Zeker. Ik vind de fit van een SJ altijd wel mooi bovendien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef poritokitoki het volgende:
Dat sluit ik zeker niet uit, maar ik moet ergens beginnen toch?
Doen en je kunt hier altijd inspiratie op doen etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef poritokitoki het volgende:
In ieder geval heel erg bedankt allemaal, ik ga morgen langs de winkel om hem een maatje kleiner te nemen en ik zal hier zeker blijven luren. Wie weet horen jullie zelfs zo nu en dan wat van mijn progress.
Of ons inspireren natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Doen en je kunt hier altijd inspiratie op doen etc.
Dan ga ik hem wel gewoon lekker dragen. Wat ook leuk is, is dat ik m'n ALD nu echt kan gaan gebruiken als rag/stap/don't-care-what-happensbroek.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef M1stral het volgende:
@ Smurf:
Ik zou gewoon dragen en pas later soaken. Als je nu soakt, ga je er echt niet heel veel shrinkage meer uitkrijgen wanneer je koud soakt. Het kan wel zo zijn dat, omdat je meer starch verliest, de broek wat "lekkerder" zit.
Koud soaken zal alleen maar de stretch die je eruit wilt halen, omkeren. Max shrinkage krijg je echt pas na een goed aantal keren echt wassen. Inclusief "agitation" zeg maar.
Da's ook wel echt extreem. Maar wel kick.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:39 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
http://www.denimarchive.com/2010/10/28/ande-whall-grifter-4/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij voelt goed! Strak maar niet te, hoewel ik mijn telefoon voorlopig niet in mijn broekzakken kwijt kan denk ik. Blij dat ik de 30 genomen heb ipv de 31
De lengte is ook spot on. Ik heb behoorlijk lange benen (36" inseam gewoon echt nodig anders heb ik hoog water) dus deze 39" kan ik met een bescheiden cuff prima aan zo.Jeremy Clarkson: You can buy one of these cars and tell people you drive a mid-engined, rearwheel drive, turbocharged, convertible Mercedes Benz
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
$200 dollar voor een stel momo's?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:15 schreef Blamm het volgende:
Jay van Blue Owl heeft me genaaid![]()
$200 af moeten tikken voor "mens cotton pants" van $30!
[ afbeelding ]Wou net zeggen, jij hebt echt achterlijk lange benen volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij voelt goed! Strak maar niet te, hoewel ik mijn telefoon voorlopig niet in mijn broekzakken kwijt kan denk ik. Blij dat ik de 30 genomen heb ipv de 31
De lengte is ook spot on. Ik heb behoorlijk lange benen (36" inseam gewoon echt nodig anders heb ik hoog water) dus deze 39" kan ik met een bescheiden cuff prima aan zo.![]()
Mooi broekje, en chill dat je op deze manier geen tax betaalt. Had Revolve Clothing dat met mijn Momo maar gedaan.
Japan Blue x Momotaroquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
$200 dollar voor een stel momo's? Zo duur is dat nog niet. Fit valt me nog reuze mee hier in de pic. Loopt wel iets te wijd bij de kuiten voor mijn smaak da's alleen jammer. Anders had ik misschien ook wel een stel gekocht.
In ieder geval veel plezier ermee!
Wat is behoorlijk vaak dragen? Mijn ALD was pas na 3 - 4 weken echte draagtijd volledig uitgestretcht, misschien is dat bij die N&F ook wel? Soaken heeft weinig zin, langer dragen heeft denk ik meer effect, en zo niet, dan zit er weinig anders op dan teruggaan en een maat groter kopen. Misschien kijken of je wat kan regelen met de verkoper die je een te kleine maat aangeraden heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef Blaxje het volgende:
Mijn N&F Selvedge Chino gekocht met het idee dat ie in de waist flink zou uitdijen (wat tevens werd bevestigd door TnD dude) maar nu na twee maanden behoorlijk vaak dragen zit ie nog steeds vreselijk strak. Als ik net gegeten heb krijg ik gewoon buikpijn met dat ding. Wat kan ik 't beste doen? Langer dragen en wachten, soaken?
Draag m niet fulltime maar inmiddels heb ik 'm wel vaker dan 30 dagen gedragen. Hij is wel iets gestretcht maar niet veel. Ik blijf m nog wel een weekje of twee fulltime dragen, kijken of het dan beter is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:49 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Wat is behoorlijk vaak dragen? Mijn ALD was pas na 3 - 4 weken echte draagtijd volledig uitgestretcht, misschien is dat bij die N&F ook wel? Soaken heeft weinig zin, langer dragen heeft denk ik meer effect, en zo niet, dan zit er weinig anders op dan teruggaan en een maat groter kopen. Misschien kijken of je wat kan regelen met de verkoper die je een te kleine maat aangeraden heeft.
Zal vast wel goedkomen dan. Ik heb het bij m'n momotaro en Nudie wel gedaan, maar die droeg ik daarna ook beide fulltime.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:01 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Draag m niet fulltime maar inmiddels heb ik 'm wel vaker dan 30 dagen gedragen. Hij is wel iets gestretcht maar niet veel. Ik blijf m nog wel een weekje of twee fulltime dragen, kijken of het dan beter is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |