De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef BBQSausage het volgende:
Wie kijkt er hier wel eens naar de Tiende van Tijl?
Doei.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef coban het volgende:
OKE HIER EEN DEAL:
Als jullie allemaal liefdoen stuur ik naaktpics van rezania door
Wat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef coban het volgende:
OKE HIER EEN DEAL:
Ik loop wel interessant te doen, maar ik ben ooit eens in een van zijn boeken begonnen en tja, daar bleeft het wel bij.quote:
wat voor soort dingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik loop wel interessant te doen, maar ik ben ooit eens in een van zijn boeken begonnen en tja, daar bleeft het wel bij.Interesseert me niet veel. Ik formuleer en denk liever zelf over dat soort dingen
Was niet eens tegen jou bedoeldquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef Intronic het volgende:
Dat is het liefste wat ik kan doen, sorry.
Dankje, ik wilde filosoferen erin gooien maar was bang dat iemand dan mij zou nakken omdat te lang duren.quote:
Hoef je niet lief te doen. O wacht.quote:
Heb ik al, dus ik ga niet lief doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef coban het volgende:
OKE HIER EEN DEAL:
mensen die geen lapo hebben en dan een topic openen. de meest sneue mensenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Was niet eens tegen jou bedoeld
[..]
Dankje, ik wilde filosoferen erin gooien maar was bang dat iemand dan mij zou nakken omdat te lang duren.
[..]
Hoef je niet lief te doen. O wacht.
Ik ook, vind ik makkelijker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik loop wel interessant te doen, maar ik ben ooit eens in een van zijn boeken begonnen en tja, daar bleeft het wel bij.Interesseert me niet veel. Ik formuleer en denk liever zelf over dat soort dingen
Integraalfiets.quote:
Goed verhaal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sinds dit jaar zit ik in 4vwo en heet me biologie boek Nectar lol vond ik wel grappig.
Vroeger met nachtbaggerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
mensen die geen lapo hebben en dan een topic openen. de meest sneue mensen
Zeker, de sappen der liefde.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Sinds dit jaar zit ik in 4vwo en heet me biologie boek Nectar lol vond ik wel grappig.
JA NOU IK NIET WEET NEE ONBEGRIJPquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Boterbartje het volgende:
WEYO WAAROM ZO SNEL MAN ZO TOPIC VOL WAROM IS DEZERT?
goede tijden. ongeschreven regels. binnen SC gewoon belachelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vroeger met nachtbagger![]()
Degene die het snelst was
Zeg gwn fokkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef Dientje12 het volgende:
Worden jullie ook altijd gek ervan als er dingen worden gevraagd over je werk in je vrije tijd?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
Lief doen of klappen krijgen, jullie keuze.
Zelfde als de user dus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef Boterbartje het volgende:
biologieboek nectar is echt de meest verkankerde methode OOIT
FAAL BOEK
En ik heb hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef Boterbartje het volgende:
biologieboek nectar is echt de meest verkankerde methode OOIT
FAAL BOEK
Gewoon de standaard dingenquote:
Beste tijdenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:21 schreef FreezePop het volgende:
[..]
goede tijden. ongeschreven regels. binnen SC gewoon belachelijk.
Ik ben een beste user.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beste tijdenMet de beste users
En dat is inderdaad zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |