Vind je het gek dat marokkanen een slechte naam hebben?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mensen die zeggen marokkanen ditdat
en dan zeg ik okee, en dan zeggen zij maar jij niet
hoe fucking schijnheilig ben je wel niet dan
Misschien...quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als aziaten lief zijn. En ik ben aziaat.
ben ik dan lief?
Je bent Turk, dus niet een eckte eckte aziaat met spleetoogjes enzoquote:
Ja,quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als aziaten lief zijn. En ik ben aziaat.
ben ik dan lief?
Ik heb ook geen spleetogen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent Turk, dus niet een eckte eckte aziaat met spleetoogjes enzo
Turkije ligt gwn in azie hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent Turk, dus niet een eckte eckte aziaat met spleetoogjes enzo
AMFOquote:
Ik vind pijl kan wel want dat is post is belangrijk ofzo en al mijn posts zijn belangrijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef TWP het volgende:
[..]
Sowieso standaard PI's.Dan snap je er dus gewoon niks van.
In jouw geval wel ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik vind pijl kan wel want dat is post is belangrijk ofzo en al mijn posts zijn belangrijk.
vinnukniequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem, maar dan met een hoofdletter.
Die was mooi jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
dat stukje in NEONLETTERS waar hij zegt; eh nee ik heb al een vriendin vind ik echt geweldig
Dank u. Easy to make enzulksquote:
Die was grappig inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Boterbartje het volgende:
dat stukje in NEONLETTERS waar hij zegt; eh nee ik heb al een vriendin vind ik echt geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |