Werd er hier ook eens met een hogesnelheidstrein gereisdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil trouwens de users van FOK! ook bedanken voor hun vragen en getoonde interesse. Zo snel als dit topic ging, zien we niet zo vaak in TRV.
En ik de PR en de anderen die hieraan hebben bijgedragenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik wil trouwens de users van FOK! ook bedanken
Heel lief van jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef missyB het volgende:
oh oh is indirect winnaar want als ik hem binnen heb en heb uitgelezen gaat ie op d ebus naar oh -oh
Op zich een heel leuk planquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:41 schreef missyB het volgende:
kunnen we geen fok bieb maken ofzo?
alle spraakmakende boeken, gewonnen boeken,enge boeken etc die door fokkers doorgezonden worden naar anderen?
heb ook nog een goeie Tess Gerritsen liggen...
Constanzaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef shiznuts het volgende:
Was toch laatst een 'kettingboek' van die eh... BN'erdochter (waar ze zelf nog over tweette)?
Misschien anders iets om in FHF op te zetten?
Die heeft nog eens voor me gewerktquote:
Als ik hem uit heb, komt dat wel goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 19:45 schreef groggy het volgende:
Ik ben ook benieuwd is er nog iemand die het boek wil doorsturen naar een fokker?
thnxquote:Op donderdag 29 december 2011 13:31 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Als ik hem uit heb, komt dat wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |