quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef T_Fuff het volgende:
Hoihoi maten van momotaro G-004MB zijn:
[..]
Ik heb hem zelf voor ¤110,- dus ik denk dat ¤100 inclusief verzenden een prima prijs is.
Hieronder foto's van Edwin.Hmmm en dat is de waist ook nadat jij hem gerekt hebt>?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je edwin ziet er goed uit
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Muah er zitten nog wel meer verschillen in..Onthou maar dat het 2 verschillende stoffen zijn die allebei hun eigenschappen hebben..quote:Op maandag 17 oktober 2011 20:32 schreef poritokitoki het volgende:
Ah dus het is vooral een verschil in hoe stevig de broek is?
Goed om te weten, dankje!
quote:Iron Heart and DC4 have developed a new pair of jeans... the Iron Heart DC4002, made of 25oz (!!!) denim. Only 50 pairs will be made! More info will follow soon.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 18:44 schreef Nezhi het volgende:
Mijn Nudie heeft nu 6 maanden draagtijd, maar ik zie nog niet echt fades. Best wel frustrerend :p
Die Edwin is erg mooi, vooral de voorkant.
De waist is nagenoeg hetzelfde inderdaad, voordat ik hem aantrok had ik 87gemeten en hij 86, dus daar zit sowieso klein verschil in al. Ik meet rest hetzelfde (BiG-style, dat doe ik nu niet meer verkeerd haha)quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hmmm en dat is de waist ook nadat jij hem gerekt hebt>?
En je edwin ziet er goed uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze zijn van niet al te lang geleden:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Sammies worden echt heel erg nice Sinji!
Finallyquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
Hier dan de beloofde pics!
6 maanden actual wear. 2 hotwater pre-soaks. Nog niet gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik persoonlijk zou tevreden zijn en in de was doen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Sinji het volgende:
Thanks!
Vraag is of ik moet blijven doordragen of het ga wassenn
Als ie stinkt moet je. Anders lekker zo door dragen. Epiccer > Epicquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou tevreden zijn en in de was doen.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:18 schreef Sinji het volgende:
Hier dan de beloofde pics!
6 maanden actual wear. 2 hotwater pre-soaks. Nog niet gewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |