat zou uiterst onverstandig zijn, gelet op de omstandigheden.quote:
Succes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
We gaan 3 maanden lang elke avond zo'n rondje maken.
Klinkt interessant, krijg ik af en toe paar onderonsjes met Renesite of niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
WTF ik mis ietsquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef GlowMouse het volgende:
Excuses dan. Maar ik reageer op mensen die op mij reageren. Jij bent daarin wellicht de redelijke die wel in gaat op wat ik zeg. Helaas zie ik je dan als woordvoerder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Spreek dan wel de juiste mensen aan.
Denk ik......quote:
Afgelopen zaterdag volgens mij, kijk maar terug in de reeks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
iemand een samenvatting van deze rel aub?
kutmodquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Excuses dan. Maar ik reageer op mensen die op mij reageren. Jij bent daarin wellicht de redelijke die wel in gaat op wat ik zeg. Helaas zie ik je dan als woordvoerder.
Okay?
Je bent niet de enigequote:
Omdat de laatste dagen er steeds topicreports staan en omdat bepaalde duidelijk aangehaalde 'regels' die FOK!breed zijn aan de laars worden gelapt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Waarom zijn ze allemaal zo boos?
Mods stormden binnen, kregen daar wat negatief commentaar op, ik sprak over een blauwe golf, kreeg van alles over me heen van Renesite, kreeg toen van alles over me heen van GlowMouse omdat ik Danny niet zou vertrouwen, terwijl ik dat helemaal niet schreef.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Waarom zijn ze allemaal zo boos?
Toen was ik bij een vriendin vandaar dat dit uit de hand is gelopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag volgens mij, kijk maar terug in de reeks.
Oké, goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Excuses dan. Maar ik reageer op mensen die op mij reageren. Jij bent daarin wellicht de redelijke die wel in gaat op wat ik zeg. Helaas zie ik je dan als woordvoerder.
Okay?
Stel je eerst fatsoenlijk voor in deze slowchat, waar je anders nooit komt. Of donder op. Troll.quote:
Moet je vaker doen, ik zat me rot te lachenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Toen was ik bij een vriendin vandaar dat dit uit de hand is gelopen.
Mooi verwoord, het is dat ik het niet zou durven omdat anders note van motorbloempje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stel je eerst fatsoenlijk voor in deze slowchat, waar je anders nooit komt. Of donder op. Troll.
je zet het zelf bij je naam. kneus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Stel je eerst fatsoenlijk voor in deze slowchat, waar je anders nooit komt. Of donder op. Troll.
Nieuwe onbekende users in de SC. Vet eng!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
LIEF ZIJN GODVERDOMME!!!
VANAF HIER LIEF ZIJN OF IK WORD BOOS![]()
![]()
KINDEREN!
Nee, maar om het 3 maanden vol te houden lijkt me wel een waardige prestatie. Daarom wens ik ze succes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij denkt dat jij ze gaat wegjagen?
Is geen waardige prestatie, zijn genoeg SC's waar mods dagelijks posten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, maar om het 3 maanden vol te houden lijkt me wel een waardige prestatie. Daarom wens ik ze succes.
Oke duidelijk jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat de laatste dagen er steeds topicreports staan en omdat bepaalde duidelijk aangehaalde 'regels' die FOK!breed zijn aan de laars worden gelapt?
Of zo?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mods stormden binnen, kregen daar wat negatief commentaar op, ik sprak over een blauwe golf, kreeg van alles over me heen van Renesite, kreeg toen van alles over me heen van GlowMouse omdat ik Danny niet zou vertrouwen, terwijl ik dat helemaal niet schreef.
Point taken. Blijft het voorstellen en 'troll' staan. Want waar rook is ben jij duidelijk als de kippen bij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je zet het zelf bij je naam. kneus.
dat zijn de besten normaal gesproken!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
En dat terwijl hij eigenlijk een piemelmod is...
ik BEN rookquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Point taken. Blijft het voorstellen en 'troll' staan. Want waar rook is ben jij duidelijk als de kippen bij.
*denkt terug aan PUBSCquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is geen waardige prestatie, zijn genoeg SC's waar mods dagelijks posten.
Totdat ze een te kort lontje krijgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat zijn de besten normaal gesproken!
Weerleg mijn argumentatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Totdat ze een te kort lontje krijgen
Maar dat doen ze hier niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Is geen waardige prestatie, zijn genoeg SC's waar mods dagelijks posten.
schuldigquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
Mods stormden binnen, kregen daar wat negatief commentaar op, ik sprak over een blauwe golf, kreeg van alles over me heen van Renesite, kreeg toen van alles over me heen van GlowMouse omdat ik Danny niet zou vertrouwen, terwijl ik dat helemaal niet schreef.
Ik had het niet over u maar in het algemeen.quote:
Nee. Wees blij. Maar verkloot het dan niet. Of laat het niet verkloten. Whatever.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |