Graag gedaan, iemand moet het zeggen. Break teh matrix!quote:
*kuchekuche*, wat?quote:
*Sigh* ja je hebt gelijk.. ik zal effe compilatie maken van verscheidene nummers om het verschil aantetonenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Nikmans het volgende:
Geef dan een voorbeeld van hoe het wél moet want hier komt geen discussie uit hè.
Ik hoor niet anders dan bagger als ik door de straten en winkels loop. Uitzetten is niet echt een optiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef ulq het volgende:
er is fucking veel goeie muziek tegenwoordig niet zeiken (ook veel slechte muziek, maarja boeie je hoeft er niet naar te luisteren)
Hahaa een verborgen Google knop! Grapjurk.quote:
Er wordt zoveel muziek gemaakt, beter kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik hoor niet anders dan bagger als ik door de straten en winkels loop. Uitzetten is niet echt een optie
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Er wordt zoveel muziek gemaakt, beter kijken luisteren
Dan hou je alleen een beat (van dokter dre) overquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Zonder die rappers en al die synthesizers denk ik dat het best te pruimen is. Maar helaas kan het niet zonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Under_Score het volgende:
ik hoor al 10 jaar hetzelfde liedje maar met net een ander remix jasje erover.
I'm an equal opportunity despiser... Black/.white/brown, I friggin' hate them all!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |