Onzinargument van Bruyneel, Voigt rijdt ook beide niet en zit ook gewoon in de voorselectie.quote:Op woensdag 13 juni 2012 11:42 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Horner mag dan weer niet mee omdat hij geen Dauphine of Zwitserland reed.
Kunnen ze nog een extra kansloos Frans team uitnodigenquote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Fuck dat. Wat hebben Frank Schleck en Cancellara (o.a.) te maken met eventuele fouten die Bruyneel en Armstrong samen hebben gemaakt? Wat een bullshit.
Schleck en Contador (ok, die een beetje) zouden niet eens de grootste kanshebbers zijn geweestquote:Op donderdag 14 juni 2012 22:27 schreef KatyM het volgende:
Gezien het EK moet Gesink dan maar de Tour winnen... Zonder Schleck en Contador is dat niet eens zo'n gekke gedachte...
Het gaat er denk ik meer om dat Bruyneel nog steeds bij die ploeg betrokken is en gewoon ploegleider zal zijn in de komende Tour.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Fuck dat. Wat hebben Frank Schleck en Cancellara (o.a.) te maken met eventuele fouten die Bruyneel en Armstrong samen hebben gemaakt? Wat een bullshit.
Ik denk dat de Franse wildcards meer gaan laten zien dan een aantal WT-teams.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 08:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kunnen ze nog een extra kansloos Frans team uitnodigen
De op papier beste renners leveren inderdaad lang niet altijd de leukste en beste wedstrijden afquote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat de Franse wildcards meer gaan laten zien dan een aantal WT-teams.
True, maar er zijn ook teams die ze kunnen uitnodigen die weer meer zouden laten zien dan een extra franse wildcard (wat dan Bretagne Schuller zou zijn, toch?)quote:Op vrijdag 15 juni 2012 09:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat de Franse wildcards meer gaan laten zien dan een aantal WT-teams.
Op basis hiervan staan er 7 vast:quote:Curvers zo goed als zeker naar de Tour
Roy Curvers maakt zo goed als zeker deel uit van de Tourselectie van Argos-Shimano. De 32-jarige renner uit Roggel is een belangrijke schakel in de trein die de sprint moet voorbereiden voor Marcel Kittel.
Ploegleider Merijn Zeeman bevestigde gisteren dat de sprinttrein die deze week in de Ster ZLM Toer rijdt normaal gesproken ook in de Tour zal worden ingezet. “De jongens die hier rijden, staan in pole position. We hebben hen niet zomaar opgesteld. Het is belangrijk dat de automatismen er in slijten.”
Als Curvers volgende week definitief wordt geselecteerd, begint hij op 30 juni in Luik aan zijn eerste Tour de France. Vorig jaar debuteerde de wegkapitein van Argos-Shimano als ronderenner in de Vuelta. “Voor mij is dit een spannende tijd. Ik zou het geweldig vinden om de Tour te rijden”, zei Curvers, die zijn kansen op een Tourselectie na de eerste rit in de Ster ZLM Toer zag toenemen. Na puik voorbereidend werk van de Argos-Shimano-trein boekte sprinter Marcel Kitttel zijn zesde seizoenszege.
De Limburger
Dumoulin kan idd gewoon veel beter zijn debuut maken in een grote ronde maken in de Vuelta.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:37 schreef Gillingham het volgende:
Ergens jammer dat ze Dumoulin niet meenemen. Aan de andere kant zie ik hem eigenlijk liever in de Vuelta.
twitter:andremeganck twitterde op zondag 17-06-2012 om 10:41:25#sporza #tour - Thomas Voeckler - opgave in de Route du Sud - kniepijn - is onzeker te starten in de komende Tour #tdf12 reageer retweet
Een dezer dagen.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Wanneer gaat het TDF-forum eigenlijk weer open?
Inderdaadquote:Op zondag 17 juni 2012 10:54 schreef 99.999 het volgende:
Zou zonde zijn. Hij weet een koers wel kleur te geven.
quote:De wegrit in London is slechts zes dagen na afloop van de Tour de France. Op de vraag of Cavendish de drieweekse koers door Frankrijk gaat uitrijden reageert hij kwiek: “Hè, het is wel dé Tour! Ik ga door tot in Parijs.”
twitter:grischaniermann twitterde op zondag 17-06-2012 om 23:36:23So no Tour de France for me this year, but after riding the Giro and Suisse I can live with that ( and already knew a long time ago) reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |