Invoerrechten (en aczijnzen) geldt voor specifieke producten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
Invoerrechten betaal je als je pakketje door de douane eruit gevist wordt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Flew het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien, is er een echte tak in verwerkt.
het mag wel maar ze kunnen bij de douane moeilijk doen over die tak, ivm mogelijk houtworm etc.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Flew het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Het gaat om zelfgemaakte 'kunst' - in de breedste zin van het woord - van beginnende ontwerpers.
In dit specifiek geval gaat het om onderstaande foto.
[ afbeelding ]
Ik vraag me af of dit geëxporteerd mag worden?
Ik zie niet in waarom niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Flew het volgende:
Het gaat om zelfgemaakte 'kunst' - in de breedste zin van het woord - van beginnende ontwerpers.
[ afbeelding ]
Maar wie garandeert dat er geen levende houtwormen (o.i.d.) in zitten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet.
Invoer van levende planten en dieren zal aan regels gebonden zijn maar als het eenmaal dood is zal het geen probleem zijn.
daar schijn je certificaten voor te hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Maar wie garandeert dat er geen levende houtwormen (o.i.d.) in zitten?
In australië blijft iets met hout erin gerust 3 weken bij de douane staan idd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:40 schreef _Flash_ het volgende:
Alsof er in NL geen houtworm is. Kom op niet zo paranoia.
Als je naar Australië gaat doen ze wel moeilijk over dat soort dingen.
dat ging over importeren naar australië.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:03 schreef Flew het volgende:
Hmm, dus als ik die mobile uit Australië had willen exporteren, had ik een wat groter 'probleem' gehad?
Ik ga de douane straks eens bellen.
Kan je niet bij een sociale werkplek voor verstandelijk gehandicapten aankloppen en vragen of ze dit voor jou willen maken? veel leuker toch!?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Flew het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:40 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Kan je niet bij een sociale werkplek voor verstandelijk gehandicapten aankloppen en vragen of ze dit voor jou willen maken? veel leuker toch!?
die kan je toch gewoon downloaden en afdrukken, waarom wil je die persé importeren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:00 schreef Flew het volgende:
Scherp.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:52 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
die kan je toch gewoon downloaden en afdrukken, waarom wil je die persé importeren.
Beetje heel off-topic, maar wapens zijn niet per definitie illegaal. Met name zwaarden (geslepen en ongeslepen) kunnen binnen de "mildste" groep van de wapenwet vallen en die mag je zonder problemen importeren en bezitten (mits ouder dan 18). De beperking zit met name in het feit dat je zulke wapens niet mag dragen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Dennis101 het volgende:
Alles wat je hier niet mag hebben is uiteraard illegaal (geen wapens, zwaarden of wat voor ongein dan ook).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |