abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105858847
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zullen we niet gaan speculeren? Ik neig ernaar dat ze een goede reden hebben, jij gaat er kennelijk vanuit dat het geen goede reden is. Klaar.
inderdaad, inside information....
pi_105858852
Misschien mogen ze dat zelf bepalen?

Het staat al vast dat ze naar het asiel gaan, vragen waarom er niet gewacht wordt tot de castratie of "dan in ieder geval drie weken" kunnen volgens mij niet meer tot een antwoord leiden waarmee de vragers tevreden zijn. Want er zal een reden worden gegeven waarom zij voor deze optie hebben gekozen en er zal niet ineens gezegd worden van, "oh, laten we eerst castratie proberen".

Gevolg is dat er dan waarschijnlijk toch een hatelijke discussie ontstaat, en die kant dreigt het nu al op te gaan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Goodbye op 21-12-2011 11:00:14 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 21 december 2011 @ 10:55:42 #103
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105858879
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:54 schreef -moppie- het volgende:

[..]

inderdaad, inside information....
Ik heb geen inside information, hoor.
The love you take is equal to the love you make.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2011 @ 10:57:00 #104
163650 Greys
pi_105858914
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zullen we niet gaan speculeren? Ik neig ernaar dat ze een goede reden hebben, jij gaat er kennelijk vanuit dat het geen goede reden is. Klaar.
Helemaal mee eens.

En zelfs dan, wat voor hen een goede reden is, zal voor anderen hier wellicht géén goede reden zijn. Of andersom.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105858979
probleem is (vind ik) dat als je een goede reden hebt ik niet snap dat je het niet uitlegt :)

als je de gewone vragen negeert kun je verwachten dat mensen over je heen vallen , is het niet om de reden dan is het om het struisvogel gedrag...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_105858988
Ik speculeer niet, je kan het toch op 10 vingers natellen.... maar houden jullie iedereen die beestjes aanschaft en binnen no time weer in het asiel pleurt zonder de beestjes de kans te geven om naar hun 'oude' baasje terug te gaan maar fijn de hand boven het hoofd! Ze wonen op een Bauernhof waar wellicht wanneer iemand plots doodziek van de beestjes wordt en er echt niet meer tegen kan, vast wel voor 3 weken even een andere ruimte is waar ze kunnen vertoeven.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:00:59 #107
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105859033
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef -moppie- het volgende:
Ik speculeer niet, je kan het toch op 10 vingers natellen.... maar houden jullie iedereen die beestjes aanschaft en binnen no time weer in het asiel pleurt zonder de beestjes de kans te geven om naar hun 'oude' baasje terug te gaan maar fijn de hand boven het hoofd! Ze wonen op een Bauernhof waar wellicht wanneer iemand plots doodziek van de beestjes wordt en er echt niet meer tegen kan, vast wel voor 3 weken even een andere ruimte is waar ze kunnen vertoeven.
Als ik dit lees, geef ik de familie eigenlijk groot gelijk om er het zwijgen toe te doen.
pi_105859048
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef tombolafan het volgende:
probleem is (vind ik) dat als je een goede reden hebt ik niet snap dat je het niet uitlegt :)

als je de gewone vragen negeert kun je verwachten dat mensen over je heen vallen , is het niet om de reden dan is het om het struisvogel gedrag...
De reden die ik gelezen heb is het vernielen van spullen en het regelmatig plassen op kleding, schoolspullen, enz.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2011 @ 11:02:28 #109
163650 Greys
pi_105859083
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 10:59 schreef -moppie- het volgende:
Je ziet het te zwart-wit, sorry.
Dus als je zegt 'wacht het even af', dan houd je iemand meteen de hand boven het hoofd?
Welnee, het zegt puur 'wacht even met je oordeel tot je écht weet wat er aan de hand is'. :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105859289

[ Bericht 100% gewijzigd door loecje op 21-12-2011 11:09:54 ]
pi_105859332
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De reden die ik gelezen heb is het vernielen van spullen en het regelmatig plassen op kleding, schoolspullen, enz.
Dat is inderdaad de reden dat ze weggaan. Maar goed dat ze spullen slopen, tja, het zijn kittens. Dan maar wat vaker opruimen. En dat plassen kan misschien opgelost worden door castratie en dat is ook nog niet gebeurd. Het lijkt er dus op dat ze weinig moeite hebben gedaan en al die tijd hebben gezegd dat het heel goed ging en ze heel blij waren met Joe en Odie, dan is het heel vervelend om vanuit het niets (want dat was het voor mij) te horen dat ze ze weg doen. Als er eerder aan de bel was getrokken hadden we ze misschien kunnen helpen.
  woensdag 21 december 2011 @ 11:13:25 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105859412
Je weet dat er geen weerwoord of andere kant van het verhaal gaat komen, Oognip. Misschien moet jij er dan ook niet verder op in gaan.
pi_105859450
quote:

[..]

Dat bedoel ik, is echt een reden om ze binnen no-time in het asiel te 'dumpen' zonder dat je er zelf iets aan gedaan hebt. Daarbij weet je toch dat het kan gebeuren wanneer je aan kittens begint. Ik vind het dus allemaal bull-shit en aan een kant ben ik blij dat de beestjes er weg gaan. Vind het alleen zo ontzettend zielig dat ze naar het asiel moeten ipv dat ze tijdelijk naar Oognip mogen.
pi_105859470
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:13 schreef Lienekien het volgende:
Je weet dat er geen weerwoord of andere kant van het verhaal gaat komen, Oognip. Misschien moet jij er dan ook niet verder op in gaan.
Ik ga er niet op in, ik vertel wat ik van ze gehoord heb en uit mijn frustratie.
pi_105859489
Maar ik ga verder in Oognips topic om te duimen dat er snel lieve baasjes komen. :W
  woensdag 21 december 2011 @ 11:16:54 #116
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105859509
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:14 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, is echt een reden om ze binnen no-time in het asiel te 'dumpen' zonder dat je er zelf iets aan gedaan hebt. Daarbij weet je toch dat het kan gebeuren wanneer je aan kittens begint. Ik vind het dus allemaal bull-shit en aan een kant ben ik blij dat de beestjes er weg gaan. Vind het alleen zo ontzettend zielig dat ze naar het asiel moeten ipv dat ze tijdelijk naar Oognip mogen.
En wat vind je er dan van dat Oognip ze pas over drie weken wil opvangen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 december 2011 @ 11:17:47 #117
163650 Greys
pi_105859539
We gaan ook écht niet in twee topics tegelijk zitten oordelen en speculeren hoor.
Want in Oognip d'r topic gaat het er (uiteraard) ook al over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 december 2011 @ 11:18:10 #118
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_105859550
Het is zeker dat ze vanuit het asiel na 3 weken naar Oognip gaan?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
pi_105859561
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:16 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En wat vind je er dan van dat Oognip ze pas over drie weken wil opvangen?
Ik neem mijn petje voor haar af en als je nagaat wat die al heeft opgegeven dit jaar dan snap ik het helemaal!
pi_105859577
quote:
5s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef kasper het volgende:
Het is zeker dat ze vanuit het asiel na 3 weken naar Oognip gaan?
Nee, ze gaan nu naar het asiel ipv dat die mensen nog even 3 weken willen wachten zodat ze dan naar Oognip kunnen gaan.
pi_105859592
quote:
4s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:17 schreef Greys het volgende:
We gaan ook écht niet in twee topics tegelijk zitten oordelen en speculeren hoor.
Want in Oognip d'r topic gaat het er (uiteraard) ook al over.
Ik heb het over duimen dat ze een nieuw baasje krijgen, lezen....
pi_105859620
Ik vind het grote probleem nu dat er geen duidelijke reden is opgegeven, waardoor de kansen op adoptie ook een stuk minder zijn. Je bent nu eenmaal niet zo snel geneigd een (of twee) katten te adopteren waarvan je niet weet wat er aan de hand is (en nee, ik wil/kan ze niet nemen, heb er al 2 met een gebruiksaanwijzing, waarvan 1 Fok-kitten van nu 9).
Als de reden alleen maar slopen en plassen is..... In mijn ogen onbegrijpelijk. Slopen doen alle kittens en zeker katers die nog niet geholpen zijn. Plassen los je in de meeste gevallen ook op door ze te castreren. Ik begrijp overigens wel dat je moedeloos wordt van dat gepies in huis, maar wacht dan even het resultaat van castreren af.
pi_105859623
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:19 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Nee, ze gaan nu naar het asiel ipv dat die mensen nog even 3 weken willen wachten zodat ze dan naar Oognip kunnen gaan.
Er word gekeken of daar een andere oplossing voor is ;)
pi_105859651
quote:

[..]

Ja, ergens in de sc maar hier niks laten horen vind ik raar :)

en territoriaal gedrag is nu eenmaal normaal bij katertjes die je niet laat helpen... Ik snap niet dat je dat dan niet eerst probeert, maar op mijn vraag wordt niet gereageerd...

En tja, zo werkt een forum. Toen ik besloot om niet midden in de nacht met nelis naar de da te gaan toen hij aan het sterven was, was ook niet iedereen het daar mee eens maar dat is mijn keuze en die heb ik toegelicht en toen was het duidelijk en klaar...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  woensdag 21 december 2011 @ 11:23:23 #125
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105859713
quote:
99s.gif Op woensdag 21 december 2011 11:18 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Ik neem mijn petje voor haar af en als je nagaat wat die al heeft opgegeven dit jaar dan snap ik het helemaal!
Dat hoort er toch een beetje bij, als je kiest om katten op te vangen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')