De aard van het beestje hè!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Joppie, moet dat nou altijd met zo'n cynische ondertoon?
2.5T van Volvo, topblok! Gaat al een tijdje mee. Ligt ook in de Focus ST o.a.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar staat tegenover dat de S-Max de 2.5 Turbo is met 220pk
Weet ik, heb 'm al een keer eerder gehad in een S80quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
2.5T van Volvo, topblok! Gaat al een tijdje mee. Ligt ook in de Focus ST o.a.
Domme vragen die je gewoon met een beetje inzicht zelf ook kan beantwoorden, worden dom beantwoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Joppie, moet dat nou altijd met zo'n cynische ondertoon?
Die ligt toch 'altijd' in de S-Max? Tenminste, ik heb nog geen andere motor in de vele S-Maxen gehad die ik gereden heb.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar staat tegenover dat de S-Max de 2.5 Turbo is met 220pk
Nee hoor, er zijn ook S-Maxen met een doodgewone 2.0 met 140pk en dieseltjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Domme vragen die je gewoon met een beetje inzicht zelf ook kan beantwoorden, worden dom beantwoord.
[..]
Die ligt toch 'altijd' in de S-Max? Tenminste, ik heb nog geen andere motor in de vele S-Maxen gehad die ik gereden heb.
Toch een vreemde opmerking. Ik vraag gewoon iets wat misschien al vaker bij jullie is voorgekomen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dat is niet per definitie een domme vraag, dat is gewoon een vraag uit interresse kerel. En dan kan je het wel naar eigen inzicht invullen, maar bespaar dan je moeite om te reageren en laat mensen die wel normaal hier op in kunnen gaan reageren. Dat is nóg dommer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Domme vragen die je gewoon met een beetje inzicht zelf ook kan beantwoorden, worden dom beantwoord.
[...]
Precies! Vragen staat vrij, net als antwoorden. Als de vraag je irriteert, reageer dan niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef JMagus het volgende:
[..]
Toch een vreemde opmerking. Ik vraag gewoon iets wat misschien al vaker bij jullie is voorgekomen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dat is niet per definitie een domme vraag, dat is gewoon een vraag uit interresse kerel. En dan kan je het wel naar eigen inzicht invullen, maar bespaar dan je moeite om te reageren en laat mensen die wel normaal hier op in kunnen gaan reageren. Dat is nóg dommer.
Haha dat zeggen ze bij Breda ook altijd, was er maandag 2x maar heb daar ook nog nooit wat van gehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de feestlocatiemaatschappij staat nu ineens met koeienletters in de ritinfo dat je geen spijkerbroek mag dragen. Ik weet niet of ze wel eens gekeken hebben wat die mensen daar zelf aanhebben....
Klacht van klant wellicht...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de feestlocatiemaatschappij staat nu ineens met koeienletters in de ritinfo dat je geen spijkerbroek mag dragen. Ik weet niet of ze wel eens gekeken hebben wat die mensen daar zelf aanhebben....
Trek het je niet aan, zoals Mallet al zei, het is de aard van het beestje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef JMagus het volgende:
[..]
Toch een vreemde opmerking. Ik vraag gewoon iets wat misschien al vaker bij jullie is voorgekomen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dat is niet per definitie een domme vraag, dat is gewoon een vraag uit interresse kerel. En dan kan je het wel naar eigen inzicht invullen, maar bespaar dan je moeite om te reageren en laat mensen die wel normaal hier op in kunnen gaan reageren. Dat is nóg dommer.
Ik ben er wel eens gecontroleerd en heb toen ook een waarschuwing gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Haha dat zeggen ze bij Breda ook altijd, was er maandag 2x maar heb daar ook nog nooit wat van gehoord.
Ja dit laatste inderdaad. Of EW moet zoiets hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:17 schreef Mallet het volgende:
Hahaha ik heb net ook dat verhaal gelezen inderdaad. Hoog lief dagboek gehalte natuurlijk.. Wij kunnen met al onze ervaringen ook nog wel een duit in het zakje doen.. Toch nasty dat je dan echt te voet op zoek moet naar een tankstation. Eigenlijk moet elke leasemaatschappij een pechhulp hebben of gewoon lid van de ANWB zijn voor al hun voertuigen.
Hij schrijft dat de brandstofmeter van 3 streepjes opeens naar 1 knipperend streepje ging. Een Aygo heeft niet eens zo heel veel streepjes dus ik kan me voorstellen dat in dit geval het niet echt te voorspellen was.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een kneus is die kerel, als de tank bijna leeg is let je er toch goed op
Daarom des te beter opletten. Ik vind het gewoon een fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hij schrijft dat de brandstofmeter van 3 streepjes opeens naar 1 knipperend streepje ging. Een Aygo heeft niet eens zo heel veel streepjes dus ik kan me voorstellen dat in dit geval het niet echt te voorspellen was.
Ik heb 1 keer het risico genomen met een Corsa diesel, met 30km range op de boordcomputer over kwam ik aan. Nu weet ik dat bij Opels de brandstofmeters altijd vrij pessimistisch zijn maar ik had toen al zoiets van "Ik neem wel een risico".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef Jorian29 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon dacht dat ie dat laatste stukje wel op 1 streepje kon afleggen. Maar helaas, de motor stotterde en daar stond meneer op de vluchtstrook. Amateur.
Een beetje kort door de bocht als je niet precies weet hoe het is gegaan. Ik heb ook vaker zitten knijpen ivm lage stand op de meter. En zoals uit het verhaal naar voren komt was die meter in zijn auto volledig onbetrouwbaard. Natuurlijk ga je tanken als je je metertje ineens van driekwart naar vrijwel leeg ziet springen, maar wat als er nou geen pomp in de buurt is? Het had jou ook kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daarom des te beter opletten. Ik vind het gewoon een fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |