MIjn zoektocht (niet zoek tocht) heeft mij ertoe geleid te concluderen dat ik liever een salami hebquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:15 schreef postbodesalami het volgende:
heb je hem al gevonden die banaan of heb je de zoek tocht gestaakt?
Ok, doeiquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:10 schreef postbodesalami het volgende:
mijn politieke voorkeur is wel extreem rechts.
Alleen inheemse siervogels, natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef blek het volgende:
Siervogels ?
Wat moet ik me daar bij voorstellen ?
alsof een fok moderator uberhaubt vrienden heeftquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat moet ieder voor zich weten, maar we zullen dan nooit vrienden worden
Lekker stuk ben jequote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat moet ieder voor zich weten, maar we zullen dan nooit vrienden worden
Verkeerde quote maar zelfs jij snapt datquote:
Ik mag je nog steeds hoor kanjerquote:
Ow je wou die post boven me quoten I guessquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Verkeerde quote maar zelfs jij snapt dat
Uhh ja ik ben beniewd naar een rechtse salamie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow je wou die post boven me quoten I guess
Hihiquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh ja ik ben beniewd naar een rechtse salamie.
Die is nu aan het googelen , en komt hij met een chinees gerechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:21 schreef Buitendam het volgende:
JANTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!
Vertel eens even waarom jij een Nazi'tje bent, ouwe schobbejak.
Dag Janquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:06 schreef postbodesalami het volgende:
hallo dames & heren.
ik ben Jan, ben 48 jaar oud. zie foto.
ik kom hier vandaag voor het eerst.
ik ben lid geweest van meerdere forums en daar ben ik nog steeds lid van. van extreemrechtse forums tot forums over mijn hobby: siervogels.
ben wel bekend dus met dit fenomeen. kom hier vooral om mijn kennis te verbreden. denk dat het hier lukt
groetjes.
Ik vind jou totaal niet vriendelijk praten tegen iemand die dol is op extreme vogels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dag Jan,
Ik ben Anja (zie foto) en 30 jaar oud.
Ik kom hier al wat langer en moet je teleurstellen....dit is zeker niet de plek waar je kennis op gaat doen. Het gemiddelde IQ op dit ligt forum rond de 75 en ze laten iedereen toe van links reltuig tot vogelmoordenaars. Zelfs buitenlanders mogen hier posten, nou dan weet je het wel.![]()
Je kunt al zien aan alle vervelende reacties hoe de meesten hier in elkaar steken het sociale behulpzame wat we vroeger hadden is hier helemaal niet te vinden joh, allemaal verzuurde en zeurende oudjes....echt bagger en helemaal niets waard. De enige plek waar ze nog aardig zijn voor mensen zoals jij is Politiek , daar lopen meer mensen rond die jouw rechts-extreme opvattingen delen.
Ik raad je dan ook dan daar te gaan posten, want hier zitten vooral hele akelige mensen....succes met je siervogels!
Ik kijk met loep naar het beeldscherm hequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Lienekien het volgende:
Jan zit enorm in the box met zijn 48.
Heb je je leesbril niet bij de hand?
Jan zoekt een blank hokje en aangezien ik nog met de normen en waarden uit het goede- en oude Nederland ben opgevoed, ben ik zo behulpzaam om hem daarbij de goede kant op te helpen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef seasushi het volgende:
[..]
Ik vind jou totaal niet vriendelijk praten tegen iemand die dol is op extreme vogels.![]()
Het getuigt weer van een typische FOK! hokjesgeest om Jan maar direct naar POL te sturen Wellicht kun jij je horizon ook eens wat verbreden door met Jan wat te discussieren en kun jij hem meer vertellen over jouw passie voor het vliegvissen en curling.![]()
Wat ik vooral leuk vind is dat Jan als dertiger toch in een 40+ een topic te openen . Jan denkt "out of the box"
Welkom Jan.
Anna Wong (derde generatie Chinese in nederland)
Dat is ook niet lief.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
Ik denk niet dat Jan nog veel gaat zeggen hoor. Hij is geband.
Lienekien toch....foei!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop dat ie stikt in zijn salami.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Lienekien toch....foei!
We hebben vroeger toch geleerd dat we de minder bedeelden moeten helpen en niet moeten haten?
Geduld, begrip, een schouderklopje een persoonlijk gesprek, een kopje thee koffie (met 1 koekje) en vooral veel liefde en aandacht, want ieder mens heeft recht op zijn plekje en een beetje geluk zijn zijn leven.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
Wij willen geen bami maar Jan Salami!
![]()
Terug met Jan weg met die ban
![]()
Zoiets, Kingstown?
En dan ook zonder 20 bestuurslagen hè. Iedereen gewoon inspraak!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ga alvast oude lakens knippen, pak jij dan de verf?
Goed om te zien dat de creativiteit nog aanwezig is!
Gaan we dan ook molotov"s maken? Of ben ik dan extreem-links?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik ga alvast oude lakens knippen, pak jij dan de verf?
Goed om te zien dat de creativiteit nog aanwezig is!
Horizontale structuur offcourse!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan ook zonder 20 bestuurslagen hè. Iedereen gewoon inspraak!
Jij mag ze maken....daar ben ik te schijterig voor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:20 schreef seasushi het volgende:
Gaan we dan ook molotov"s maken? Of ben ik dan extreem-links?
Zuurpruim.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
De posts van Kingstown gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat zijn schrijnende pogingen tot lollig zijn herhaaldelijk mislukken en hij daarmee een knagende vorm van medelijden bij mij opwekt.
Thnx! Altijd fijn als er iemand medelijden met me heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:46 schreef Buitendam het volgende:
De posts van Kingstown gelezen te hebben kom ik tot de conclusie dat zijn schrijnende pogingen tot lollig zijn herhaaldelijk mislukken en hij daarmee een knagende vorm van medelijden bij mij opwekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |