SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
als het even kan wel hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Borisz toch ook niet zoveel lapo's?
Top 10 Topic-openersquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:35 schreef Allrounder het volgende:
[..]
En afsluiten metquote:
+1quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
En afsluiten metvind ik een lapo-hunt. Als je niet doorhebt dat je lapo't doe je niet
.
ow wacht, het topic is nog niet dicht....quote:
nu dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow wacht, het topic is nog niet dicht....
Boeiendquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
En afsluiten metvind ik een lapo-hunt. Als je niet doorhebt dat je lapo't doe je niet
.
Kijk mij eens mooi dat lijstje ontwijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 10 Topic-openers
1 -Hans- - 496
2 Roel_Jewel - 238
3 morpheus_at_work - 171
4 Sirolf - 168
5 borisz - 100
6 Dagoduck - 96
7 Pino112 - 82
8 naatje_1 - 75
9 D. - 68
10 muisje-eliza - 59
Ja PooierPino!quote:
Mensen moeten niet zoveel zeuren..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige die de telefoongesprekken met een 'schaamnaam' ronduit gênant vind? Die mensen zitten er überhaupt niet op te wachten, laat staan dat ze te horen krijgen dat hun naam hilarisch of belachelijk is.
Wat erg, hopelijk komen ze er wel weer overheen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ben ik de enige die de telefoongesprekken met een 'schaamnaam' ronduit gênant vind? Die mensen zitten er überhaupt niet op te wachten, laat staan dat ze te horen krijgen dat hun naam hilarisch of belachelijk is.
Het is chanant.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mooi aantalquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Top 10 Topic-openers
1 -Hans- - 496
2 Roel_Jewel - 238
3 morpheus_at_work - 171
4 Sirolf - 168
5 borisz - 100
6 Dagoduck - 96
7 Pino112 - 82
8 naatje_1 - 75
9 D. - 68
10 muisje-eliza - 59
Ik zou het niet doen daar hebben ze kinderen voorquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
Kak... Buren zijn binnenkort 25jr getrouwd en nu wordt er van mij verwacht dat ik een ereboogding ga maken, omdat de andere buren op vakantie zijn... Whelp![]()
Heeft iemand een walktrough?
Is dat niet iets voor de familie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
Kak... Buren zijn binnenkort 25jr getrouwd en nu wordt er van mij verwacht dat ik een ereboogding ga maken, omdat de andere buren op vakantie zijn... Whelp![]()
ja, die heb ik....NEE zeggen. je kunt amper lopen schat. Bovendien wonen er vast meer mensen in de straat en die kunnen best een boog in elkaar flansen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef minthy het volgende:
Het zijn m'n naaste buren, we delen het tuinpad. Bovendien heb ik niet al teveel contact in de buurt, want bijna nooit thuis. Missch verstandig om toch iets mee te gaan helpen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, die heb ik....NEE zeggen. je kunt amper lopen schat. Bovendien wonen er vast meer mensen in de straat en die kunnen best een boog in elkaar flansen.
Je hebt een prima 'excuus'. Trommel anders eens die familie op en ga vanaf een tuinstoeltje aanwijzingen zitten gevenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Het zijn m'n naaste buren, we delen het tuinpad. Bovendien heb ik niet al teveel contact in de buurt, want bijna nooit thuis. Missch verstandig om toch iets mee te gaan helpen...
Het lopen had ik nog niet eens aan gedacht!
Ik zie het al gebeurenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:52 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je hebt een prima 'excuus'. Trommel anders eens die familie op en ga vanaf een tuinstoeltje aanwijzingen zitten geven
Deze denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een nummer ik denk dat het van Metallica is, althans zo klonk het maar het is wel een rustig nummer.. ?
Probeer Maria Mena eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef Dagoduck het volgende:
Weet iemand een nummer ik denk dat het van Metallica is, althans zo klonk het maar het is wel een rustig nummer.. ?
ehm....jajaquote:
Nee, wel Fort Boyard zo geloof ik, mocht dat populair zijn. Ik ben stiekem al bezig met de eerste dingen uit te mesten, het kan me niet snel genoeg gaanquote:
nee, Fort Boyardquote:
Dat laat je ook nog wel even uit je hoofd denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ging vanavond even proberen op m'n knieen te zitten, auw
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, wel Fort Boyard zo geloof ik, mocht dat populair zijn. Ik ben stiekem al bezig met de eerste dingen uit te mesten, het kan me niet snel genoeg gaan
Ah, dank! Dat gaat heerlijk aan me voorbijquote:
Ik was tegels aan het voegen en moest de onderste tegels ook voegen, dan denk je er heel even niet bij naquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat laat je ook nog wel even uit je hoofd denk ik
Herkenbaar... Even met je knie op de bank om je lader snel uit het stopcontact te halen is ook geen aanraderquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik was tegels aan het voegen en moest de onderste tegels ook voegen, dan denk je er heel even niet bij na
Veel plezier!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:29 schreef 3rdRock het volgende:
en nu ga ik een filmpje kijken. Bunraku staat op het programmaeen soort kruising tussen Kill Bill en Sin City schijnt het te zijn. ik ben benieuwd
Eens, ik vind em ook lekker!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef CindieY het volgende:
Aah, Levels. Een nummer dat me voorlopig niet genoeg gehyped kan worden door de DJ's
Dan zal Twibbe dat zo ook wel weer tjitterenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef CindieY het volgende:
Aah, Levels. Een nummer dat me voorlopig niet genoeg gehyped kan worden door de DJ's
Dat duurt voor mijn gevoel nog een maand of 4quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:54 schreef themauster het volgende:
Sint is eindelijk uit op dvddie ga ik kuiken
Over een goede maand komt ie 't land al weer binnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat duurt voor mijn gevoel nog een maand of 4
Zo'n jaar vliegt ook voorbij... Zit me te bedenken dat over een maand of 4 de krokussen/sneeuwklokjes al bijna bloeienquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over een goede maand komt ie 't land al weer binnen
Kijk, dat duurt voor mijn gevoel nog een eeuwigheid. Wat kan tijdsbeleving toch verschillen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo'n jaar vliegt ook voorbij... Zit me te bedenken dat over een maand of 4 de krokussen/sneeuwklokjes al bijna bloeien
Ik tel langere periodes vaak in maandagochtenden. als je er vanuit gaat dat er 4 maandagen in een maand zitten, hoef je die belabberde ochtend maar 16 keer te doorstaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kijk, dat duurt voor mijn gevoel nog een eeuwigheid. Wat kan tijdsbeleving toch verschillen.
Zo kun je 't ook bekijken natuurlijk. Voorlopig wil ik nog niet aan 2012 denken, da's voor mijn gevoel nog lekker ver wegquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik tel langere periodes vaak in maandagochtenden. als je er vanuit gaat dat er 4 maandagen in een maand zitten, hoef je die belabberde ochtend maar 16 keer te doorstaan
Haha, 2011 kan voor mij niet gauw genoeg voorbij zijn, was een faaljaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zo kun je 't ook bekijken natuurlijk. Voorlopig wil ik nog niet aan 2012 denken, da's voor mijn gevoel nog lekker ver weg
SPOILER: Jackpot 10-10-2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Het is wel die horrorfilm van Dick maas hequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat duurt voor mijn gevoel nog een maand of 4
Eerder vanavond gingen nog 8 van de 10 trending topics over BB, nu nog maar 3. Zou het probleem voorbij zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Al die zeikende mensen op twitter over Blackberry telefoons
Ah, horror. Nee, lijkt me niet verstandig om te gaan kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is wel die horrorfilm van Dick maas he
Ik zie ze niet in mijn timeline, goed teken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
Al die zeikende mensen op twitter over Blackberry telefoons
Ik heb er volgens mij 1 bij staan, maar die is aardig rustigquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik zie ze niet in mijn timeline, goed teken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |