Graag gedaan, iemand moet het zeggen. Break teh matrix!quote:
*kuchekuche*, wat?quote:
*Sigh* ja je hebt gelijk.. ik zal effe compilatie maken van verscheidene nummers om het verschil aantetonenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Nikmans het volgende:
Geef dan een voorbeeld van hoe het wél moet want hier komt geen discussie uit hè.
Ik hoor niet anders dan bagger als ik door de straten en winkels loop. Uitzetten is niet echt een optiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef ulq het volgende:
er is fucking veel goeie muziek tegenwoordig niet zeiken (ook veel slechte muziek, maarja boeie je hoeft er niet naar te luisteren)
Hahaa een verborgen Google knop! Grapjurk.quote:
Er wordt zoveel muziek gemaakt, beter kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoor niet anders dan bagger als ik door de straten en winkels loop. Uitzetten is niet echt een optie
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er wordt zoveel muziek gemaakt, beter kijken luisteren
Dan hou je alleen een beat (van dokter dre) overquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Zonder die rappers en al die synthesizers denk ik dat het best te pruimen is. Maar helaas kan het niet zonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Under_Score het volgende:
ik hoor al 10 jaar hetzelfde liedje maar met net een ander remix jasje erover.
I'm an equal opportunity despiser... Black/.white/brown, I friggin' hate them all!quote:
Ja..quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Aukje83 het volgende:
Hey schenkstroop, heb je er al eens over nagedacht dat hekseheil en pf ontzettend domme wichten zijn?
Ik deel die instelling. Maar van binnen vind ik het allemaal maar een beetje jammerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef maxburger het volgende:
Laten we dan tenminste gezellig dansen met elkaar.
Wat een lol....
Oh ja voor ik het vergeet. Niet om het een of ander... Maar het is natuuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. gr max#YOLO
Ze gebruiken gewoon de maatschappij, dat is slim van hen en daardoor verdienen ze het. Sommige mensen weten gewoon wat van hun leven te maken, mensen die veel geld hebben, hebben het zo goed als altijd verdiend. Of ze nu hard werken of juist slim gebruik maken van vraag en aanbod...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Trouwens ik ben geen misantroop he. Ik geloof in de mensheid. En er zijn zwarten en witten en bruinen die mijn aanzien verdienen. Maar dan moeten ze het wel verdienen in mijn ogen. De produkten in de media tegenwoordig zijn niet meer dan marketing-creaties. Bagger-artiesten en poilitici verchillen voor mij daarin niet veel van mekaar. En voor mij zijn ze allemaal evenveel waard als een Flippo.
[..]
Ja..
Jah, ik leg de schuld neer bij marketing en reklame bureaus. Eminimen bijvoorbeeld is een verschrikking. Hij heeft er wel ontiegelijk veel geld aan overgehouden. Waar hij dat uiteindelijk aan verdiend heeft, is een moeilijk vraagstuk vind ikzelf.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Under_Score het volgende:
het is ook vraag en aanbod. en schijnbaar is er veel vraag naar bagger.
Sorry, je verwart mij met user 'Sinado'. En nee ik luister geen metal.. Maar voor de metal-liefhebbers omdat ik niet perse neerkijk op metal, metal is ook niet meer wat het geweest is he (ontiegelijk..)quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Ritmo het volgende:
TS is een alternatieve muziek en metal-luisterende alto.![]()
En het maar raar vinden dat je geen chick kan scoren.
Naast de sky-radio apathische dodelijke inslaap-muziek. Hoor ik ook juist veel rare creaties. En het klinkt allemaal als een stomme makeup reklame.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef IvanTower het volgende:
Het zal voor een deel ook liggen aan platenmaatschappijen die minder risico's nemen vanwege 'internet'. Pas je niet exact in een hokje en is je muziek te 'vreemd' voor radio, dan kan je het tegenwoordig volgens mij vergeten.
noem eens wat van die rare creaties, heb namelijk al tijden geen radio meer aangehadquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Naast de sky-radio apathische dodelijke inslaap-muziek. Hoor ik ook juist veel rare creaties. En het klinkt allemaal als een stomme makeup reklame.
Ik ken ze niet bij naam das wel vervelend. Ik probeer afentoe met tegenzin overigens wat refreinen te onthouden waar ik later zo lekker tegen kan pissen. Maar ik vergeet ze steeds (en mischien ook wel beter zo)quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef IvanTower het volgende:
[..]
noem eens wat van die rare creaties, heb namelijk al tijden geen radio meer aangehad
Heb even de top 40 site er bij gepakt, Coldplay op 3... Niet dat het een super slechte band is, maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik ken ze niet bij naam das wel vervelend. Ik probeer afentoe met tegenzin overigens wat refreinen te onthouden waar ik later zo lekker tegen kan pissen. Maar ik vergeet ze steeds (en mischien ook wel beter zo)
wat er altijd al aan de hand was met popmuziekquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb geen Tv en ook geen radio en volg de top40 absoluut niet.Want veel soeps zal het niet zijn. Als ik door de winkels loop en luister naar wat uit de speakers komt, lijkt het mij namelijk erg onheilspellend. En positief-progressief mn neus. Ik vind de 'hits' van nu over het algemeen erg wit en emo klinken, te pretentieus. En ze hebben allemaal het half deprimerende klinisch dode sky-radio achtige aura. Snap je wel. En ruig is niet meer ruig maar "alsof ruig". Verder lijkt het erop dat nummers nu enkelt uit refreinen bestaan. Ik hoor alleen maar het refrein is dat niet raar? En club-tracks klinken als kinderliedjes. Alles klinkt zo verdomd 'wit'. Zelfs de zwarten klinken wit. Hoe is 't mogelijk.
Wat is er aan de hand
Verzamel jij al die hit-cd's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 03:07 schreef stevenmac26 het volgende:
Open staan voor nieuwe dingen is dus ook niet aan jou gericht he
Lekker houden, niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 04:11 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik zag net een Neneh Cherry "Buffalo Stance" 3" cd-single voorbij komen omg.. Ik ben dus ook behoorlijk fout geweest toen ik nog 9 jaar oud was.
Kopen?
50,- euro!
Mijn beschrijvingen zijn eerder: lijkwit, blikvoer, eenheidsworst, karton.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 05:32 schreef female81 het volgende:
[..]
Lekker houden, niks mis mee.
(Als dát al als fout wordt gezien, moet m'n smaak wel heel erg walgelijk zijn, aangezien er nog weleens wat uit die hoek op staat...)
En nee, ik koop het singletje niet van je, koop uberhaupt geen singletjes meer.
Verder heb je het, getuige je openingspost, goed gehoord, wat er tegenwoordig aan de hand is, althans: als het om de top 40 gaat.Ik had het zelf volgens mij niet eerder zo omschreven, maar inderdaad, erg 'wit', zonder enige funk erin of zo (uitzonderingen daargelaten)...
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |