Jammer dat jullie site min of meer offline is.. ik doen niet aan hyves.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:25 schreef Cynic het volgende:
Zonet maar even nieuwe snaren op de bariton gezet, die heb ik sinds het vorige optreden december vorig jaar voor het laatst aangeraak. Volgende maand hebben we weer wat optredens staan, dan mag het wel weer een keer.
De vakjes zijn wel een stukje groter, dat merk je wel. En dan heb ik best grote handen. Maar verder is het natuurlijk gewoon een gitaar, je moet alleen bij bepaalde grepen of loopjes net even wat meer moeite doen. Mensuur van deze is 27", mijn andere gitaren zijn volgens mij allemaal 25,5". Dus dat scheelt bijna 4 cm over de hele hals.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:29 schreef Dribbel_ het volgende:
Scheelt zo'n ding nou veel met een gitaar met een normale mensuur. HEb er nog nooit 1 in m'n handen gehad. Of went dat best snel?
Ik ook niet, weet dus ook niet wat er op onze eigen site staat... Heb eigenlijk ook geen idee waarom hiervoor gekozen is, het is in ieder geval tijdelijk geloof ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jammer dat jullie site min of meer offline is.. ik doen niet aan hyves.
Nee dat gaat me teveel op bassen lijken ddaar begin ik neit aanquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
De vakjes zijn wel een stukje groter, dat merk je wel. En dan heb ik best grote handen. Maar verder is het natuurlijk gewoon een gitaar, je moet alleen bij bepaalde grepen of loopjes net even wat meer moeite doen. Mensuur van deze is 27", mijn andere gitaren zijn volgens mij allemaal 25,5". Dus dat scheelt bijna 4 cm over de hele hals.
Achja, heb ik in ieder geval een gitaar die een beetje in proportie isquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee dat gaat me teveel op bassen lijken ddaar begin ik neit aan![]()
![]()
Eens een keer zo'n ding in de gitaarzaak oppakken. Niet dat het iets voor mij is verder
klopt maar dan nog. ik pakte 500 omdat dat ff makkelijk was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Ehm zo'n LC comet kost toch lang geen 500e ?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik houd mijn ogen ook open voor zo'n Viper Bariton, erg vet apparaat, ideaal voor lage stemmingen. Wij spelen ook in C, en ik hoorde Cynic toen in Drop A spelen ofzo, en dat was loepzuiver.
Opzich niet een gekke prijsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef genakt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.thomann.de/nl/esp_ltd_viper_417_sbk.htm
De balans van dat ding is trouwens wel dramatisch, daar hebben ze echt niet goed over nagedachtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:34 schreef The_Dean het volgende:
Ik houd mijn ogen ook open voor zo'n Viper Bariton, erg vet apparaat, ideaal voor lage stemmingen. Wij spelen ook in C, en ik hoorde Cynic toen in Drop A spelen ofzo, en dat was loepzuiver.
Dit is toch gewoon een 7-string? Of ook nog een bariton?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:40 schreef genakt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
http://www.thomann.de/nl/esp_ltd_viper_417_sbk.htm
Jij had toch die barritone viper toen gekocht hier op fok ?quote:
Klopt, mijn Stratje van 100euro is qua basis vele malen beter dan de BrianMay (die ik vandaag verkocht heb èindelijk)quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:16 schreef brother52 het volgende:
Hangt helemaal van de gitaar af.
Als je eentje van 200e hebt die in de basis heel erg goed is, kan het zeer de moeite waard zijn om te investeren in goede hardware en pups...
Yup. Waarom heb je die dan ook niet gekocht?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Jij had toch die barritone viper toen gekocht hier op fok ?
Die wilde ik![]()
Is een beetje lastig te vinden in Nederland....quote:
http://www.feedback.nl/sh(...)-sp/100005486/104043quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is een beetje lastig te vinden in Nederland....
En nu nog linkshandigquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
http://www.feedback.nl/sh(...)-sp/100005486/104043
Omdat jij me voor wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Yup. Waarom heb je die dan ook niet gekocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |