Is gewoon een weirdguy fit voor zover ik weet. Maar zou kunnen, heb geen denim van NF om te vergelijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef M1stral het volgende:
@ Blax:
Volgens mij liepen de maten van die N&F Chino's ook anders dan de denims... Wellicht is daar een foutje ingeslopen met het advies geven?
Een fit is gebaseerd op een verhouding tussen bepaalde maten. Maar een batch jeans kan wanneer ze geproduceerd worden toch afwijken van maat, of "verkeerd" getagged worden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Is gewoon een weirdguy fit voor zover ik weet. Maar zou kunnen, heb geen denim van NF om te vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik trouwens ook in de OP?![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef poritokitoki het volgende:
Nou ik heb vandaag de broek omgewisseld voor een maat kleiner en heb er zeker geen spijt van.
Ben nu al gewend aan het feit dat de broek wat kleiner is rond mijn waist, en de fit bij mijn benen is sowieso mooier dan eerst.
Het wordt nu dus zaak om de broek ontzettend veel te dragen, ik denk dat ik veel winst kan pakken als ik hem gewoon binnenshuis veel draag in plaats van bijvoorbeeld een joggingbroek.
Ik heb 1 gedownsized maar zelfsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:54 schreef M1stral het volgende:
[..]
Een fit is gebaseerd op een verhouding tussen bepaalde maten. Maar een batch jeans kan wanneer ze geproduceerd worden toch afwijken van maat, of "verkeerd" getagged worden?
Dat laatste is dus het geval bij die chino's. Om maar even gemakkelijk te stellen... Stel je draagt een 30 WG in de denims, welke 32 meet in de waist. De chino meet in dezelfde maat 31 inch. Met andere woorden, niet twee downsizen als je uitgaat van tagsize vs. measured.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef Analoog het volgende:
Bij deze dan de beloofde fitpics! incl. 3 dubbele cuff, van de volle breedte zoals op de foto. De fit qua waist en thigh is nu perfect. Ik ga zaterdag even langs TdN om te laten hemmen, daarna misschien wel een soak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat we toch bezig waren, hier de progress van m'n SJDJZiet er goed uit..Heb je ook fitpics met schoenen aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik trouwens ook in de OP?Als ook van de sarcastische opmerkingen
Nee, maar ik denk ook niet dat het bar veel zin zal hebben. Ik ga toch smaller cuffen, en met deze mega cuff ziet het er naar mijn mening niet uit als er door de schoenen ook nog stacks bijkomen..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ziet er goed uit..Heb je ook fitpics met schoenen aan?
Ja, je mag in de OP. Welk paartje had je ook alweer?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Analoog het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk ook niet dat het bar veel zin zal hebben. Ik ga toch smaller cuffen, en met deze mega cuff ziet het er naar mijn mening niet uit als er door de schoenen ook nog stacks bijkomen..
Een 0701, en een Nudie SJDJ.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:19 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, je mag in de OP. Welk paartje had je ook alweer?
Ziet er trouwens goed uit, met een hem helemaal keurig!
JB of Momo?quote:
Een éckte Momo!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef M1stral het volgende:
[..]
JB of Momo?
Zou het zo moeten kunnen zien, maar je pics zijn een beetje donker. En het aantal Momo's en JB's neemt met de dag toe, dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie.
quote:
Als ik het goed begrepen heb komen de stoffen wel uit dezelfde mill, maar zijn het zeker niet dezelfde als Momotaro. Het zijn 2 merken van dezelfde eigenaar. Dat mijn broek de battle stripes en wat andere kenmerken van Momotaro heeft komt omdat het een samenwerking is tussen de twee merken, beetje meeliften op de naam waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:37 schreef kaaspeer het volgende:
Gebruiken die Japan Blues de stoffen van momo, of alleen de fit en/of battle stripes? Iig mooie broeken voor het geld.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:05 schreef Analoog het volgende:
Bij deze dan de beloofde fitpics! incl. 3 dubbele cuff, van de volle breedte zoals op de foto. De fit qua waist en thigh is nu perfect. Ik ga zaterdag even langs TdN om te laten hemmen, daarna misschien wel een soak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En omdat we toch bezig waren, hier de progress van m'n SJDJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik trouwens ook in de OP?![]()
Die cuffs zijn wel ziek als dat driedubbel is. Inderdaad z.s.m. laten hemmen.Leuk paartje is dat, alleen vind ik dat je hem wel heel laag draagt qua frontrise. Zal wel optisch ook zijn. Wat bedoel je met een flinke bobbel? Dat hij ergens dubbelvouwt omdat je te veel stof overhoudt?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:37 schreef kaaspeer het volgende:
Gebruiken die Japan Blues de stoffen van momo, of alleen de fit en/of battle stripes? Iig mooie broeken voor het geld.
@ Analoog, chille broek. Hoe hoog is die cuff als je ze niet 3 keer omslaat?
Hier zijn overigens nog wat Fitpics van mijn Jean Shops na 2 weken non-stop dragen. Ze zijn flink wat uitgerekt in de waist. Ik draag die broek nu laag op mijn heupen. Hoger op mijn heupen met een riem er doorheen veroorzaakt een nogal flinke bobbel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rek is imo niet heel storend.![]()
Als je een te grote broek normaal op je heupen wil hebben bolt het teveel al stof makkelijk op in je kruis. Hij hangt idd behoorlijk laag op mijn heupen, maar nog niet zo storend dat ik non-stop zit te hijsen.quote:Leuk paartje is dat, alleen vind ik dat je hem wel heel laag draagt qua frontrise. Zal wel optisch ook zijn. Wat bedoel je met een flinke bobbel? Dat hij ergens dubbelvouwt omdat je te veel stof overhoudt?
Topic op SuFu even gekickt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:33 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Humm, mijn broeken lopen niet echt storm. Daddy needs a new pair of denim.
Zie sowieso weinig mensen ermee. Paar keer in de trein mensen met Nudies gezien, maar that's it eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ik heb nog nooit iemand in Zwijndrecht met raw denim gezien. Gegeven is dat hier vrij weinig te doen is dus je hebt weinig reden om over straat te slenteren maar nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |