abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105631531
Ik zat op het randje zeiden ze maar ik ben er toch door! Het was aan de mindere kant omdat ik heel zenuwachtig was.

Volgende maand medische keuring!
pi_105642333
Had je mijn post nog gelezen voor het gesprek ;(
pi_105652713
Ja heb ik heb het gelezen. We hebben zelfs gepraat over cod modern warfare 3 :D

Maar omdat ik zenuwachtig was vergat ik een paar dingen op te noemen zoals een paar andere taken van de marechaussee.
In het begin voelde ik me toch wel rot omdat het aan de mindere kant was ookal ik door ben.
Vind het raar dat ik me zo voelde.
  vrijdag 16 december 2011 @ 12:50:31 #104
211797 Esses
Splendide mendax
pi_105652805
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 12:47 schreef swagstyle het volgende:
Ja heb ik heb het gelezen. We hebben zelfs gepraat over cod modern warfare 3 :D

Maar omdat ik zenuwachtig was vergat ik een paar dingen op te noemen zoals een paar andere taken van de marechaussee.
In het begin voelde ik me toch wel rot omdat het aan de mindere kant was ookal ik door ben.
Vind het raar dat ik me zo voelde.
Als jij voor beveiliger gaat, is het dan noodzakelijk om alle taken van de opsporingsambtenaar nu al te weten?
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
pi_105657860
Blijkbaar.
  vrijdag 16 december 2011 @ 16:02:52 #106
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_105659823
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:06 schreef swagstyle het volgende:
Blijkbaar.
Blijkbaar...wist je genoeg :)
Curiousity is a curse...
pi_105889404
Wil wel graag weten wat voor oefeningen je gaat doen bij de krachttest zodat ik me daar extra kn voorbereiden.
Zelfs op de site van Kmar staat er niets...
  woensdag 21 december 2011 @ 22:43:10 #108
211797 Esses
Splendide mendax
pi_105891640
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:16 schreef swagstyle het volgende:
Wil wel graag weten wat voor oefeningen je gaat doen bij de krachttest zodat ik me daar extra kn voorbereiden.
Zelfs op de site van Kmar staat er niets...
Ga er maar alvast aan wennen. Zat onbekende dingen gaan nog komen in je leven. Ik zou zeggen, ga je voorbereiden op de drie core kracht oefeningen.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
pi_105892755
Moet ik me dom voelen als ik zeg dat ik niet weet wat 'drie core' oefeningen zijn?
Blijkbaar is Google ook een beetje dom.

Ik train mijn hele lichaam al een tijdje dus ik zou wel goed voorbereid kunnen zijn maar je weet maar nooit.
  woensdag 21 december 2011 @ 23:41:34 #110
211797 Esses
Splendide mendax
pi_105896022
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 22:57 schreef swagstyle het volgende:
Moet ik me dom voelen als ik zeg dat ik niet weet wat 'drie core' oefeningen zijn?
Blijkbaar is Google ook een beetje dom.

Ik train mijn hele lichaam al een tijdje dus ik zou wel goed voorbereid kunnen zijn maar je weet maar nooit.
Oh, denk dat je goed voorbereid bent. Squat, bench, deadlift.
pi_105898699
Ik zal me dan extra richten op de onderrug en hamstring maar oefeningen zoals Squat en Bench ben ik al aardig op kracht dus dat zal denk ik geen probleem zijn.

Maar ja alles kan gebeuren maar ik zal natuurlijk alles geven. Het zou zonde zijn als ik niet slaag voor iets wat ik me goed bij kan voorbereiden.
pi_106409597
Ik ben benieuwd Swagstyle... houd je het topic bij als je weer een keuring achter de rug hebt? houd ik het in de gaten ;) in ieder geval veel succes bij je medische keuring
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 25 januari 2012 @ 16:57:35 #113
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_107222901
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 21:00 schreef swagstyle het volgende:
Ik zat op het randje zeiden ze maar ik ben er toch door! Het was aan de mindere kant omdat ik heel zenuwachtig was.

Volgende maand medische keuring!
En?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_107225709
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 23:41 schreef Esses het volgende:

[..]

Oh, denk dat je goed voorbereid bent. Squat, bench, deadlift.
Dat zijn niet de 3 core krachtoefeningen ;)
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:21:51 #115
211797 Esses
Splendide mendax
pi_107225840
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Dat zijn niet de 3 core krachtoefeningen ;)
Oh, welke zijn het sinds nu wel dan?

En dn heb ik het neit over laffe duw weg trek toe en heupjedraaien.
pi_107226009
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef Esses het volgende:

[..]

Oh, welke zijn het sinds nu wel dan?

En dn heb ik het neit over laffe duw weg trek toe en heupjedraaien.
Dat zijn de 3 basis oefeningen ja :P Maar betekent in krachtoefeningen heeul wat anders
  woensdag 25 januari 2012 @ 19:58:45 #117
211797 Esses
Splendide mendax
pi_107229866
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:26 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Dat zijn de 3 basis oefeningen ja :P Maar betekent in krachtoefeningen heeul wat anders
De 3 core exercises. Ik heb het niet over halfbakken nederlandse baggervertalingen :P
pi_107230645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef Esses het volgende:

[..]

De 3 core exercises. Ik heb het niet over halfbakken nederlandse baggervertalingen :P
Zelfs dan :P

Maar weer ontopic. Gewoon lekker hardlopen en oefen idd op squats. deadliften en benchpress (bankdrukken)
  donderdag 26 januari 2012 @ 01:17:58 #119
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_107245464
Overigens hebben jullie het nu over die deadliften en bankdrukken en zo, maar volgens het schema van het KCT is het juist belangrijker om met je eigen lichaam te trainen, ipv gewichten I.V.M. Coordinatie en dergelijke.

quote:
Als je één van deze onderdelen te veel of te weinig aandacht geeft, haal je niet het gewenste eindresultaat. Daarbij is trainen met je eigen lichaam – zoals opdrukken, sit-ups, optrekken en touwklimmen – beter dan het trainen met gewichten
Nou zullen jullie het vast beter weten, maar ik denk ik breng het even vanuit een ander oogpunt :P.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_107248782
quote:
16s.gif Op donderdag 26 januari 2012 01:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Overigens hebben jullie het nu over die deadliften en bankdrukken en zo, maar volgens het schema van het KCT is het juist belangrijker om met je eigen lichaam te trainen, ipv gewichten I.V.M. Coordinatie en dergelijke.

[..]

Nou zullen jullie het vast beter weten, maar ik denk ik breng het even vanuit een ander oogpunt :P.
Omdat je dat moet doen bij en voor het KCT. Kmar is totaal wat anders
pi_107928374
En weer goedgekeurd. Opzicht was de sporttest makkelijk maar ik was toch moe omdat ik de hele tijd moest wachten in de wachtkamer, en dat haalt je energie helemaal weg :D

Geen problemen bij de medische keuring, alles was gewoon prima en daar ben ik natuurlijk heel blij om.
Ik heb een reserverings opleidingsplaats brief meegekregen voor volgende maand (op het Landelijk opleidings n knniscentrum) maar ik weet niet wat ik nou mee moet nemen daar, maar ik zal denk ik wel een brief met de nodige informatie thuis gestuurd krijgen.
pi_107948351
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:50 schreef swagstyle het volgende:
En weer goedgekeurd. Opzicht was de sporttest makkelijk maar ik was toch moe omdat ik de hele tijd moest wachten in de wachtkamer, en dat haalt je energie helemaal weg :D

Geen problemen bij de medische keuring, alles was gewoon prima en daar ben ik natuurlijk heel blij om.
Ik heb een reserverings opleidingsplaats brief meegekregen voor volgende maand (op het Landelijk opleidings n knniscentrum) maar ik weet niet wat ik nou mee moet nemen daar, maar ik zal denk ik wel een brief met de nodige informatie thuis gestuurd krijgen.
^O^

Gefeliciteerd!
Er was eens....
  maandag 13 februari 2012 @ 21:56:13 #123
211797 Esses
Splendide mendax
pi_107948937
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2012 13:50 schreef swagstyle het volgende:

Krijg je allemaal te horen.
pi_108349899
Wat moest je allemaal doen bij de medische/sportkeuring dan??

Heb hem ook binnekort
pi_108367253
@D-Swagger

Je moet ongeveer 11 of 12 minuten fietsen (functie gebonden), daarbij nemen ze je gewicht mee, dus hoe zwaarder je weegt hoe zwaarder het trappen zal zijn. Ik had destijds (2 jaar geleden) cluster 4 gehaald en had geen enkele moeite met de sporttest. Ik woog destijds 68 kilo, had armen net lucifersstokjes en deed alleen aan voetbal (2x in de week) en had een tijd neergezet van 13,40...

Ik zou je meer zorgen maken over het medische gebeuren. Een kromme rug of ruis in je hart kan je al doen afkeuren..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')