Hoezo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De logica hiervan ontgaat mij even
Ze accepteert m'n invite niet.quote:
Jottem!!! Ik moet ook nog een kwartiertje terug kijken, want toen was ik aan het poepen en wordfeuden.... al dan niet tegelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, de flopmodellen staan online.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!!! Ik moet ook nog een kwartiertje terug kijken, want toen was ik aan het poepen en wordfeuden.... al dan niet tegelijk
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebtquote:
Ik neem nooit wat mee naar de wc eigenlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebt
Ik altijd, anders kan ik niet poepenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem nooit wat mee naar de wc eigenlijk.
Herkenbaar!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebt
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Herkenbaar!!!
Dan beter WF-en want dan faal ik tenminste niet bij H&M
Ja, en dan flikker je alles in je mandje en dan staan er weer 150 ekkies om betaald te wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef megamandy het volgende:
Ik open de catalogus van H&M al niet meer thuis omdat het dan zeker 10x zo gaat van, Ooh maar 10 euro! Oh maar 15 euro! Och dit kost ook niks.
En aan het einde heb ik een hele waslijst, boehoe.
Lekker snurkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uit, ik ga zo lekker slapen. Hopelijk. Als mijn volle neus het toelaat.
Slaap lekker allemaal!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uit, ik ga zo lekker slapen. Hopelijk. Als mijn volle neus het toelaat.
Slaap lekker allemaal!
Succes, niet stikkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Meet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een liefde weer
Wanneer delen we het bed weer?
quote:
Yay!! Ikke ook, hoef ik tenminste niet zo op de drank te lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste niet zo op de klok te letten.
Knus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!! Ikke ook, hoef ik tenminste niet zo op de drank te letten
Ik ben tegenwoordig alle dagen verkouden, dus je kunt je lol opquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik blijf denk ik ook slapen. Had ik me daarvoor al aangemeld?
Als je het lief vraagtquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Joysa het volgende:
Misschien mag ik wel weer BB zn lego collectie zien
Je zorgt maar dat je er komtquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Diconnected het volgende:
Oh ik wil ook meeten heur, hopelijk ben ik dan mobiel of niet geopereerd
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Knie word wel steeds meer pijnlijk helaas
Ja hendig, straks met 2 krukken in de trein enzoquote:
Dat is wel kutquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Diconnected het volgende:
Knie word wel steeds meer pijnlijk helaas
Wordfeud vreet bij mij juist bijna niksquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:54 schreef Lindytje het volgende:
Damnit, door wordfeud moet mijn foon 2x per dag aan de oplader
Hier helaas welquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wordfeud vreet bij mij juist bijna niksWhatsapp wel
![]()
Maar nu ben ik telefoon 3 weken ofzo kwijt
Ik vrees van wel jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een smartphone. Eigenlijk wil ik een iPhone, maar volgens mij zijn die rete-duur in de aanschaf
Jep.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Mss het volgende:
Ik wil ook een smartphone. Eigenlijk wil ik een iPhone, maar volgens mij zijn die rete-duur in de aanschaf
Lol.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:02 schreef Lindytje het volgende:
Ah, de Blackberries doen het weer, zie ik op twitter
Iphonequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Mss het volgende:
Heb ik je aangestoken? Ik ben al vanaf gisteren gezegend met de griepquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga niet teruglezen
rauwe keel is rauw
Tsssssquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
ik ga niet teruglezen
rauwe keel is rauw
hebben we gezoend?quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:04 schreef Mss het volgende:
[..]
Heb ik je aangestoken? Ik ben al vanaf gisteren gezegend met de griep
Oh, maar ik heb nog nooit zomaar gekotst! Ik heb wel vaak gekotst, maar dat was dan na een vreetbui of teveel drank als ik netjes boven den plee de vinger in den keel stoptequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat gasten hun eigen kots op moeten ruimen hier he?
Mental image.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
heb je net de thermometer in je ass, krijg je een fart aanval
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Is dat zeh actual temp of komt dat door de fart aanval?quote:
Datquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat zeh actual temp of komt dat door de fart aanval?
ik heb een second opinion genomen en het blijft 38,3.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is dat zeh actual temp of komt dat door de fart aanval?
FUUUquote:
Niet chill.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een second opinion genomen en het blijft 38,3.
Hopelijk zet het niet verder door, als ik iets haat zijn het koortsnachten
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Help? Ik moet en zal winnen![]()
[ afbeelding ]
FUUUUU indeed.quote:
Bij de E van natter, EG en EGO.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:11 schreef Puckzzz het volgende:
Help? Ik moet en zal winnen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb een second opinion genomen en het blijft 38,3.
Hopelijk zet het niet verder door, als ik iets haat zijn het koortsnachten
Goed op jezelf passen jij!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:10 schreef Lindytje het volgende:
En als koorts: morgen in bedje blijven
Ik wist dat ik zo'n reactie kon krijgen! SQ mag alleen maar stoer zijnquote:
I knowquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef Stormqueen het volgende:
tuurlijk babemoet alleen aan mijn imago denken
![]()
Slaap lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:24 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zoek ook mijn mandje op. Morgen een nieuwe dag
Ook jij lekker slapen chickquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:27 schreef Diconnected het volgende:
Ik ga ook tukken, half 7 de wekker
Oh, nee...quote:
Idem....quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:11 schreef Stormqueen het volgende:
dit gaat echt zoooo'n lange nacht worden
Blijf je wel thuis morgen met je koortshoofd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:11 schreef Stormqueen het volgende:
dit gaat echt zoooo'n lange nacht worden
normale mensen bestaan niet lieve Lin, dus als jij een beetje hulp nodig hebt om je fijn te voelen moet je dat gewoon aannemen, zeker gezien je geschiedenisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 04:12 schreef Lindytje het volgende:
Goddamn... Ik denk dat het tijd is om mijn shrink weer te contacten.... Maar ik wil het het niet.... ik wil zo graag als een normaal mens door het leven gaan, maar op deze manier lukt dat niet...![]()
Godver
(Sorry, deze post is misschien alleen relevant voor mensen die mijn geschiedenis kennen...)
Pijn is een signaal van je lichaam dat er iets mis is. Dus dat je er op kunt lopen, betekent niet automatisch dat er niks kapot is.quote:
WAT IS DIE TAMARA EEN LELIJK MORMEL!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, de flopmodellen staan online.
Ik heb m'n DS op de wc liggenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat was mijn probleem ook, plus dat de abo's veel duurder waren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Mss het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:08 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ken je geschiedenis niet, maar ik ken ook geen normale mensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 04:12 schreef Lindytje het volgende:
Goddamn... Ik denk dat het tijd is om mijn shrink weer te contacten.... Maar ik wil het het niet.... ik wil zo graag als een normaal mens door het leven gaan, maar op deze manier lukt dat niet...![]()
Godver
(Sorry, deze post is misschien alleen relevant voor mensen die mijn geschiedenis kennen...)
als je voelt dat je het nodig hebt gewoon doen! niets mis mee, en je wilt toch niet verrot blijven voelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 04:12 schreef Lindytje het volgende:
Godver
Nachten zuigen hardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:22 schreef Lindytje het volgende:
Hey chicks, thanx voor alle lieve reacties!
En sorry voor mijn emo-berichtje van vannacht...
Punt is dat als ik dan 's ochtends wakker word, het voor mijn gevoel eigenlijk allemaal wel weer mee valt. Anyways, het gaat wel weer
Skjoe en mss, beterschap!!voor dico's knie!
Ja, dat inderdaad!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:26 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dat is heel herkenbaar. Had ik ook altijd, s'avonds en snachts verging de wereld, en dan smorgens denk je, ach viel wel mee en ga je gewoon verder.
Maar toch is dat ergens niet goed volgens mij aangezien het er toch in zit.
Tsja moet je wel kunnen slapen anders blijf je alsnog liggen denken, en dan is het allemaal nog vreselijker enzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat inderdaad!
Ik moet gewoon vroeg naar bed gaan en niet alleen beneden blijven zitten.. Dan is het hele probleem zo opgelost
Ja, punt is dat ik al weet dat als ik daar dan zit, ik zoiets heb van: 'Uhm..... nee... ik heb eigenlijk niks te vertellen!' Dus dat wordt bij voorbaat al een vrij kansloze missiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Nachten zuigen hardBen er blij om dat je sochtends wakker wordt met het gevoel dat het wel meevalt maar je moet je echt niet schamen om hulp te vragen aan je shrink hoor! En ook niet schamen over dat je hier post als je je even kut voelt, gewoon doen
Nou ja, eigenlijk is het best logisch natuurlijk. Overdag heb je van alles om je heen om je af te leiden en vanalles te doen. 's Nachts valt dat grotendeels weg en dan heb je ineens niks meer, alleen jezelf.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Tsja moet je wel kunnen slapen anders blijf je alsnog liggen denken, en dan is het allemaal nog vreselijker enzo.
Eigenlijk best typisch, dacht altijd dat het aan mij lag, maar niet dusAl is het natuurlijk niet leuk dat jij je zo rot voel(de). Maar dacht echt dat het aan mij lag dat het s'avonds erger was.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:38 schreef DeltaCephei het volgende:
Kijk wat er uit papa z'n pols is gehaald:
[ afbeelding ]
cute!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Whoopdidoo het volgende:
Hmm dat is waar.
Nutteloze dingen op ebay
Ik heb een gat in mijn bot waar dus vocht uit komt constant. Loop er nu al 2 maanden mee, en kan pas worden geopereerd na de 24e ivm verhuizing enzo. Maar de pijn word alleen maar ergerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:08 schreef Whoopdidoo het volgende:
Dico wat is er precies met je knie aan de hand? Of wisten ze dat niet?
Sterkte ermee in ieder geval, is er niet iets wat de pijn minder maakt?
En gaat het wel over uiteindelijk met een operatie of iets? Hopelijk wel want chronisch pijn is echt kut.
tutje kunnen we dan niet beter even wachten met shoppen enzo tot je wat beter bent? want morgen zoveel lopen is ook niet goed lijkt mij!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik heb een gat in mijn bot waar dus vocht uit komt constant. Loop er nu al 2 maanden mee, en kan pas worden geopereerd na de 24e ivm verhuizing enzo. Maar de pijn word alleen maar ergerparacetamol helpt niet, m'n pijnstillers heb ik niet meer hier want zit nu op school
![]()
Nou heb ik als het goed is maar nog 1,5u les ofzo, maar de pijn word alleen maar erger en daar word ik gewoon knetter van
Ben trouwens al 2 jaar geleden aan dezelfde knie geopereerd, had toen geen kraakbeen meer in dat deel, maar dat is nu gelukkig goedmaar als ik word geopereerd zit de kans erin dat m'n arts dus dat goede kraakbeen eruit moet halen voordat ze bij dat gat kan komen... Dusja ik zit lekker gebakken met mijn kneuzen-knie
Ge zijt haske ziek! Lekker blijven liggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me gewoon schuldig omdat ik nog in bed ligstom aangeleerd gedrag
Thanksquote:
Ik neem morgen meds mee, die had ik vandaag niet mee naar school dus daarom misselijk. Nu weinig last want medsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
tutje kunnen we dan niet beter even wachten met shoppen enzo tot je wat beter bent? want morgen zoveel lopen is ook niet goed lijkt mij!
ERG IS DAT HE.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
ik voel me gewoon schuldig omdat ik nog in bed ligstom aangeleerd gedrag
Teek peekshur!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
OOOMMFFG die muppet lakjes zijn mooier dan verawcht
PICSquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
OOOMMFFG die muppet lakjes zijn mooier dan verawcht
Heb ze inderdaad net besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
WAAAAT TD heeft die nieuwe DS lakjes? Fu straks weer pakketje bestellen
jaa, gek hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:39 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik ben zo verschrikkelijk gaar vandaag
Als je nog een paar plekjes overhebt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:41 schreef Sharana_LV het volgende:
WAAAAT TD heeft die nieuwe DS lakjes? Fu straks weer pakketje bestellen
Ik zie dat er een paar van de muppets op TD staan dus ik denk dat ik wel een eigen pakje vol krijgquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay, even lakken, dan ga ik mandje vullen, en als ik plek heb mag je meebestellen!
ik misschien wel, laat zo weten!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:56 schreef Lindytje het volgende:
Mocht er iemand nog een plekje hebben voor bold en temptation, dan houd ik me aanbevolen.
Is goed! Is geen must, maar als je toch plaats over hebt, dan graag! En het heeft geen haastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik misschien wel, laat zo weten!
Gewoon lekker in je bed blijven of op de bank hangenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:02 schreef Stormqueen het volgende:
@ bubs en lin. Gaat wel, koorts is weg (maar die heb ik sowieso bijna alleen 's nachts) maar ik voel me behoorlijk vertieft
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Gewoon lekker in je bed blijven of op de bank hangen
IJs...scheelde niet veel he?
kleancolor? Die drogen idd onmogelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:18 schreef Puckzzz het volgende:
Tsjeezus wat droogt die KK flakies slecht
Echt wel. En ik krijg het niet op de foto. Het is echt knalroze, maar op de foto is het net oranjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kleancolor? Die drogen idd onmogelijk
shutup-shutup-shutup-shutupquote:
quote:
Oh... bummer... dat is een beetje lastig idd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:16 schreef Debsterr het volgende:
Lakjes swatchen. Veel rood en glitters
.
Ik geloof er niks van!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb ze al 2 weken man
Zijn wel retesheer
oh, dit is SQ
Doe het niet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik heb zin om mijn versgekweekte nagels af te bijten...
resisssst!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
BB is uit de kastquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb ze al 2 weken man
Zijn wel retesheer
oh, dit is SQ
Echt niet, BB houdt gewoon van nagels lakkenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb ze al 2 weken man
Zijn wel retesheer
oh, dit is SQ
slaat op vingersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef BBQ-kip het volgende:
Goedzo!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ben al een week aan het weerstaan om ze om te knakken tijdens het friemelen
ik ga maar niet bijten, zonde, ben nu al ruim 2 weken lief voor mijn vingers, heb zelfs al 3 x mijn nagelriemen verzorgd en weggehaald of hoe dat dan ook heet
Als je lang genoeg wacht krijg je zelfs vriendinnen die jaloers zijn op jouw nagels!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit steeds met mijn hoektand onder mijn duimnagel te frutten, en heb vandaag 3 x viezigheid weggehaald onder mijn nagels. Ben dat helemaal niet egwend joh, vieze nagels, want ik had nooit nagels![]()
Mijn zusje zei ook van de week dat ik er maar raar uit zag, ze moest echt wennen een mij met enigszins nagels.
(een randje van 2 mm he)
Ik kan me serieus niet herinneren dat mijn nagels ooit een randje wit hebben gehad... alleen 3 weken voor mijn trouwen, maar door de zenuwen heb ik die toen ook in 2 minuten afgeknaagdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb echt nog nooit de behoefte gehad om aan mijn nagels te knabbelen...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer een dikke-mensen-programma. Op sbs gemist deze keer. Een meneer die toen hij 6 jaar was 10 kilo minder woog dan ik
(en nu uitgebreid praat over z'n seksleven
![]()
)
Ik ook zoiets ja! Maar zelfs geen terugvallen gehad. Tenminste, op m'n velletjes na. Als daar iets van loszit ofzo dan kan ik er niet afblijvenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu, op 2 uitbarstingen na, 2 jaar bijtvrij
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben nu, op 2 uitbarstingen na, 2 jaar bijtvrij
Die velletjes vragen er gewoon om.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ook zoiets ja! Maar zelfs geen terugvallen gehad. Tenminste, op m'n velletjes na. Als daar iets van loszit ofzo dan kan ik er niet afblijven.
bleiblei wordt altijd chagrijnig van die shows, dus ik kan ze nooit kijken (jaja, kan wel, maar ik heb liever geen chagrijnige ventquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
Weer een dikke-mensen-programma. Op sbs gemist deze keer. Een meneer die toen hij 6 jaar was 10 kilo minder woog dan ik
(en nu uitgebreid praat over z'n seksleven
![]()
)
Oh da´s mooi, want daar zat ik me ook wel zorgen om te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
oh, als je een tijdje van het bijten af bent worden die vieze randen echt minder. Je hypopo dinges velletje groeit dan namelijk ook
Houden mannen niet van he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bleiblei wordt altijd chagrijnig van die shows, dus ik kan ze nooit kijken (jaja, kan wel, maar ik heb liever geen chagrijnige vent). Misschien zo de slaapkamertv eens aanzwengelen
nagelborsteltje!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh da´s mooi, want daar zat ik me ook wel zorgen om te maken.
Steeds dat gefrunnik, kan ik slecht tegen.
Bovendien was ik na elke patiÃĢnt mijn handen, dus elke keer handcreme of eronder peuren om vuiligheid weg te halen lijkt me geen pretje.
Ja, die bordjes die erop staan met "bijt mij" pulk ik er sowieso vanaf, maar dat ze dan nog net ff hun tong uitsteken en een beetje rechtop blijven staan.. WOESTquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die velletjes vragen er gewoon om.
Oh das een mooie filmquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben The curious case of Benjamin Button aan het kijken
Ik herken het totaal niet, maar het klinkt zo grappig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die bordjes die erop staan met "bijt mij" pulk ik er sowieso vanaf, maar dat ze dan nog net ff hun tong uitsteken en een beetje rechtop blijven staan.. WOEST.
Zķ herkenbaar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, die bordjes die erop staan met "bijt mij" pulk ik er sowieso vanaf, maar dat ze dan nog net ff hun tong uitsteken en een beetje rechtop blijven staan.. WOEST.
wattenstaafjes en knokkelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Maar, wat ik me afvraag sinds ik nepklauwen heb gehad (gelnagels).
Hoe peuteren jullie in je oren, of pakken jullie dagcreme uit een potje, dat soort dingen
De hele dag?quote:
Ik laat ze wel kort genoeg denk ik om dat met mijn vingers te kunnen doenquote:
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik pulk wel aan die dikke velletjes die soms aan je nagelriemen zitten... met als gevolg van die mini-kraters in je nagelriemen
creme gewoon met zijkant vinger, of ik wip het er uit met de bovenkant van de nagel. Verder doe ik alles als voorheen, je went er vanzelf aan hoor. Ik herken het wel, ik had dezelfde issues toen ik net clean wasquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Hoe peuteren jullie in je oren, of pakken jullie dagcreme uit een potje, dat soort dingen
Dagcreme in tubequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
Met eigen nagels is dat toch weer anders. (Tenmiste, dat claimt zuslief. Zelf nooit nepperds gehad.)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef BBQ-kip het volgende:
die pak ik met een nagelknippertquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij met mijn harde lenzen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dagcreme in tube.
Oren krijg je juist beter schoon, kan je lekker alles eruit krabben.
Vind het daarom ook apart dat lemony flutter in een potje zit, is moeilijk eruit krijgen.
Lenzen in doen en vooruit eruit halen is wel best lastig...
Probeer ik ook altijd!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die pak ik met een nagelknippert
Gewoon lakken, dan zie je niet dat er viezigheid onder zit!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De hele dag?
Als ik 2 keer met mijn vingers over mijn broek heb zitten schurken zijn mijn nagels weer blauw![]()
Kan ik die kopen bij de Hema ofzo? Ik heb zo'n ding niet eens
En dit doe ik ook veel trouwens.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
Andersom scheppen, dus ipv met je vinger naar je toe scoopen, van je af en dan zeg maar schepen met je nagel
Ik heb nu een hele fijne dagcreme en die zit dus in pot...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dagcreme in tube.
Oren krijg je juist beter schoon, kan je lekker alles eruit krabben.
Vind het daarom ook apart dat lemony flutter in een potje zit, is moeilijk eruit krijgen.
Lenzen in doen en vooruit eruit halen is wel best lastig...
Bwahahaha. Mental image.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb nu een hele fijne dagcreme en die zit dus in pot...
Oh ja, nog zoiets, even den piemel helpen met naar binnen floepen, ik stak hem zo *WHAP* met mijn klauw![]()
Ieuwwww!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon lakken, dan zie je niet dat er viezigheid onder zit!
Heb ik op vakantie ook maar gedaan, toen ik erachter kwam dat andersom inderdaad niet werkt:Pquote:[..]
En dit doe ik ook veel trouwens.
*mental image*quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, nog zoiets, even den piemel helpen met naar binnen floepen, ik stak hem zo *WHAP* met mijn klauw![]()
Gewoon real life Photoshoppen, ben je er zo vanaf!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
Dan ben je je er ineens de hele dag van bewust dat je een duim hebt![]()
Dat had ik zaterdag toen ik tegen een ijzeren buis knalde. Arme wijsvinger.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef Lindytje het volgende:
Dan ben je je er ineens de hele dag van bewust dat je een duim hebt![]()
Lekker gezond ook.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vent wordt 460 kilo, valt 350 kilo af, weegt dan 90 kilo.
Komt vervolgens weer aan tot 250 kilo...
Fail
Oeh, autsjquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag toen ik tegen een ijzeren buis knalde. Arme wijsvinger.
Oh myquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Vent wordt 460 kilo, valt 350 kilo af, weegt dan 90 kilo.
Komt vervolgens weer aan tot 250 kilo...
Fail
Die garderobe heeft me al menig wond bezorgd.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
z'n vrouw is feeder, die vond hem niet leuk toen hij dun was.
O het is nog erger. Hij is weer aangekomen tot 411 kilo.
Het verhaal gaat nog verder, op dit moment zijn ze op het punt dat ze de voorgevel van z'n huis eruit hebben gehaald om hem eruit te krijgen
Lolwhutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
z'n vrouw is feeder, die vond hem niet leuk toen hij dun was.
O het is nog erger. Hij is weer aangekomen tot 411 kilo.
Het verhaal gaat nog verder, op dit moment zijn ze op het punt dat ze de voorgevel van z'n huis eruit hebben gehaald om hem eruit te krijgen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Einde van het verhaal is dat hij weer in een kliniek zit en vind dat hij erg z'n best doe..
Nu door naar een vrouw van 305 kg, voornamelijk in haar buik die als een soort hele dikke pannenkoek over het bed ligt.
En dan is mijn grootste probleem dat ik hier een hele lekkere zak pepernoten heb maar dat ik vol zit.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn grootste probleem is dat ik spellingsfouten uit moet typen zodat iemand anders ze kan veranderen want ik heb alleen het pdfje. Zucht.
Ik heb zelf flink overgewicht, maar die mensen hebben het echt ver laten komen en hebben flink hulp nodig. Da's geen eetprobleempje meer of een Bourgondiër maar een serieus psychiatrisch probleem. Wat ook nog eens slecht behandelbaar is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Einde van het verhaal is dat hij weer in een kliniek zit en vind dat hij erg z'n best doe..
Nu door naar een vrouw van 305 kg, voornamelijk in haar buik die als een soort hele dikke pannenkoek over het bed ligt.
En dan is mijn grootste probleem dat ik hier een hele lekkere zak pepernoten heb maar dat ik vol zit.
Huuuu, mental image.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
en deze heeft het ook over haar sexleven. Vlak nadat ze heeft verteld dat als ze moet schijten, ze een doek tussen haar billen schuiven, zij haar ding doet en anderen haar daarna op moeten poetsen
Dat heb ik ook es gehad...tot bloedens aan toequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook es gehad...tot bloedens aan toeWas met een andere Fok!ker nog in de goeie ouwe Fok! tijd die maakte er dus een foto van en postte 'm
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook es gehad...tot bloedens aan toeWas met een andere Fok!ker nog in de goeie ouwe Fok! tijd die maakte er dus een foto van en postte 'm
![]()
Whahahaha, geweldig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
![]()
Damn, dat is echt nasty!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
en deze heeft het ook over haar sexleven. Vlak nadat ze heeft verteld dat als ze moet schijten, ze een doek tussen haar billen schuiven, zij haar ding doet en anderen haar daarna op moeten poetsen
Harrie oftewel GeileneukFurbyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Whahahaha, geweldig!
(met wie, met wie, met wie???)
Hahahaha, nice!quote:
Heel graag! Met Debss is helaas niet door gegaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb 4 lakjes in m'n mandje. Nou weet ik niet of ik er nog 5 bij wil falen![]()
Zijn er nog mensen die nog wat willen?
I agree! Al heb ik hem ook weleens in een rol gezien waarin 'ie echt niet leuk/lekker was. Dus goed dat je erbij zei dat het om Aragorn gingquote:
Ja daarom zeg ik het ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
I agree! Al heb ik hem ook weleens in een rol gezien waarin 'ie echt niet leuk/lekker was. Dus goed dat je erbij zei dat het om Aragorn ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |