Te kort voor mij haha. En heb even genoeg voor het komende half jaar met m'n Momo en ALD, beide hebben draagtijd nodig.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 21:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Iemand moet dit kopen
http://www.superfuture.com/supertalk/showthread.php?t=305920
RedCloud
Leuk dealtje verzendkosten ook maar een tientje.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:15 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Edwin - ED-71 Slim Red Selvage Denim voor 68e:
http://www.norsestore.com/commodity/10520
Ze zijn wat prijziger als sommige andere shops en het verzenden ook. Bestel niet meer zo vaak.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:22 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ze hebben altijd best leuke dingen op caliroots voor een schappelijke prijs. Jammer dat betalen zo onmogelijk is en verzenden zo peperduur.
Matenquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:44 schreef T_Fuff het volgende:
Als iemand mijn momo wilt trouwens (32/34) hoor ik het graag, hij zit gewoon te oncomfortabel en ik denk dat ik er iemand heel blij mee kan maken, heeft zo'n 10 dagen wear (en dan voornamelijk liggend series kijken of zitten in college)
Jij past nooit in een 34. Slungelquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:48 schreef bokkepoot het volgende:
Wat waren de measurements ook al weer?![]()
En van je edwin inderdaad pics
quote:Nordic Denim House has started co-operation with another denim classic from Japan, starting from October 2011 we're officially stocking Strike Gold Denim and apparel
Waar is dat feestje? Hier is dat feestje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:26 schreef bokkepoot het volgende:
Dat word dus soaken in Gold strikeDure soak als je er een badkuip mee moet vullen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb hem zelf voor ¤110,- dus ik denk dat ¤100 inclusief verzenden een prima prijs is.quote:Measured BiG-style:
waist 86 cm
front rise 29.5 cm
back rise 40 cm
upper thigh 32.5 cm
knee 22 cm
leg opening 20.5 cm
inseam 92 cm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef T_Fuff het volgende:
Hoihoi maten van momotaro G-004MB zijn:
[..]
Ik heb hem zelf voor ¤110,- dus ik denk dat ¤100 inclusief verzenden een prima prijs is.
Hieronder foto's van Edwin.Hmmm en dat is de waist ook nadat jij hem gerekt hebt>?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je edwin ziet er goed uit
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Muah er zitten nog wel meer verschillen in..Onthou maar dat het 2 verschillende stoffen zijn die allebei hun eigenschappen hebben..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef poritokitoki het volgende:
Ah dus het is vooral een verschil in hoe stevig de broek is?
Goed om te weten, dankje!
quote:Iron Heart and DC4 have developed a new pair of jeans... the Iron Heart DC4002, made of 25oz (!!!) denim. Only 50 pairs will be made! More info will follow soon.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:44 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Nudie heeft nu 6 maanden draagtijd, maar ik zie nog niet echt fades. Best wel frustrerend :p
Die Edwin is erg mooi, vooral de voorkant.
De waist is nagenoeg hetzelfde inderdaad, voordat ik hem aantrok had ik 87gemeten en hij 86, dus daar zit sowieso klein verschil in al. Ik meet rest hetzelfde (BiG-style, dat doe ik nu niet meer verkeerd haha)quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hmmm en dat is de waist ook nadat jij hem gerekt hebt>?
En je edwin ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zijn van niet al te lang geleden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sammies worden echt heel erg nice Sinji!
Finallyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
Hier dan de beloofde pics!
6 maanden actual wear. 2 hotwater pre-soaks. Nog niet gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk zou tevreden zijn en in de was doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
Thanks!
Vraag is of ik moet blijven doordragen of het ga wassenn
Als ie stinkt moet je. Anders lekker zo door dragen. Epiccer > Epicquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou tevreden zijn en in de was doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
Hier dan de beloofde pics!
6 maanden actual wear. 2 hotwater pre-soaks. Nog niet gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |