Jij ging hem toch niet halenquote:
WaW vond ik dan tegenvallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch
WaW en BO zijn gewoon kei harde games
Multiplayer van BO is echt wel minder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Treyarch
WaW en BO zijn gewoon kei harde games
Je moet gewoon die express playlist spelen en dan vermaak ik me echt heel goed met die game. Gisteren nog een score per minute van bijna 350 lopen raggen in domination. In BO worden goede spelers meer beloond dan in MW2 als je het daarin goed doet kun je in eens door wat bullshit 6 keer achter elkaar dood gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:35 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Multiplayer van BO is echt wel minder.
Wel als killstreak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:39 schreef tliciouz het volgende:
Zitten er eigenlijk juggernauts in mw3?
Als killstreak? Zoals met de hondjes maar dan komen er juggernauts op je af?quote:
Nee, dan heb jij een juggetnaut pak aan en een riot shield. En in Survival Mode.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als killstreak? Zoals met de hondjes maar dan komen er juggernauts op je af?
Nee je bent dan zelf een juggernautquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als killstreak? Zoals met de hondjes maar dan komen er juggernauts op je af?
Wat is er eigenlijk met je oude xbox?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef tliciouz het volgende:
Ik kan als het goed is volgende week al een xbox kopen.Alleen moet ik even een nieuwe roze controller fixen.
Ik dacht dat ik dat inmiddels wel duidelijk had gemaakt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:05 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je oude xbox?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
2de gedeelte wist ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik dat inmiddels wel duidelijk had gemaakt.Ik woon niet meer samen en de xbox was helaas niet van mij.
Het punt is, ik nam het serieus omdat ik ook gewoon een kop als een grindtegel heb. Gelukkig zijn er meerdere wegen naar Rome. Dat wilde ik alleen maar zeggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Are you serious? Ik dacht dat de grootste trollkoning van ons allemaal wel door zou hebben als een ander aan het trollen was.
Ik maak een grapje, voel je niet meteen zo beledigd over je uiterlijk etc daar heb ik geen woord over gezegd.
Dat valt ook reuze mee, oke je hebt geen modellen kop maar wie hier in de sc heeft dat nou wel?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het punt is, ik nam het serieus omdat ik ook gewoon een kop als een grindtegel heb. Gelukkig zijn er meerdere wegen naar Rome. Dat wilde ik alleen maar zeggen.
Tof toch?!?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:15 schreef dreamzk het volgende:
Deze gasten sporen trouwens niet
http://www.dumpert.nl/med(...)me_snowboarding.html
http://www.dumpert.nl/med(...)en_van_een_lift.html
Ik zou Niels anders keihard doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat valt ook reuze mee, oke je hebt geen modellen kop maar wie hier in de sc heeft dat nou wel?![]()
En overigens een echt meisje die de moeite waard is gaat niet alleen op het uiterlijk af.
HEJ!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat valt ook reuze mee, oke je hebt geen modellen kop maar wie hier in de sc heeft dat nou wel?![]()
En overigens een echt meisje die de moeite waard is gaat niet alleen op het uiterlijk af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |