Het OV in Zeeland is ook verre van ideaal.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef joppie_saus het volgende:
Oh-mijn-god. Nieuwdorp is een gat in Zeeland, op 3,5 uur rijden vanaf Groningen
Gemaild? Waarover dan?quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:58 schreef Jorian29 het volgende:
Ghehe, je hebt van die dagen...
Heb gelijk maar weer gemaild naar de dames, met een behoorlijke uitleg zodat áls ze het fout doen het niet aan mij kan liggen.
Zal je straks zien, geen radio in die C1.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:59 schreef joppie_saus het volgende:
Gelukkig heb ik in Nieuwdorp een wissel naar Ossendrecht. Scheelt weer een hele hoop.
quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef -tape- het volgende:
Morgen een ritje van Zaandam naar Zeeland in deze auto;
Type voertuig: Personen wagen (B rijbewijs)
Kenteken: ONBEKEND
quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:57 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Collegiaal!!
Morgen twee ritjes. Een Prius en een Leon. Met de tweede eindig ik op de feestlocatie. Helaas niet al te lange ritjes, dus zal max 6 uur maken verwacht ik.
Was ook niet verwijtend bedoeld!quote:Op maandag 17 oktober 2011 17:34 schreef Panthera. het volgende:
[..]Het was niet opzettelijk! En anders heb ik hem aan meer loon geholpen
Tja, sinds wanneer rijden de treinen op tijdquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:12 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dat kan zeker kloppen, toen jij de trein miste omdat ik niet doorliep![]()
Komt goed, zijn vaak nieuwe auto's of dat er op een dag vrij veel van de ene naar de andere lokatie worden vervoerd dat ze gewoon de auto's in volgorde aan de chauffeurs meegevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:14 schreef -tape- het volgende:
Morgen een ritje van Zaandam naar Zeeland in deze auto;
Type voertuig: Personen wagen (B rijbewijs)
Kenteken: ONBEKEND
tape werkt bij ARquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]Wat zei EW daarover? Of wordt het later pas bekend?
Ik werk inderdaad bij ARquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:19 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]Wat zei EW daarover? Of wordt het later pas bekend?
Ja zo iets dacht ik ook al, alhoewel ik hem van het bedrijf naar een particulier moet brengen. OV van de aflever locatie naar huis is trouwens 3 uurquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:55 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Komt goed, zijn vaak nieuwe auto's of dat er op een dag vrij veel van de ene naar de andere lokatie worden vervoerd dat ze gewoon de auto's in volgorde aan de chauffeurs meegeven
www.dealextreme.com, 2 dollar voor zo'n ding.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:06 schreef joppie_saus het volgende:
Vanavond nog even een nieuwe autolader gehaald voor de Blackberry. Mijn oude is van ellende uit elkaar gevallen, hopen dat deze het langer volhoudt. Boekjes mee, laptop mee, lekker betaald studeren op de terugweg.
Haha die komt waarschijnlijk ook daar vandaan.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:13 schreef joppie_saus het volgende:
Ja, daar had ik mijn vorige ook vandaan. Die is dus van ellende uit elkaar gevallen. Nu voor een tientje iets meer kwaliteit gekocht (hoop ik).
You've got mailquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:00 schreef joppie_saus het volgende:
Doe eens linkje in mijn PM-box dan met een goede als je wilt?
Ik zit nu weer in de trein terug. C1 blijft een rampenbak. In de regen 120 rijden is gewoon niet tof, zeker niet als er wind staat.
En voor een tientje meer heb je gewoon een degelijke Navigon met heel Europa. Ook geen gezeik met verzenden, garantie etc.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:22 schreef roflkartoffel het volgende:
Een beetje smartphone heeft tegenwoordig wel GPS toch?![]()
Besides, uit China haal ik vaak GPSjes met een HD scherm, voor 70 euro heb je GPS met heel europa. Echt topdingen.
Met dit soort situaties weet ik juist heeeel goed hoe ik moet handelen. Haal de auto lekker om 09:15 op en dan ga je onderweg gewoon ff ergens tijd doden op de route.. Klaar!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:43 schreef JMagus het volgende:
Oke, een beetje een uitdaging. Morgen moet ik tussen 9:00 en 10:00 en wagen ophalen en afleveren tussen 12:00 en 12:30, alleen de route duurt maar 1,5 uur... Hoe dit op te lossen? Gewoon ergens onderweg stil gaan staan?
Bestellen in HongKong zonder verzendkosten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:24 schreef RTS91 het volgende:
[..]
En voor een tientje meer heb je gewoon een degelijke Navigon met heel Europa. Ook geen gezeik met verzenden, garantie etc.
Welkom!!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:13 schreef DonMaarten het volgende:
Goeiemiddag,
Werk nu ongeveer een jaartje voor EW maar sinds vandaag pas actief op FOK.
Ben werkzaam als hiker in regio Zwolle en soms vanuit Utrecht (waar ik Rechten studeer).
Bij deze, aangenaam.
Groeton, Maarten.
Gewoon eerder die auto ophalen, soms kan dat (vandaag bij mij bijvoorbeeld).quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:43 schreef JMagus het volgende:
Oke, een beetje een uitdaging. Morgen moet ik tussen 9:00 en 10:00 en wagen ophalen en afleveren tussen 12:00 en 12:30, alleen de route duurt maar 1,5 uur... Hoe dit op te lossen? Gewoon ergens onderweg stil gaan staan?
Joppie, moet dat nou altijd met zo'n cynische ondertoon?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:48 schreef joppie_saus het volgende:
Wat denk je zelf? Zorgen dat je om 5 voor 10/10 voor 10 op het ophaaladres bent. Dan ben je daar dus tussen 9 en 10 (voorwaarde 1). Wellicht schadeformulier invullen (als dat moet, lekker uitgebreid doen) zodat je daar iets na tienen weg bent. Vervolgens zet je de cruisecontrol op 110 op de snelweg, ga je koffie drinken in een wegrestaurant oid en voila, je bent om 12u op het afleveradres (voorwaarde 2).
Logisch nadenken?
De aard van het beestje hè!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Joppie, moet dat nou altijd met zo'n cynische ondertoon?
2.5T van Volvo, topblok! Gaat al een tijdje mee. Ligt ook in de Focus ST o.a.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar staat tegenover dat de S-Max de 2.5 Turbo is met 220pk
Weet ik, heb 'm al een keer eerder gehad in een S80quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 21:38 schreef RTS91 het volgende:
[..]
2.5T van Volvo, topblok! Gaat al een tijdje mee. Ligt ook in de Focus ST o.a.
Domme vragen die je gewoon met een beetje inzicht zelf ook kan beantwoorden, worden dom beantwoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:36 schreef Hojdhopper het volgende:
Joppie, moet dat nou altijd met zo'n cynische ondertoon?
Die ligt toch 'altijd' in de S-Max? Tenminste, ik heb nog geen andere motor in de vele S-Maxen gehad die ik gereden heb.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Daar staat tegenover dat de S-Max de 2.5 Turbo is met 220pk
Nee hoor, er zijn ook S-Maxen met een doodgewone 2.0 met 140pk en dieseltjesquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:09 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Domme vragen die je gewoon met een beetje inzicht zelf ook kan beantwoorden, worden dom beantwoord.
[..]
Die ligt toch 'altijd' in de S-Max? Tenminste, ik heb nog geen andere motor in de vele S-Maxen gehad die ik gereden heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |