abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104420473
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 02:11 schreef Haifisch het volgende:

[..]

Ja eentje over een hond maar ik ga slapen
* Haifisch doet geheime FGD groet
Smile.dog. heb ik al gepost
Pogo dancing!
pi_105503832
"Shortest horror story: the last man on earth sat alone in a room. There was a knock on the door" ~ Frederic Brown
pi_105508631
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 19:15 schreef Huftertje het volgende:
"Shortest horror story: the last man on earth sat alone in a room. There was a knock on the door" ~ Frederic Brown
Die zag ik net op 9gag.
Pogo dancing!
pi_105508746
quote:
Godverdomme, ik schrok ;(
pi_105509836
Er was eens een man. Hij was 21 jaar oud. Hij zat in zijn woonkamer en zette de radio aan. Er speelde een liedje van Sham69.
Na ongeveer 20 seconden, begon het geluid te vervormen en te verkraken. Hij dacht er niet veel van en zette de radio uit. Dan maar eventjes TV kijken, dacht hij. Hij zette de TV aan op Veronica. Fast and Furious was op TV, leuk!
Maar na 30 seconden, begon het beeld te vervormen en het geluid ook. Opeens ging het beeld op zwart, na 10 seconden begon er een video te spelen.

What the fuck is dit? Dacht hij. Hij wou de TV uitzetten maar dat lukte niet. Hij wou opstaan maar hij zat vastgeplakt aan zijn stoel. Hij kon zijn ogen ook niet sluiten, hij kon gewoonweg niet bewegen. Hij moest het hele filmpje wel afkijken...

Na het filmpje was afgelopen, ging de TV vanzelf uit, net als alle lichten in het huis. Hij kon zich nog steeds niet bewegen. Opeens draaide de stoel naar de muur toe. Er hing een schilderij en voor de rest niks. Het schilderij viel plots van de muur af. Met een grote knal raakte deze de grond. Er begon een licht op de muur te schijnen. Er waren geluiden te horen. Rare vervormde geluiden. Hij vond het creepy. Na ongeveer 1 minuut, kwam er een beeld op de muur. Een raar, wit hoofd. Het geluid bleef doorgaan en het werd steeds harder. Ik heb er toevallig een filmpje van kunnen vinden, na wat zoekwerk.
Zo snel als het hoofd en de geluiden verschenen zo snel waren ze weer beneden. Er kwam rook van de muur af. Er vormden zich letters op de muur. De man kon niet meer ademen. Zijn tong werd vloeibaar en stroomde als een waterval uit zijn mond. Zijn neus begon hevig te bloeden en na een tijdje kwam er een soort geel pus uit. Hij voelde hevige pijnen in zijn schaamstreek, ook in zijn hersens. Toen hij meer dood dan levend was, verbrande zijn hart langzaam van binnen uit. Voor hij stierf kon hij nog net dit bericht lezen:

.EJ DOOD NEE PO EJ GAAJ KI .NEPPOTSREV TEIN EJ NAK EJ RAAM NETHCULV NAK EJ ,NETCHAW ET EJ PO TIZ KI .NAAGREDNO TOL EDFLEZ TEH LAZ TSEEL TID IED NEEREDEI .NENJIHSCREV TENRETNI PO HCSITAMOTUA LAZ THCIREB TID
Pogo dancing!
  Eindredactie Games maandag 12 december 2011 @ 21:25:23 #256
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_105511174
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:03 schreef Crocodi1e het volgende:
Er was eens een man. Hij was 21 jaar oud. Hij zat in zijn woonkamer en zette de radio aan. Er speelde een liedje van Sham69.
Na ongeveer 20 seconden, begon het geluid te vervormen en te verkraken. Hij dacht er niet veel van en zette de radio uit. Dan maar eventjes TV kijken, dacht hij. Hij zette de TV aan op Veronica. Fast and Furious was op TV, leuk!
Maar na 30 seconden, begon het beeld te vervormen en het geluid ook. Opeens ging het beeld op zwart, na 10 seconden begon er een video te spelen.

What the fuck is dit? Dacht hij. Hij wou de TV uitzetten maar dat lukte niet. Hij wou opstaan maar hij zat vastgeplakt aan zijn stoel. Hij kon zijn ogen ook niet sluiten, hij kon gewoonweg niet bewegen. Hij moest het hele filmpje wel afkijken...

Na het filmpje was afgelopen, ging de TV vanzelf uit, net als alle lichten in het huis. Hij kon zich nog steeds niet bewegen. Opeens draaide de stoel naar de muur toe. Er hing een schilderij en voor de rest niks. Het schilderij viel plots van de muur af. Met een grote knal raakte deze de grond. Er begon een licht op de muur te schijnen. Er waren geluiden te horen. Rare vervormde geluiden. Hij vond het creepy. Na ongeveer 1 minuut, kwam er een beeld op de muur. Een raar, wit hoofd. Het geluid bleef doorgaan en het werd steeds harder. Ik heb er toevallig een filmpje van kunnen vinden, na wat zoekwerk.
Zo snel als het hoofd en de geluiden verschenen zo snel waren ze weer beneden. Er kwam rook van de muur af. Er vormden zich letters op de muur. De man kon niet meer ademen. Zijn tong werd vloeibaar en stroomde als een waterval uit zijn mond. Zijn neus begon hevig te bloeden en na een tijdje kwam er een soort geel pus uit. Hij voelde hevige pijnen in zijn schaamstreek, ook in zijn hersens. Toen hij meer dood dan levend was, verbrande zijn hart langzaam van binnen uit. Voor hij stierf kon hij nog net dit bericht lezen:

.EJ DOOD NEE PO EJ GAAJ KI .NEPPOTSREV TEIN EJ NAK EJ RAAM NETHCULV NAK EJ ,NETCHAW ET EJ PO TIZ KI .NAAGREDNO TOL EDFLEZ TEH LAZ TSEEL TID IED NEEREDEI .NENJIHSCREV TENRETNI PO HCSITAMOTUA LAZ THCIREB TID
Wauw, ik zit echt rechtop op mijn stoel!11één
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_105511813
Mereana mordegard glesgorv, anyone?

quote:
"There is a video on Youtube named Mereana mordegard glesgorv. If you search this, you will find nothing. The few times you find something, all you will see is a 20 second video of a man staring intently at you, expressionless, then grinning for the last 2 seconds. The background is undefined. This is only part of the actual video.

"The full video lasts 2 minutes, and was removed by Youtube after 153 people who viewed the video gouged out their eyes and mailed them to Youtube's main office in San Bruno. Said people had also committed suicide in various ways. It is not yet known how they managed to mail their eyes after gouging them out. And the cryptic inscription they carve on their forearms has not yet been deciphered.

"Youtube will periodically put up the first 20 seconds of the video to quell suspicions, so that people will not go look for the real thing and upload it. The video itself was only viewed by one Youtube staff member, who started screaming after 45 seconds. This man is under constant sedatives and is apparently unable to recall what he saw. The other people who were in the same room as him while he viewed it and turned off the video for him say that all they could hear was a high pitched drilling sound. None of them dared look at the screen.

"The person who uploaded the video was never found, the IP address being non-existant. And the man on the video has never been identified."
pi_105519059
rip747.files.wordpress.com/2009/08/russian_sleep_experiment1.png?w=425&h=2399
Run rabbit, run.
pi_105519550
Dit is Creepy Pasta
You know you are a pilot when...
You drive off a cliff, and your last words are "Gear up!"
pi_105521056
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef MASD het volgende:
Tyfuslijers met schrikplaatjes. Alle cholesterol zo uit mijn aorta geperst.
_O-

Sommigen zijn best wel eng maar die met dat dagboek...meh, totaal niks voelde ik er bij.
pi_106412451
2012! Pastas
I Did Not Want This For Him.
  woensdag 4 januari 2012 @ 20:54:49 #262
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106412709
You are home to watch Pravda on televisir about degenerate murderer who is on the loose. You look out the window door to beet field, and you notice Man standing in the snow. He look like foto on televisir and he smile at you. You gulp vodka, picking up fone to your right and dialing Local Militia Precinct Commissar. Back out the glass you look, pressing fone to ear. Notice he now closer to you. You drop vodka in shock.
No footprints in snow. It was reflection. You dullard!
Your apartment is bulldozed down to make way for glorious tractor factory.

I check into small hotel a few kilometers from Kiev. It is late. I am tired. I tell woman at desk I want a room. She tells me room number and give key. "But one more thing comrade; there is one room without number and always lock. Don't even peek in there." I take key and go to room to sleep. Night comes and I hear trickling of water. It comes from the room across. I cannot sleep so I open door. It is coming from room with no number. I pound on door. No response. I look in keyhole. I see nothing except red. Water still trickling. I go down to front desk to complain. "By the way who is in that room?" She look at me and begin to tell story. There was woman in there. Murdered by her husband. Skin all white, except her eyes, which were red. I tell her I don't give a shit. Stop the water trickling or give me refund. She gave me 100 ruble credit and free breakfast. Such is life in Moscow
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_106413320
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:55 schreef coban het volgende:
Damn. Ik ga zulke harde nachtmerries krijgen nu.

;(
ja en van je plaatje met romana krijg je geen nacht merrie's ? :r :r ;(
Als je me nodig hebt, DM me , PM vergeet ik altijd op te letten...
eerste keer Gequote door tong80 MothaFockers!.... Meest irritante/gehate leden
Ik ben een trentzetter :D [b]zomaar een topic

Omg :')
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:10:35 #264
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106413549
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef SpaceMouse het volgende:
"Daddy, I had a bad dream."
You blink your eyes and pull up on your elbows.
Your clock glows red in the darkness — it's 3:23.
"Do you want to climb into bed and tell me about
it?"
"No, Daddy."
The oddness of the situation wakes you up more
fully. You can barely make out your daughter's
pale form in the darkness of your room. "Why not
sweetie?"
"Because in my dream, when I told you about
the dream, the thing wearing Mommy's skin sat
up."
For a moment, you feel paralyzed; you can't take
your eyes off of your daughter. The covers
behind you begin to shift.
Father, I had bad dream"
You take sip of vodka and roll over. You stare at clocktower on Sobornaya Square. It's 3:23. "Go back to sleep, there is work tomorrow." "No, Father." The familiar warm buzz of vodka starts to sink in. You can barely make out your daughter's pale form in the darkness. "Why is that, devochka moya?" "Because in my dream, when I was about to go back to sleep, the thing wearing Mother's skin sat up." You pause, and face your daughter and look at her intensely. The figure behind you begins to stir.
"Don't talk that way about your brother, it is not his fault we have no money for coats. Such is life in Moscow."
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:14:17 #265
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106413731

Deze is wel legit.
  woensdag 4 januari 2012 @ 21:26:55 #266
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_106414277
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef Crocodi1e het volgende:
The Grifter

Ik durf het filmpje niet te bekijken, vanwege de omschrijving ;(

The Grifter is een grote trol :')
pi_106417279
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Robbiee het volgende:

[..]

Durft iemand hem te kijken?
Run rabbit, run.
  † In Memoriam † donderdag 5 januari 2012 @ 13:34:48 #268
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_106436452
quote:
11s.gif Op woensdag 4 januari 2012 22:27 schreef Expression het volgende:

[..]

Durft iemand hem te kijken?
Nee er schijnen mensen zelfmoord te hebben gepleegd!11!1eenn!!
:')
pi_106453298
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:36 schreef Robbiee het volgende:

[..]

Staring contest? Challange accepted
  donderdag 5 januari 2012 @ 20:13:04 #270
305049 antidood1
De enige echte.
pi_106453850
quote:
8s.gif Op woensdag 4 januari 2012 21:26 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

The Grifter is een grote trol :')
Niet spotten met The Grifter. :{w

Ik kwam hem ooit een keer per toeval tegen, ik keek 3 seconden, toen klikte ik hem weg. :'(

Geloof me, daar kan je niet naar kijken!
Geen garantie.
pi_106453992
Waarom herinnert iedereen me steeds aan de grifter :'(
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  † In Memoriam † vrijdag 6 januari 2012 @ 00:04:07 #273
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_106465878
Ik heb de grifter voor iets van 5 sec gezien... hij duurt serieus 30 seconden maar ik viel flauw
:')
pi_106466029
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gore, klik op eigen risico! Als dit niet hoort mag verwijder ik het.

http://creepypasta.wikia.com/wiki/Creepy_Images_(Gallery)

Voor creepy afbeeldingen enzo is ^^^^^^^^^ wel een leuke site
Pogo dancing!
pi_106466045
Trouwens, wat is er precies te zien in The Grifter? Want ik zag de link wel ergens staan maar ik klikte er niet op vanwege het verhaal erachter.
Pogo dancing!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')