Ook volgens de verkoper is het een bekend probleem dat de airco het niet meer doet,quote:Op vrijdag 16 december 2011 12:26 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de airco het niet meer doet. Verder gaat ie het dubbele van de huidige kilometerstand nog wel halen.
Dat heb ik dus idd ook gevraagd en hij had wel een aannemelijk antwoord dat hij een bwm 5 serie sedan had, maar op zoek was naar een station en hij vond de volvo wel geschikt.quote:Op zondag 18 december 2011 17:29 schreef Bart-Willem het volgende:
En de vraag der vragen: waarom doet meneer 'm al zo snel weg?
Die man kan dan wel Verdoodt zijn, maar die volvo nog niet hoor.quote:Op zondag 18 december 2011 17:38 schreef Breaker.Faker het volgende:
Een ouder Belgisch koppel rijdt dagelijks 200 kilometer op en neer tussen huis en werk met een twaalf jaar oude Volvo met 767.350 km op de teller. Dat heeft de Vlaamse krant Het Belang van Limburg woensdag gemeld.
Maire-Louise Fillee (67) en haar man Pierre Verdoodt (67) wonen in Heppen, iets ten noordwesten van Hasselt in Belgisch Limburg en werken al tien jaar achter de toog van het stationsbuffet in het Oost-Vlaamse Denderleeuw. Dat is goed voor dagelijks 200 kilometer met de auto. Eerder werkte het koppel twee jaar in dezelfde functie op een Brussels station.
Volgens het duo hebben ze nooit grote onkosten aan de auto gehad. „Oké, op 610.000 km hebben de koppeling eens moeten laten vervangen, maar dat is gewoon sleet, hé”, zeggen ze in de krant. Vrijdag gaat het koppel met pensioen. Hun Volvo blijven ze ook daarna gewoon gebruiken
Is best wel knap als je deze kilometer stand kan halen
nu ik het zo eens wat duidelijker zie heeft jouwe nog wel een top lak-laag.quote:Op donderdag 22 december 2011 15:25 schreef Pinkerton het volgende:
Ik zal mijn gezicht hier ook maar weer eens laten zien
Mijn auto: Een '86 240 DL uit Zweden.
Vorig jaar geïmporteerd met 104.500 kilometer op de teller.
http://volvolvo.nl/showthread.php/7364-De-banaan
Hierin heb ik alles bijgehouden wat er aan de auto gedaan is.
Vanaf het moment dat ik hem kocht en helemaal origineel wou houden.
Dat is ondertussen wel iets veranderd
Bij een koude motor komt koude dikke olie slecht bij de kleppen/stoters/stangen. Het moet zeg maar na een 5km al wel gestopt zijn, bijna niet hoorbaar. Anders zit er wellicht te dikke olie in...quote:Op donderdag 22 december 2011 13:13 schreef bleiblei het volgende:
Onze v40 maakt een tikkend geluid als ie net gestart is. Als de motor warm is houdt dat op.
Is het iets om zorgen over te maken? Je hoort het natuurlijk het beste als ie stationair draait.
Anders moet ik even naar de garage toe om te kijken waar het door komt .
Dat model is wel tof trouwens. Een 740? Neus lijkt net wat meer naar beneden te lopen dan bij een 940.
Bijnaquote:Op donderdag 22 december 2011 13:13 schreef bleiblei het volgende:
Dat model is wel tof trouwens. Een 740? Neus lijkt net wat meer naar beneden te lopen dan bij een 940.
Nog dichterbijquote:
Ik vrees hooguit het vriesvakquote:
Verstralers? Die pislampjes? . Dit zijn verstralers :quote:Op donderdag 22 december 2011 19:03 schreef Hyman het volgende:
Deze heb ik hier trouwens ook nog niet gepost
Ik had van de zomer een paar verstralers in mn s40 ingebouwd.
[ afbeelding ]
Hier stonden ze nog een beetje scheef, maar na wat afstellen zag het er zo uit:
[ afbeelding ]
Ik kon geen pre-made spul vinden waar ik de verstralers makkelijk op kon monteren, dus heb ik zelf van een stuk aluminium iets in elkaar geflanst dat de verstralers binnen de gleuf houden. Zit weer vast aan het kentekenbord.
Da kende gij heul nie zien aan de buitenkant .quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:58 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik vrees hooguit het vriesvak
Het gaar hier om de 960 (is in principe dezelfde auto als de V90).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |