Hahaha xDquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:23 schreef Sinji het volgende:
Was aan het joggen en zag vandaag een meid rennen/lopen in Lekkum Leeuwarden. Iemand van hier? Dat handjeklap was een aanmoediging, geen sneer!
Pics!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanavond maar eens 5KM lopen in m'n nieuwe lidl tight
Dan woon je vast niet ver van me vandaan...ik loop vooralsnog ook in het Zuiderparkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:19 schreef trekeennummertje het volgende:
Vroeger liep ik altijd een paar rondjes rondom het Zuiderpark, maar vanaf nu loop ik liever naar scheveningen toe (circa. 6km), naar de Jumbo voor een flesje water. Nou dan haal je de finish wel hoor. en daarna uiteindelijk ook nog terug, kom ik toch nog op een mooie afstand uit.
Vast, woon ongeveer 10 minuten ervandaan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan woon je vast niet ver van me vandaan...ik loop vooralsnog ook in het Zuiderpark
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:23 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Vast, woon ongeveer 10 minuten ervandaan.Hoelang loop je al?
Goed bezig met die 10 km's, kan je dat weer? Of is het even opbouwen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:24 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik ook
Ik ben in de herfst van vorig jaar begonnen, begin dit jaar liep ik 10 km's...daarna een paar maanden helemaal nix gedaan, en nu min of meer weer opnieuw begonnen. Jij?
Ik kan die 10km's nog niet, maar dat is wel weer mijn eerstvolgende doelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
Goed bezig met die 10 km's, kan je dat weer? Of is het even opbouwen?
Uhmm even denken... anderhalf jaar geleden was ik begonnen, maar toen is het abrupt gestopt - doordat ik mijn benen "kapot" liep, zegmaar en de motivatie kelderde daardoor een beetje.
En nu wil ik het weer oppakken (heb nu 3 keer gelopen) en doe het rustiger aan.
Succes.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan die 10km's nog niet, maar dat is wel weer mijn eerstvolgende doel
10km!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik kan die 10km's nog niet, maar dat is wel weer mijn eerstvolgende doel
Tempo omlaag = afstand omhoogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
10km!!
Pffff mijn doel is 10 minuten achter elkaar volhouden
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Het gaat ook een stuk makkelijker nu.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:12 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tempo omlaag = afstand omhoog
Zo ben ik ook begonnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nu mee bezig. Het gaat ook een stuk makkelijker nu.
Eerst stortte ik haast in na 4 minuten, nu kan ik nog gewoon praten. Dat schijnt een goed teken te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |