Nog beter.quote:
Ze zijn niet geloofwaardig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik word altijd een beetje misselijk van Henry en Vienna's 'liefdesscenes'.
Waarom weet ik ook niet zo goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
[..]Dat was al snel duidelijk, vond ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gedacht.. Kan ze niet gewoon weggaan?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
JA GRAAGquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]Niet gedacht.. Kan ze niet gewoon weggaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Vienna![]()
Katie![]()
![]()
![]()
Ik ben nu bij het stuk dat Reid Noah gaat opereren. Ik hoop dat ze hem net iets te veel narcose geven![]()
ATWT Spoilertopic # 7 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:
OMG, gaat dit niet een beetje te ver?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef LoveESS het volgende:
Reid fans:
http://reidoliver.hyves.nl/?&pageid=AW0V3BEH5OW8WC08O
Niet voor de echte liefhebbersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, gaat dit niet een beetje te ver?!![]()
![]()
Ik vind hem zo'n sloom hoofd hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ja zo'n foto wel idd, maar je moet de context weten. Verder is hij supercute!
Oeps..zei jij sloom hoofd..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n sloom hoofd hebben.
Niet mijn type.
Billy Magnusses (Casey) daarentegen.![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alle scènes met Reid al gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:14 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Oeps..zei jij sloom hoofd..![]()
Je mening zal vast nog veranderen..![]()
Enne casey is ook leuk,,maar niet zo leuk als Reid.. Casey is een jongen..Reid een man!!![]()
26 is echt te jong..doe mij maar 39..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb alle scènes met Reid al gezien.
En m'n mening is nog steeds hetzelfde.
Billy Magnussen is 26. Oud genoeg wat mij betreft. Ouder dan ik in ieder geval.
Is die hyves niet van een Fok!ker in dit topic?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
![]()
Van wie dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Is die hyves niet van een Fok!ker in dit topic?
Ik meende dat iemand hier al eerder (topics terug) naar linkte, ging er toen vanuit dat t haar hyves wasquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:39 schreef NouMooiNiet het volgende:
Woehoeeeeeeee!!! Luke & Reid !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oja, kan me ook vaag iets herinneren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik meende dat iemand hier al eerder (topics terug) naar linkte, ging er toen vanuit dat t haar hyves was..
ja echt care he, en het is ook nog eens op rtl7quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer die make-of van die waardeloze film.![]()
Zijn mijn soaps straks weer 10 minuten later klaar.
Doe dat lekker ná The Young & The Restless.
wel minder armoedig dan die mutsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:58 schreef Madame_Paon het volgende:
Die pruik van Liberty is echt heel erg lelijk.
Jawel hoor, alleen de aflevering van VANAVOND kost geld, die dus nog niet op tv is geweest..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:58 schreef eskil het volgende:
Tjee ook jammer, je kunt de gemiste afleveringen niet meer gratis bekijken bij RTL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Volgens mij is het niet helemaal willekeurig... Voornaam als het intiemer wordt en achternaam om afstand te creëren...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wel cool trouwens dat ze elkaar de ene keer Mr Snyder en Mr Oliver noemen en t anderen moment Reid en Luke, in willekeurige volgorde
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb net de hele storyline van Reid gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Luke kan daar totaal niet mee omgaan. Die wordt gek als Reid hem Mr Snyder noemt..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal willekeurig... Voornaam als het intiemer wordt en achternaam om afstand te creëren...
Dat zou de 'tactiek' van Reid kunnen zijn dan ja. Voor Luke lijkt het me meer etiquette.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal willekeurig... Voornaam als het intiemer wordt en achternaam om afstand te creëren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gisteravond in het ziekenhuis sprak Luke hem aan met Dr Oliver, maar Dr Oliver bleef hem (volgens mij expres) Luke noemen.. (In de kamer van Noah..).
[..]
Dat zou de 'tactiek' van Reid kunnen zijn dan ja. Voor Luke lijkt het me meer etiquette.Ja en omdat Luke boos was op Reid vanwege de operatie noemde hij hem Dr Oliver denk ik. Het is ook een beetje zichzelf in bescherming nemen tegen zijn gevoelens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeff die ruzie en daarna die zoen/kleren van het lijf trekken/bijna-sex was hooooot. Ze zijn zo intens samen![]()
Ik wil meer zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zullen we gewoon de hele mannenn cast opnoemen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Luke is veel hotter.![]()
En Casey niet te vergeten.![]()
En Simon.![]()
En Holden in de jaren '80.![]()
En de vorige Chris.![]()
En Aaron.![]()
Iedereen behalve de huidige Chris.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ja zullen we gewoon de hele mannenn cast opnoemen dan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ja en omdat Luke boos was op Reid vanwege de operatie noemde hij hem Dr Oliver denk ik. Het is ook een beetje zichzelf in bescherming nemen tegen zijn gevoelens..
Oeff die ruzie en daarna die zoen/kleren van het lijf trekken/bijna-sex was hooooot. Ze zijn zo intens samen![]()
Ik wil meer zien!Helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ja idd..das zon vage dude...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iedereen behalve de huidige Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend knap dat ze het zó geloofwaardig neer kunnen zetten!!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind dit filmpje zo mooi:Uhuh is ook zo.. Hier is alles anders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend knap dat ze het zó geloofwaardig neer kunnen zetten!!!I Love You....There I Said It......
Mooi filmpje meid! Alle mooie momenten bij elkaar.. zuchtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef LoveESS het volgende:
Yup Reid=HOT!!!
Let op: You tube filmpje bevat nog niet uitgezonden beelden!!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef LoveESS het volgende:
Uhu
[..]
Uhuh is ook zo.. Hier is alles anders....
Ik krijg er geen url uit van facebook?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor de facebookers onder ons: Er is een leuke fansite van Reid en Luke, met quotes!
Deze:
Luke ♥ Reid ♥ LuRe
Laat maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik krijg er geen url uit van facebook?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb net de hele storyline van Reid gelezen...
Waar kan ik dat lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bedoelt denk ik kijken.quote:
Kan het ook gewoon even in spoilers kort uitgelegd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik kijken.
http://www.youtube.com/user/happyinchintz72
En dan staan de filmpjes wel bij uploads.
Dank je!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Mooi filmpje meid! Alle mooie momenten bij elkaar.. zucht![]()
Je hyve is ook leuk trouwens
Ik las het verkeerd. Je bedoelt dat de geloofwaardigheid bij Nederlandse acteurs minder is?quote:
Google op:quote:
Ik niet in ieder geval. Veel van die Hollywood blockbusters zijn precies hetzelfde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef alors het volgende:
Wat een kutfilm zeg, wie kijkt hiernaar??
ja dat zag ik dus net ook, maar echt raar waar dat geld opeens vandaan komtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Lily weet net pas dat hij gearresteerd was.
Hele slechte continuïteit. Craig heeft opeens geen geld meer, zonder verklaring. Maar nu kan hij opeens meer dan 100.000 dollar betalen?
En ja, Lucinda, er is niks ergs aan dat je iemand hebt doen geloven dat hij geen zoon had ...
Craig.quote:
Ze doet het vast niet, want Carly laat tegenwoordig enorm over zich heen lopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zit me hier echt te ergeren. Hopelijk zet carly hem eruit.
Ik kan die kop niet meer zien.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:48 schreef alors het volgende:
Hahah Jack die praat over dat Janet zelfstandig moet zijnwat heeft hij al die tijd gedaan dan
!!!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 10:09 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik geloof dat ik alleen nog kijk voor de verhaallijn van Luke en Reid...![]()
De rest interesseert me niet veel meer, merk ik.
in het spoilertopic niet? wat raarquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
help ! waarom kan ik de spoilers niet lezen ??
Vreemd!quote:
Precies. En bovendien zijn ze nu afhankelijk van Gabriels herstel, die weet als enige verder wat er echt gebeurd is.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Verder ben ik de verhaallijn van Parker en Carly een beetje moe. Waarom niet gewoon aan moraalridder Jack vertellen wat er gebeurd is? Het komt toch wel uit en dan zitten ze nog meer in de problemen. Het was dom van Parker maar het is en blijft een ongeluk.
Volgens mij valt het dan alsnog onder dood door nalatigheid.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:08 schreef alors het volgende:
Parker gaf em toch alleen een duw? Hoe kunnen ze uberhaupt ooit vaststellen dat dat gebeurd is en dat hij niet ongelukkig gevallen is of iets op zn hoofd heeft gekregen? Niet gek in een branden gebouw..
Ze zoekt het vaak zelf op.... :pquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom moet Emily altijd pech hebben?
Incest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ah nu doen ze in Atwt ook al aan insect, neven en nichten die elkaar zoenen.
Ik weet precies wat je bedoelt, ik vind het ook verschrikkelijk irritant. Heb dan zin om haar een bitchslap te geven, zodat ze weer ff normaal doet. Ik zou me echt schamen als ik zo op tv zou moeten. Blijkbaar kan ze zulke scenes niet anders acteren. Arme Holden, hij is met haar getrouwd. Ik zie het al voor me als ze ruzie hebben, Emily helemaal para, schuimbekkend, hoofdschuddend, kwijlend, nagelbijtend uit haar dak gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Axia het volgende:
Ik kan er zooooo niet tegen als Emily paniekerig doet... 😡
Zo irritant!
Janet al een paar maanden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk de aflevering nu terug op rtl4..
Janet weer...
Klopt, Parker is van Hal en Carlyquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Incest.
Het zijn geen neef en nicht. Holden en Jack zijn neven. En Parker is niet Jacks biologische kind.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:29 schreef Reismuts het volgende:
Ik heb het einde niet gekeken (heb afgehaakt bij het 2e reclameblok..)
Heb ik wat gemist en is het het waard om terug te kijken?yeah beeebeeeeeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Ze moest op Eliza passen, maar kreeg ook een tip dat er een crimineel rondliep.quote:
De politie was toevallig daar op straat, hoorde niet dat Emily daar stond te janken en schreeuwen bij die overvaller die nu dus nog steeds vrij rondloopt, maar in plaats daarvan haalden ze Eliza uit de auto, hup snel naar het bureau gebracht, Margo herkende Eliza, Paul gebeld, geen gehoor, Meg gebeld, geen gehoor, Emma gebeld, die was natuurlijk thuis, die is naar het bureau gekomen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:55 schreef Miam het volgende:
Hoe kon het nou zo zijn dat Emma daar opeens zat met die beebie?
Echt absurd!
Verder, Reid
Luke
Hahahahahaha! zo heerlijk onrealistisch he..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De politie was toevallig daar op straat, hoorde niet dat Emily daar stond te janken en schreeuwen bij die overvaller die nu dus nog steeds vrij rondloopt, maar in plaats daarvan haalden ze Eliza uit de auto, hup snel naar het bureau gebracht, Margo herkende Eliza, Paul gebeld, geen gehoor, Meg gebeld, geen gehoor, Emma gebeld, die was natuurlijk thuis, die is naar het bureau gekomen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder:
Inderdaad weer heerlijk onrealistisch...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
De politie was toevallig daar op straat, hoorde niet dat Emily daar stond te janken en schreeuwen bij die overvaller die nu dus nog steeds vrij rondloopt, maar in plaats daarvan haalden ze Eliza uit de auto, hup snel naar het bureau gebracht, Margo herkende Eliza, Paul gebeld, geen gehoor, Meg gebeld, geen gehoor, Emma gebeld, die was natuurlijk thuis, die is naar het bureau gekomen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verder:
Meg schijnt als tiener al niet helemaal normaal te zijn geweest.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:18 schreef xChar het volgende:
Emily is een beetje gestoord dat ze Eliza denkt kunnen af te pakken van Meg.
Meg is haar eche moeder, en daar mag je een kind niet zomaar van vandaag houden, en zo gestoord als ze Meg schetsen is ze nou ook weer niet. Wat ik me kan herrineren van de oude Meg is dat ze gewoon normaal is.
Ali en Caseyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee Alison, je bent veel te goed, leuk en mooi voor Chris.
Het personage wordt gewoon helemaal verpest, net als Meg, ze willen er gewoon vanafquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een vieze hoer is Vienna ook zeg![]()
![]()
Ik heb eerlijk gezegd niet echt opgelet, omdat ik het al eerder heb gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
HELP!!!
Ik keek 2 seconden niet en nu heb ik het allerbelangrijkste gemist van de aflevering..
WAT zeiden Luke en Reid tegen elkaar in de kamer van Noah toen Luke reageerde dat Reid hem voor de gek had gehouden??????????????????
Ze zeiden veel..maar het belangrijkste:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
HELP!!!
Ik keek 2 seconden niet en nu heb ik het allerbelangrijkste gemist van de aflevering..
WAT zeiden Luke en Reid tegen elkaar in de kamer van Noah toen Luke reageerde dat Reid hem voor de gek had gehouden??????????????????
Vooral dat laatste.. Ik had Noah al die weken echt niet gemist.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Reid is jaloers.
En Luke moet Noah gewoon achterlaten. Noah is een lul.
Haha bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ze zeiden veel..maar het belangrijkste:
Reid:you need me to draw you a picture,leave me and my patient allone
Luke: Im all Noah's got
Reid:No I am,Ive been doing everything I can to give Noah's life back,wich means that right now
Noah needs me more than he needs you..I dont want you hanging around here anymore
I want you to stay outoff my way
Luke: Youre lying
This is not about medicine,its personal
Reid: No its not,Noah is my patient,youre his cheating boyfriend
Luke:We are not back together,You know that
Reid: does Noah realize that?
Luke:Wel were trying to work things out
Reid: Good luck with that mr Snyder
Luke:Dont call me that
Reid: what do you want...from me?..tell me..you want me to pretend that nothing happened between us,thats not the way I work,and we both know thats not true..
Sorry...ben erg he.. ken het bijna compleet uit mijn hoofd..haha errug--- SuperFreak!!
Jij kent ze dus ook al uit je hoofdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ze zeiden veel..maar het belangrijkste:
Reid:you need me to draw you a picture,leave me and my patient allone
Luke: Im all Noah's got
Reid:No I am,Ive been doing everything I can to give Noah's life back,wich means that right now
Noah needs me more than he needs you..I dont want you hanging around here anymore
I want you to stay outoff my way
Luke: Youre lying
This is not about medicine,its personal
Reid: No its not,Noah is my patient,youre his cheating boyfriend
Luke:We are not back together,You know that
Reid: does Noah realize that?
Luke:Wel were trying to work things out
Reid: Good luck with that mr Snyder
Luke:Dont call me that
Reid: what do you want...from me?..tell me..you want me to pretend that nothing happened between us,thats not the way I work,and we both know thats not true..
Sorry...ben erg he.. ken het bijna compleet uit mijn hoofd..haha errug--- SuperFreak!!
no problem.. got the picture...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Jij kent ze dus ook al uit je hoofd
Eigenlijk moet je er nog even het plaatje bijschetsen (hand tegen wang..).. zucht
ja als we op die toer beginnen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Ik ben het eens met Madame .. Reid is wel jaloers ja.maar hij wil Luke voor zichzelf ..
dus begrijp ik dat wel.
haha! je begrijpt me wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef LoveESS het volgende:
[..]
ja als we op die toer beginnen..
Ik wil luke en reid ook wel voor mezelf!!
![]()
AIGHT!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:34 schreef Miam het volgende:
[..]
haha! je begrijpt me wel.![]()
Noah heeft Luke weggedreven tijdens zijn blind zijn en komt nu terug op hetgeen wat
gebeurd is. Dat is gewoon lame.![]()
Ik kan me Reid's reactie goed voorstellen.
quote:
that just opens us up to hours of speculation doesn't it. ..quote:
Jij mag Casey hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar gaat dit over?
Geef mij Casey maar.
yup casey en de hele mikmak..quote:
Heb ik dat weer gemistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:07 schreef Axia het volgende:
Vond trouwens de kus van Faith aan Parker wel schattig
En een klein beetje impulsiviteit van Reid voor mij graagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef LoveESS het volgende:
[..]
yup casey en de hele mikmak..
Reid is van ons!! :-P
wij hebben dagverdeling he miam...
Ik vind je schaap juist zo cool!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:03 schreef sjampoeh het volgende:
Zal ook even een Reid/luke ava nemen![]()
Was aan het eind van de uitzending van maandagavond (op RTL8 dus).quote:
Ik mis de Reid/Hank conversaties de laatste tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:58 schreef Miam het volgende:
[..]
that just opens us up to hours of speculation doesn't it. ..
Ja, we hebben een schema.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:01 schreef LoveESS het volgende:
[..]
yup casey en de hele mikmak..
Reid is van ons!! :-P
wij hebben dagverdeling he miam...
Maar geen LuRe vanavond he..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef Miam het volgende:
[..]
Ja, we hebben een schema.is dat nou niet lieeeef!
Straks weer kijken, begint lekker vroeg
Jep ... en ze fixen het niet eens. Prutsers daar bij RTL.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
het beeld is weer uitgerekkkkkkkkkkkkkkkt
dinsdag en woensdag weer!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Maar geen LuRe vanavond he..
Weet jij wanneer weer?
jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
dacht dat het aan mijn tv lagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef sjampoeh het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |