Hoezo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De logica hiervan ontgaat mij even
Ze accepteert m'n invite niet.quote:
Jottem!!! Ik moet ook nog een kwartiertje terug kijken, want toen was ik aan het poepen en wordfeuden.... al dan niet tegelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, de flopmodellen staan online.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!!! Ik moet ook nog een kwartiertje terug kijken, want toen was ik aan het poepen en wordfeuden.... al dan niet tegelijk
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebtquote:
Ik neem nooit wat mee naar de wc eigenlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebt
Ik altijd, anders kan ik niet poepenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem nooit wat mee naar de wc eigenlijk.
Herkenbaar!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebt
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Herkenbaar!!!
Dan beter WF-en want dan faal ik tenminste niet bij H&M
Ja, en dan flikker je alles in je mandje en dan staan er weer 150 ekkies om betaald te wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef megamandy het volgende:
Ik open de catalogus van H&M al niet meer thuis omdat het dan zeker 10x zo gaat van, Ooh maar 10 euro! Oh maar 15 euro! Och dit kost ook niks.
En aan het einde heb ik een hele waslijst, boehoe.
Lekker snurkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uit, ik ga zo lekker slapen. Hopelijk. Als mijn volle neus het toelaat.
Slaap lekker allemaal!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Laptop gaat uit, ik ga zo lekker slapen. Hopelijk. Als mijn volle neus het toelaat.
Slaap lekker allemaal!
Succes, niet stikkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
Slaap lekker allemaal!
Meet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:33 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat een liefde weer
Wanneer delen we het bed weer?
quote:
Yay!! Ikke ook, hoef ik tenminste niet zo op de drank te lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoef ik tenminste niet zo op de klok te letten.
Knus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Yay!! Ikke ook, hoef ik tenminste niet zo op de drank te letten
Ik ben tegenwoordig alle dagen verkouden, dus je kunt je lol opquote:
Volgens mij welquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef Puckzzz het volgende:
Ik blijf denk ik ook slapen. Had ik me daarvoor al aangemeld?
Als je het lief vraagtquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Joysa het volgende:
Misschien mag ik wel weer BB zn lego collectie zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |