Dat had ik ook met mijn laatste 940: 1 schokbreker was lek dankzij een gat in de weg. Toch kwam het ding een week later gewoon door de keuring heen want er was geen lekkage zichtbaar. Logisch want het zijn gasgevulde schokbrekers als de originele (of aftermarket van Sachs, maar dat zijn de originele ) en dan heb je natuurlijk geen olielekkage.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:03 schreef r8v2 het volgende:
En mijn APK-keuringsstation is briljant. Zo moest mijn 940 na herinvoer natuurlijk gekeurd worden. Zonder enige aantekening kwam ie afgemeld en wel terug. Nou trust me, met vastzittende remklauwgeleiders en fietspompen als schokbrekers komt ie er normaal echt niet doorheen .
nouja, werken is niet echt vrij zijn he.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:40 schreef Bart-Willem het volgende:
Drommels! Wie doet er dat nou op zijn vrije zaterdag?
Dat kan uiteraard altijd.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:48 schreef powerflux het volgende:
ik kon op de VKB/evenementhal-site geen kaartverkoop vinden (alleen aanmelden via contactformulier). Kan ik nu toch de 340 pakken en variomagisch naar de beurs rijden en bij de deur een kaartje scoren of ben ik gewoon te laat?
No way in hell. Alhoewel ik wel hoop dat ze de deurpanelen van hout wel in productie nemen .quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:19 schreef Bart-Willem het volgende:
Misschien wel wat voor de 940 van r8v2?
Statief .quote:Op zondag 16 oktober 2011 18:48 schreef Bart-Willem het volgende:
Dank! Alleen die van binnen waren niet geweldig scherp te krijgen omdat het behoorlijk donker was.
Neuh, ik wil de achterkant nog wel wat omhoog hebben. De kont hangt watquote:
Ja! Eindelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 20:57 schreef powerflux het volgende:
gefeliciteerd! eindelijk gerechtigheid
Zeker als het Amerikaanse of Zweedse import is .quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 22:59 schreef Bart-Willem het volgende:
Ze zeggen zo'n jaar of 5, anderen beweren wel langer. Maar ik heb een voorgevoel dat je de helft van je lak eraf trekt bij verwijdering.
Ja en als je dan de motorkap opentrekt zie je het wel he .quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:35 schreef Hyman het volgende:
Als je een lelijke amazon koopt kan je em zo weer duur door verkopen. Kost alleen wel een paar duiten zo'n wrap. Eurootje of 1200 incl monteren, kan je beter doorsparen voor een nieuwe laklaag.
Bedankt! Het lijkt een logisch verhaal om te zien wanneer de distributieriem vervangen is, maar als je weet dat het zo duur is om deze te laten vervangen, let je wel sneller op of de prijs aantrekkelijk genoeg is om het eventueel zelf te laten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 18:18 schreef Bart-Willem het volgende:
Dat 'ie niet rookt en geen rare tikken heeft. En dat de distributieriem al vervangen is, dat kost bij dat Audi-blok een Euro of 1200.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:51 schreef r8v2 het volgende:
Gisteren was de meetslang van m'n gasverdamper eraf geschoten op de snelweg. Belt kerel op van LPG-inbouwstation: "Welke uitvoering van jouw 940 heb je ook alweer?"
Ik antwoord braaf: "De 940 LPT meneer".
Kerel inbouwstation: "En wat betekent dat?"
Ik: "LOW pressure turbo meneer".
Kerel inbouwstation: "En wat jij heb jij ervan gemaakt?"
Ik: "Een HPT "
Kerel inbouwstation: "Dus dat gaat niet werken he? "
Waar het op neerkomt. Turbodruk moet omlaag of anders een dampgassysteem inbouwen. En alleen de motoronderdelen kosten dan al 1000 euro .
Lekker verder zelf kloten .
Jep, van Orsouw. En nee ik heb geen direct ingespoten G3. dat kon je namelijk al zien aan het woordje "verdamper" in mijn post . Ik heb wel G3 .quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Bart-Willem het volgende:
Was dat Van Orsouw ofzo? Je hebt toch direct ingespoten G3? Of hoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |