Toch een vreemde opmerking. Ik vraag gewoon iets wat misschien al vaker bij jullie is voorgekomen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dat is niet per definitie een domme vraag, dat is gewoon een vraag uit interresse kerel. En dan kan je het wel naar eigen inzicht invullen, maar bespaar dan je moeite om te reageren en laat mensen die wel normaal hier op in kunnen gaan reageren. Dat is nóg dommer.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Domme vragen die je gewoon met een beetje inzicht zelf ook kan beantwoorden, worden dom beantwoord.
[...]
Precies! Vragen staat vrij, net als antwoorden. Als de vraag je irriteert, reageer dan niet.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef JMagus het volgende:
[..]
Toch een vreemde opmerking. Ik vraag gewoon iets wat misschien al vaker bij jullie is voorgekomen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dat is niet per definitie een domme vraag, dat is gewoon een vraag uit interresse kerel. En dan kan je het wel naar eigen inzicht invullen, maar bespaar dan je moeite om te reageren en laat mensen die wel normaal hier op in kunnen gaan reageren. Dat is nóg dommer.
Haha dat zeggen ze bij Breda ook altijd, was er maandag 2x maar heb daar ook nog nooit wat van gehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de feestlocatiemaatschappij staat nu ineens met koeienletters in de ritinfo dat je geen spijkerbroek mag dragen. Ik weet niet of ze wel eens gekeken hebben wat die mensen daar zelf aanhebben....
Klacht van klant wellicht...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Irritatie100 het volgende:
Voor de feestlocatiemaatschappij staat nu ineens met koeienletters in de ritinfo dat je geen spijkerbroek mag dragen. Ik weet niet of ze wel eens gekeken hebben wat die mensen daar zelf aanhebben....
Trek het je niet aan, zoals Mallet al zei, het is de aard van het beestje.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef JMagus het volgende:
[..]
Toch een vreemde opmerking. Ik vraag gewoon iets wat misschien al vaker bij jullie is voorgekomen en wat ik nog nooit heb meegemaakt. Dat is niet per definitie een domme vraag, dat is gewoon een vraag uit interresse kerel. En dan kan je het wel naar eigen inzicht invullen, maar bespaar dan je moeite om te reageren en laat mensen die wel normaal hier op in kunnen gaan reageren. Dat is nóg dommer.
Ik ben er wel eens gecontroleerd en heb toen ook een waarschuwing gehad.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:43 schreef BAC92 het volgende:
[..]
Haha dat zeggen ze bij Breda ook altijd, was er maandag 2x maar heb daar ook nog nooit wat van gehoord.
Ja dit laatste inderdaad. Of EW moet zoiets hebben.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:17 schreef Mallet het volgende:
Hahaha ik heb net ook dat verhaal gelezen inderdaad. Hoog lief dagboek gehalte natuurlijk.. Wij kunnen met al onze ervaringen ook nog wel een duit in het zakje doen.. Toch nasty dat je dan echt te voet op zoek moet naar een tankstation. Eigenlijk moet elke leasemaatschappij een pechhulp hebben of gewoon lid van de ANWB zijn voor al hun voertuigen.
Hij schrijft dat de brandstofmeter van 3 streepjes opeens naar 1 knipperend streepje ging. Een Aygo heeft niet eens zo heel veel streepjes dus ik kan me voorstellen dat in dit geval het niet echt te voorspellen was.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een kneus is die kerel, als de tank bijna leeg is let je er toch goed op
Daarom des te beter opletten. Ik vind het gewoon een fout.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:39 schreef Mallet het volgende:
[..]
Hij schrijft dat de brandstofmeter van 3 streepjes opeens naar 1 knipperend streepje ging. Een Aygo heeft niet eens zo heel veel streepjes dus ik kan me voorstellen dat in dit geval het niet echt te voorspellen was.
Ik heb 1 keer het risico genomen met een Corsa diesel, met 30km range op de boordcomputer over kwam ik aan. Nu weet ik dat bij Opels de brandstofmeters altijd vrij pessimistisch zijn maar ik had toen al zoiets van "Ik neem wel een risico".quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:59 schreef Jorian29 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon dacht dat ie dat laatste stukje wel op 1 streepje kon afleggen. Maar helaas, de motor stotterde en daar stond meneer op de vluchtstrook. Amateur.
Een beetje kort door de bocht als je niet precies weet hoe het is gegaan. Ik heb ook vaker zitten knijpen ivm lage stand op de meter. En zoals uit het verhaal naar voren komt was die meter in zijn auto volledig onbetrouwbaard. Natuurlijk ga je tanken als je je metertje ineens van driekwart naar vrijwel leeg ziet springen, maar wat als er nou geen pomp in de buurt is? Het had jou ook kunnen gebeuren.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Daarom des te beter opletten. Ik vind het gewoon een fout.
Ik vraag altijd naar de directiequote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:51 schreef Shefkee het volgende:
Ik hoop deze week mijn eerste rit te rijden![]()
Vorige week zelf gebeld, maar uiteindelijk geen rit gekregen. 'Vragen' jullie altijd om werk bij de eerste persoon die je aan die tel krijgt?
Ik zorg er wle voor dat het mij niet overkomt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:39 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Een beetje kort door de bocht als je niet precies weet hoe het is gegaan. Ik heb ook vaker zitten knijpen ivm lage stand op de meter. En zoals uit het verhaal naar voren komt was die meter in zijn auto volledig onbetrouwbaard. Natuurlijk ga je tanken als je je metertje ineens van driekwart naar vrijwel leeg ziet springen, maar wat als er nou geen pomp in de buurt is? Het had jou ook kunnen gebeuren.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:44 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik zorg er wle voor dat het mij niet overkomt.
Dit dus. Laten we maar ophouden met het gebitch en on weer gewoon richten op dingen die er toe doen in dit topic.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 12:58 schreef Mallet het volgende:
Ik vraag me echt af of mensen hier wel kunnen lezen! In dat verhaal staat toch dat hij van 3 streepjes (bijna 1/3 van de hele tank) opeens terugsprong naar één knipperend streepje en dat het daarna vrijwel direct afgelopen was? Ik snap niet dat jullie zo zitten te zeiken! Of gaan de personen in kwestie allemaal standaard tanken als de tank nog 1/3 vol zit ofzo.
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:
Ik zat afgelopen week ook een keer bij een uitzendbureau, die wilde me wel naar mijn volgende adres brengen (was 10km verderop in dezelfde stad), scheelde mij toch mooi 45minuten OV'en.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 18:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat verhaal ook gelezen ja. Als ik een auto krijg met nog een derde tank ga ik echt niet bellen of ik mag tanken hoor. En als hij dan meteen ophoudt bij 1 streepje, dan ligt dat meer aan een defecte benzinemeter (ja, dat kan!) dan aan mij denk ik.
En ik ben net thuis. Rijdt prima zo'n S-Max met 220pk, des te kutter is de Zafira 1.6 die ik erna kreegOok met een waarschuwing "vloeistof pakking" brandend, geen idee wat dat betekende, maar ja hij reed.
Vanmiddag bij een particulier thuis geweest, dat was wel relaxed. Precies toen ik daar binnen kwam begon het keihard te regenen, dus ik kreeg meteen een kop thee en ik mocht lekker blijven wachten tot het weer droog was, dus een half uurtje zitten kletsen daar. Erg aardige vrouw, eigenaresse van een studentenuitzendbureau, dus ze wilde alles weten over dit baantje
En vanmiddag vanaf Meerkerk met een andere hiker tot aan Gouda gereisd. Was wel prima, aardige gast ook.
Haha ja hier hetzelfde. Als ik echt heel erg in tijdnood zit vraag ik het soms gewoon op de man af of ze me weg willen brengen naar het station.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vraag meestal heel subtiel waar de dichtstbijzijnde bushalte is, met natuurlijk als hopelijk gevolg dat ze zeggen: zal ik je brengen?
Echter wordt het meestal gewoon uitgelegd en kan ik gaan lopen
Chill, dat wist ik niet. Ik ben vanaf die snelweglocatie maar weer naar Postkantoor gelopen. Mooi stukje gezien, en toen ik langs dat cafeetje liep kwam de bus ook al. Had geen seconde later moeten zijn xDquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:13 schreef joppie_saus het volgende:
Uur is overdreven.
Als je die langs de snelweg hebt, moet je eindje lopen naar de McDonald's. Daar moet je dan op een knop drukken om de bussen van de snelweg te laten komen. Sommige rijden nog wel eens door, maar er komt daar 4x per uur een bus langs geloof ik.
Als je de 'feestlocatie' hebt, dan loop je terug het centrum in naar halte Postkantoor. Daar komt twee keer per uur een bus. Eentje is een snelbus, de 181 geloof ik, en de 81 doet er iets langer over. Maar goed, als je tijd moet doden of het regent hard, dan kan je altijd nog de snackbar even in die naast de bushalte zit. Niet op maandag, dan is die dicht.
Dat kun je wel vergeten. Ze zijn daar nog te min om je gedag te zeggen, laat staan dat je een lift krijgt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:01 schreef roflkartoffel het volgende:
maar heb dat liever als ik in Meerkerk ben ofzo
Wat Irritatie zegt inderdaad. Er zitten nu wat andere, meer vriendelijke mensen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat kun je wel vergeten. Ze zijn daar nog te min om je gedag te zeggen, laat staan dat je een lift krijgt.
Oh netjes! Normaal werd dat toch de maand erna verrekend?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:54 schreef Jorian29 het volgende:
Zo, pluspuntje naar de dames. Had een ietwat geïrriteerde mail gestuurd over het loon wat ik niet had gekregen en ik kreeg gister zowaar een mail dat het een dezer dagen nog gestort zou worden. En ja hoor, ik net kijken, staat het op m'n rekening. Goed bezig!
mag ook wel gezegd worden
Ooooh dikke prima dan!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:31 schreef Jorian29 het volgende:
Nouja, het waren eigenlijk de voorgeschoten benzinekosten van ruim 100 euro die ze niet hadden meebetaald. De 4 uur die ik ook miste komen wel met de volgende loonbetaling mee.
Die gozer met dat petje heeft mij een keer bijna letterlijk van het terrein afgetrapt toen ik mijn pinpas aan het zoeken was. Die was bij het uitstappen uit mijn broekzak gevallen en daar kwam ik pas achter toen ik bij het caravancentrum was. Ik terug gelopen, maar volgens hem had ik daar niks meer te zoeken. Sjap.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Er zijn geloof ik een paar nieuwe in Meerkerk die niet chagrijnig zijn
Die gozer met z'n petje heb ik al een tijd niet meer gezien.
Hebben we het hier over D.....?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die gozer met dat petje heeft mij een keer bijna letterlijk van het terrein afgetrapt toen ik mijn pinpas aan het zoeken was. Die was bij het uitstappen uit mijn broekzak gevallen en daar kwam ik pas achter toen ik bij het caravancentrum was. Ik terug gelopen, maar volgens hem had ik daar niks meer te zoeken. Sjap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |