Hoezo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De logica hiervan ontgaat mij even
Ze accepteert m'n invite niet.quote:
Jottem!!! Ik moet ook nog een kwartiertje terug kijken, want toen was ik aan het poepen en wordfeuden.... al dan niet tegelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Woei, de flopmodellen staan online.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jottem!!! Ik moet ook nog een kwartiertje terug kijken, want toen was ik aan het poepen en wordfeuden.... al dan niet tegelijk
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebtquote:
Ik neem nooit wat mee naar de wc eigenlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebt
Ik altijd, anders kan ik niet poepenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem nooit wat mee naar de wc eigenlijk.
Herkenbaar!!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Weet je hoe een goedewc-besteding!! Zeker als je de H&M-gids al 5x van voor naar achteren doorgebladerd hebt
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Herkenbaar!!!
Dan beter WF-en want dan faal ik tenminste niet bij H&M
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |