Lekkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:07 schreef James1988 het volgende:
Reisadvies
Reizigers tussen Rotterdam C en Den Haag HS reizen via Gouda.
die mogen zwemmenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker![]()
En reizigers richting Hoek Strand kunnen helemaal barsten begrijp ik?
Hoek van Holland strand is nou niet echt gigantischquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker![]()
En reizigers richting Hoek Strand kunnen helemaal barsten begrijp ik?
Dan hoeven ze ons met geneuzel over blaadjes bij Maassluis ook niet meer lastig te vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:26 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoek van Holland strand is nou niet echt gigantisch
Nog Iets Duffers denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat voor muziek gaan ze dan in die Lounge draaien?
doe maar dance of rockmuziek, want dan slaan bepaalde types dat gedeelte van de trein over.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:04 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wat voor muziek gaan ze dan in die Lounge draaien?
Nee. Is Drankloos.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Komt er ook een bar in de Lounge?
Nee. Het Sp!ts artikel verwees daar al vaag naar..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Seks aan boord mag vast ook niet: Neuken Is Dokken
Die klapstoel word inderdaad op élk forum besprokenquote:De NS spreekt van een loungeconcept. Op internetfora wordt de NID door
ingewijden volop besproken. De reacties zijn overwegend positief, maar kritiek is er ook. De loungebanken nodigen
‘natuurlijk in het weekend dronken jongeren heel erg uit die half in coma met
hun schoenen op de bank liggen; en ik
denk dat er nog wel legio voorbeelden te
verzinnen zijn van dingen die daar gaan
gebeuren die je liever niet in een trein
hebt’, schrijft een van hen. De in de eerste klas opvallende klapstoel krijgt kritiek maar werkt vooral op de lachspieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |