inderdaad, inside information....quote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zullen we niet gaan speculeren? Ik neig ernaar dat ze een goede reden hebben, jij gaat er kennelijk vanuit dat het geen goede reden is. Klaar.
Ik heb geen inside information, hoor.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef -moppie- het volgende:
[..]
inderdaad, inside information....
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zullen we niet gaan speculeren? Ik neig ernaar dat ze een goede reden hebben, jij gaat er kennelijk vanuit dat het geen goede reden is. Klaar.
Als ik dit lees, geef ik de familie eigenlijk groot gelijk om er het zwijgen toe te doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik speculeer niet, je kan het toch op 10 vingers natellen.... maar houden jullie iedereen die beestjes aanschaft en binnen no time weer in het asiel pleurt zonder de beestjes de kans te geven om naar hun 'oude' baasje terug te gaan maar fijn de hand boven het hoofd! Ze wonen op een Bauernhof waar wellicht wanneer iemand plots doodziek van de beestjes wordt en er echt niet meer tegen kan, vast wel voor 3 weken even een andere ruimte is waar ze kunnen vertoeven.
De reden die ik gelezen heb is het vernielen van spullen en het regelmatig plassen op kleding, schoolspullen, enz.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef tombolafan het volgende:
probleem is (vind ik) dat als je een goede reden hebt ik niet snap dat je het niet uitlegt![]()
als je de gewone vragen negeert kun je verwachten dat mensen over je heen vallen , is het niet om de reden dan is het om het struisvogel gedrag...
Je ziet het te zwart-wit, sorry.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik speculeer niet, je kan het toch op 10 vingers natellen.... maar houden jullie iedereen die beestjes aanschaft en binnen no time weer in het asiel pleurt zonder de beestjes de kans te geven om naar hun 'oude' baasje terug te gaan maar fijn de hand boven het hoofd! Ze wonen op een Bauernhof waar wellicht wanneer iemand plots doodziek van de beestjes wordt en er echt niet meer tegen kan, vast wel voor 3 weken even een andere ruimte is waar ze kunnen vertoeven.
Dat is inderdaad de reden dat ze weggaan. Maar goed dat ze spullen slopen, tja, het zijn kittens. Dan maar wat vaker opruimen. En dat plassen kan misschien opgelost worden door castratie en dat is ook nog niet gebeurd. Het lijkt er dus op dat ze weinig moeite hebben gedaan en al die tijd hebben gezegd dat het heel goed ging en ze heel blij waren met Joe en Odie, dan is het heel vervelend om vanuit het niets (want dat was het voor mij) te horen dat ze ze weg doen. Als er eerder aan de bel was getrokken hadden we ze misschien kunnen helpen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De reden die ik gelezen heb is het vernielen van spullen en het regelmatig plassen op kleding, schoolspullen, enz.
Dat bedoel ik, is echt een reden om ze binnen no-time in het asiel te 'dumpen' zonder dat je er zelf iets aan gedaan hebt. Daarbij weet je toch dat het kan gebeuren wanneer je aan kittens begint. Ik vind het dus allemaal bull-shit en aan een kant ben ik blij dat de beestjes er weg gaan. Vind het alleen zo ontzettend zielig dat ze naar het asiel moeten ipv dat ze tijdelijk naar Oognip mogen.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De reden die ik gelezen heb is het vernielen van spullen en het regelmatig plassen op kleding, schoolspullen, enz.
Ik ga er niet op in, ik vertel wat ik van ze gehoord heb en uit mijn frustratie.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Je weet dat er geen weerwoord of andere kant van het verhaal gaat komen, Oognip. Misschien moet jij er dan ook niet verder op in gaan.
En wat vind je er dan van dat Oognip ze pas over drie weken wil opvangen?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, is echt een reden om ze binnen no-time in het asiel te 'dumpen' zonder dat je er zelf iets aan gedaan hebt. Daarbij weet je toch dat het kan gebeuren wanneer je aan kittens begint. Ik vind het dus allemaal bull-shit en aan een kant ben ik blij dat de beestjes er weg gaan. Vind het alleen zo ontzettend zielig dat ze naar het asiel moeten ipv dat ze tijdelijk naar Oognip mogen.
Ik neem mijn petje voor haar af en als je nagaat wat die al heeft opgegeven dit jaar dan snap ik het helemaal!quote:Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En wat vind je er dan van dat Oognip ze pas over drie weken wil opvangen?
Nee, ze gaan nu naar het asiel ipv dat die mensen nog even 3 weken willen wachten zodat ze dan naar Oognip kunnen gaan.quote:Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef kasper het volgende:
Het is zeker dat ze vanuit het asiel na 3 weken naar Oognip gaan?
Ik heb het over duimen dat ze een nieuw baasje krijgen, lezen....quote:Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
We gaan ook écht niet in twee topics tegelijk zitten oordelen en speculeren hoor.
Want in Oognip d'r topic gaat het er (uiteraard) ook al over.
Er word gekeken of daar een andere oplossing voor isquote:Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, ze gaan nu naar het asiel ipv dat die mensen nog even 3 weken willen wachten zodat ze dan naar Oognip kunnen gaan.
Ja, ergens in de sc maar hier niks laten horen vind ik raarquote:Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat hoort er toch een beetje bij, als je kiest om katten op te vangen?quote:Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik neem mijn petje voor haar af en als je nagaat wat die al heeft opgegeven dit jaar dan snap ik het helemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |